«1821 Έν Κύπρω – “Το τραούδιν τoυ Τζυπριανού” τζαι “Η κιουλσαπά”» Παρασκευή 8 Οκτωβρίου ζωντανά από το ΡΙΚ2

Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, το ΡΙΚ θα προβάλει σε ζωντανή μετάδοση από το Μετόχι της Ιεράς Μονής Κύκκου στη Λευκωσία, στις 7.30μ.μ την παράσταση με τίτλο: «1821 Έν Κύπρω – “Το τραούδιν τoυ Τζυπριανού” τζαι “Η κιουλσαπά”», με τα εμβληματικά ποιήματα του Βασίλη Μιχαηλίδη «Η 9η Ιουλίου του 1821 (έν Λευκωσία Κύπρου)» και «Η Χιώτισσα (έν Λεμεσω κατά το 1821)» δραματοποιημένα ως μουσικο-θεατρικά δρώμενα.

Η παράσταση η οποία θα μεταδοθεί από το ΡΙΚ2, διοργανώνεται από την Ιερά Βασιλική και Σταυροπηγιακή Μονή Κύκκου στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, με τη στήριξη του πανιερώτατου Μητροπολίτη κ. Νικηφόρου.

Ο τίτλος της παράστασης «Το τραούδιν του Τζυπριανού” τζαι “Η κιουλσαπά”» αναφέρεται μεν στον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος ο ποιητής Βασίλης Μιχαηλίδης αποκαλούσε το ποίημά του «Η 9η Ιουλίου …», αφετέρου δε στον τρόπο που διείσδυσε στη λαϊκή παράδοση το ποίημα «Η χιώτισσα», άτιτλο από πλευράς του ποιητή. Τα μηνύματα του έργου είναι διαχρονικά και πανανθρώπινα.

Δημιουργική ομάδα:

Μελοποίηση, σκηνοθεσία και σχεδιασμός εικόνας: Λάρκος Λάρκου

Κοστούμια σχεδιασμός και κατασκευή / βοηθός σκηνοθέτη: Atys (Hatice Ardost)

Φιλολογική επίβλεψη: Δρ. Κυριάκος Ιωάννου

Σχεδιασμός ήχου: Αντώνης Κωνσταντινίδης

Σχεδιασμός φωτισμού: Παντελής Κοτσιρέας

Παραγωγή: Αθανασία Λάρκου

Λαμβάνουν μέρος:

Πρωτ. Νικόλαος Λυμπουρίδης – Αρχιεπίσκοπος Κυπριανός, Μιχάλης Χατζημιχαήλ – Μουσελλίμ αγάς Μιχάλης Ττερλικκάς – βοσκός Δημήτρης, Γιάννα Λευκάτη – ρκα (Χατζημαρία), Άντρεα  Δημητρίου – Ελένη χιώτισσα (κιουλσαπά), Λάρκος Λάρκου – αφηγητής. Ειδική εμφάνιση κάνουν οι ηθοποιοί Νεόφυτος Νεοφύτου, Ανδρέας Μελέκκης, Ανδρέας Νικολαΐδης, Κούλλης Νικολάου, Ιωάννα Παπαμιχαλοπούλου και ο εικαστικός Χρίστος Φουκαράς.

Μουσικοί: Μιχάλης Μέσσιος: κοντραμπάσο, Άγγελος Μιχαηλούδης: κρουστά, Παναγιώτης Τσαππής: νέυ, Χριστίνα Πολυκάρπου: λύρα, Ελίνα Σιαμακκίδη: κανονάκι, Λάρκος Λάρκου: λαούτο

Άλκηστις Πρωτοψάλτη: «Τα συναισθήματά μου είναι πάρα πολύ δυνατά έπειτα από τόσους μήνες απραξίας»

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτησε συνέντευξή της μίλησε για το comeback, για τα συναισθήματα που νιώθει επιστρέφοντας στη σκηνή, για το πώς προσεγγίζει το κοινό της, αλλά και για την πρόσφατη, πολύ δυνατή συνεργασία που έκανε με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.

«Τα συναισθήματά μου είναι πάρα πολύ δυνατά έπειτα από τόσους μήνες απραξίας. Οι πρώτες ημερομηνίες συναυλιών δημιούργησαν ήδη μια αισιόδοξη ένταση, με δορυφόρους από πάνω της την αβεβαιότητα και την ανησυχία», είπε τονίζοντας πως η μουσική είναι μια υπέροχη πόρτα, ανοιχτή στην ελπίδα και στο μέλλον.

«Νομίζω ότι η χαρά μεταξύ καλλιτέχνη και κοινού σε αυτήν τη φάση της ζωής μας είναι αμφίδρομη, αφού όλοι έχουμε την ίδια λαχτάρα γι’ αυτήν τη μουσική επαφή. Τώρα που μιλάμε, έχουμε παίξει σε αρκετές πόλεις. Η δύναμη και η ένταση των συναυλιών αυτών είναι ένα πραγματικά εκρηκτικό μείγμα συναισθημάτων», συμπλήρωσε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη.

Η αλήθεια είναι ότι η Άλκηστις Πρωτοψάλτη έχει εμφανιστεί σε πολλούς και εμβληματικούς χώρους της μουσικής, όπως είναι το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το Ηρώδειο, αλλά στους Δελφούς την είδαμε για πρώτη φορά να τραγουδάει, και όπως λέει και η ίδια, είναι κάτι που την έκανε πραγματικά ευτυχισμένη.

«Την πρώτη φορά που ανέβηκα στη σκηνή έπειτα από τόσον καιρό, στο θέατρο «Φρύνιχος» των Δελφών, ήμουν ευτυχισμένη. Επιτέλους, βρέθηκα στον φυσικό μου χώρο! Το ένιωσα μέχρι τα βάθη της ψυχής μου. Τίποτα -απολύτως τίποτα- δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πράξη και το τελετουργικό μιας ζωντανής συναυλίας!».

Αυτό το καλοκαίρι η τραγουδίστρια δεν έχει μείνει μακριά από το κοινό της. «Φέτος είναι ένα δημιουργικό και υγιές καλοκαίρι. Όσο για τις παραγωγές μου, για πρώτη φορά είναι τρεις διαφορετικές, καθότι τις δύο πρώτες τις κράταγε ο C0VID-19 στο συρτάρι. Έτσι, η φετινή σεζόν μετρά ήδη το “Λάλον ύδωρ” σε Δελφούς και Ναύπλιο, με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, το “Ξανά μαζί” στην Καβάλα και στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων και την πρόσφατη και βασική του καλοκαιριού με τίτλο “Μια αγκαλιά τραγούδια” μαζί με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, όπως η ίδια εκμυστηρεύτηκε στο «Secret», μετά τον εγκλεισμό που όλοι βιώσαμε στην καραντίνα, ανέπτυξε μια δυνατή φιλία μέσα σε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη. «Με τον Μιχάλη μάς έφερε κοντά ένα τραγούδι που μου έδωσε την περίοδο της καραντίνας, σε στίχους Σταύρου Σταύρου, το “Νικητές χαμένοι”. Ένα τραγούδι που είναι η αρχή για τα επόμενα καλλιτεχνικά μας σχέδια», ανέφερε σχετικά. «Πολύ γρήγορα μέσα στην καραντίνα δώσαμε τα χέρια για μια όμορφη συναυλιακή συνεργασία. Είναι ένας πολυτάλαντος καλλιτέχνης, τραγουδοποιός, και αυτό με συγκινεί ακόμη περισσότερο», συμπλήρωσε.

Πηγή : gossip-tv.gr

ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ Κάθε Τετάρτη στις 21:15

Ο έρωτας είναι τυφλός, ξαφνικός, απρόβλεπτος, ακαταμάχητος και μακριά από την κοινή λογική! Και επίσης, “ο έρως χρόνια δεν κοιτά!”

Επεισόδιο 14 – (1ο επεισόδιο του 2ου Κύκλου)

Ο Κωστής και η Ζέτα έχουν κλείσει οκτώ μήνες μαζί. Με αυτή την αφορμή, ο Κωστής κανονίζει ένα ρομαντικό δείπνο – έκπληξη, το οποίο όμως θα έχει απρόσμενη κατάληξη. Η Φαίη, έχοντας φύγει από το σπίτι, μένει προσωρινά στο spa, έχοντας τα πράγματά της σε κούτες. Ο Δαμιανός έρχεται να τη δει για να συμφιλιωθούν, αλλά η συνάντησή τους καταλήγει σε πανωλεθρία. Εκείνη βγαίνει για να πάρει λίγο αέρα, αλλά από την ταραχή της αφήνει την πόρτα ξεκλείδωτη και όταν επιστρέφει, βρίσκει το μαγαζί λεηλατημένο. Η Ζέτα προσπαθεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση με ψυχραιμία και αγοράζει καινούργιο εξοπλισμό με την πιστωτική της κάρτα, έχοντας τη βεβαιότητα ότι η ασφαλιστική εταιρεία θα καλύψει τα έξοδα. Η Φαίη, όμως, έχει ξεχάσει να πληρώσει τη δόση της ασφάλειας και μαθαίνουν ότι δε δικαιούνται καμία αποζημίωση. Η Ζέτα εξοργίζεται και τής λέει πως δε θέλει να την ξαναδεί ποτέ. Ο Άρης και η Μπέτυ βρίσκονται σε δίλημμα για το αν πρέπει να κρατήσουν το παιδί ή όχι. Η Ελβίρα και ο Φίλιππος συναντιούνται στο μπαρ και τσακώνονται άσχημα. Η ένταση επιδρά και στον Χρήστο, ο οποίος νιώθει έντονες ενοχλήσεις και καταλήγει στο νοσοκομείο. Εκεί, με την παρότρυνση της Ελβίρας, αποφασίζει να πουλήσει το μπαρ…

Τάμτα για Mad Clip: «Ήμασταν στον ίδιο γάμο, μου έλεγε τα σχέδια του»

Φανερά συγκινημένη μίλησε στην κάμερα η Τάμτα για τον θάνατο του Mad Clip, αφού η τραγουδίστρια ήταν μία από αυτούς που βρέθηκαν μαζί του στον γάμο, λίγες ώρες πριν το μοιραίο θανατηφόρο.

Μαζί με την Έλενα Παπαρίζου έδωσε συναυλία στο θέατρο Βεάκειο κι εκεί τις συνάντησαν οι δημοσιογράφοι, όπου και τις ρώτησαν μεταξύ άλλων για τον θάνατο του γνωστού τράπερ.

«Είναι πολύ δυσάρεστο το θέμα αυτό. Έτυχε να είμαστε στον ίδιο γάμο. Μου έλεγε τα σχέδιά του για φέτος. Πολύ λυπάμαι για αυτό. Και ο ίδιος πιστεύω θα ήθελε να δοθεί αυτό το μήνυμα. Να προσέχετε όλοι σας όταν πίνετε. Μην οδηγείτε» είπε η Τάμτα.

Aπό την πλευρά της η Έλενα Παπαρίζου πρόσθεσε: «Εγώ δεν τον ήξερα, μια φορά μιλήσαμε. Εύχομαι να έχει καλό παράδεισο και τα συλλυπητήρια μου στην οικογένειά του και τους φίλους του».

Πηγή : philenews.com

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου το παραδέχτηκε: “Είμαι ερωτευμένος”

Η σχέση με την Ιωάννα Τούνη πάει από το καλό στο καλύτερο!

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου και η Ιωάννα Τούνη από την ημέρα που αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν τον δεσμό τους, δεν διστάζουν να μοιράζονται αρκετά στιγμιότυπα από την καθημερινότητα τους και να εκφράζουν δημόσια αυτό που βιώνουν.

Μέσα από τις αναρτήσεις τους στα social media δείχνουν να είναι απόλυτα ευτυχισμένοι και να απολαμβάνουν στο μέγιστο αυτή την περίοδο.

Ο Αλεξάνδρου σε δηλώσεις του στη Real εξομολογήθηκε: “Είμαι ερωτευμένος, είμαστε ερωτευμένοι, είμαι πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή. Δεν θέλω να πλατειάζω γιατί στο παρελθόν δεν μου βγήκε σε καλό… Για να συνεχίσω να είμαι καλά, πρέπει να σταματήσω να μιλάω”.

Πηγή : ilovestyle.com

«Όμορφη μέρα, κάθε μέρα» για 4η χρονιά στο ΡΙΚ1 Από τις 13 Σεπτεμβρίου ξανά μαζί μας στο ΡΙΚ1

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, γι’ αυτό το ΡΙΚ επιλέγει για 4η συνεχόμενη χρονιά να μας λέει καλημέρα παρέα με την Ελπίδα Ιακωβίδου και την εκπομπή «Όμορφη μέρα, κάθε μέρα».

Η αγαπημένη πρωινή μας συνήθεια επιστρέφει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, στις 9.30 στο ΡΙΚ1. Με κέφι, χαμόγελα και θετική ενέργεια η Ελπίδα Ιακωβίδου υπόσχεται να συνεχίσει και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, να μας λέει την πιο γλυκιά και αληθινή καλημέρα, να μας υποδέχεται στο αγαπημένο μας πρωινό στούντιο και να μας υπενθυμίζει ότι… όμορφη μέρα είναι η κάθε μέρα!

Μόδα και ομορφιά, αγαπημένοι καλεσμένοι, σπίτι, γονείς και παιδί, ψυχολογία, ζωντανές συνδέσεις, τραγούδι, χορός, γυμναστική και φυσικά μαγειρική είναι μερικά από τα ένθετα του ψυχαγωγικού πρωινού τηλε-μαγκαζίνο του ΡΙΚ.

Παρουσίαση: Eλπίδα Ιακωβίδου

Επιμέλεια Παραγωγής – Σκηνοθεσία: Σόνια Δημητρίου, Μόνικα Φανουρίου

«Όμορφη μέρα, κάθε μέρα», από τις 13 Σεπτεμβρίου, καθημερινά στις 9.30 π.μ. στο ΡΙΚ1

Μελίνα Ασλανίδου: «Δεν είμαι άνθρωπος που μετανιώνω για τίποτα»

Eίναι μια εντυπωσιακή γυναίκα, έχει μια μαγική φωνή, μια ξεχωριστή χροιά και όταν ερμηνεύει ένα τραγούδι ακουμπάει τη ψυχή μας. Είναι ακομπλεξάριστη, ένα από τα στοιχεία που φαίνεται ότι την έκανε να ταιριάξει τόσο πολύ με τον Στέλιο Ρόκκο, με τον οποίον και ενώνουν φέτος δυνάμεις μέσα από την περιοδεία τους. Είναι φουλ ανανεωμένη, έχει αποδείξει περίτρανα ότι «Ζει τη ζωή της» και δηλώνει ότι δεν έχει μετανιώσει για τίποτα.

Η Μελίνα Ασλανίδου σε μία αποκλειστική συνέντέυξη στο like.com.cy μιλάει για την περιοδεία στην Κύπρο, για την συνεργασία της με τον Στέλιο Ρόκκο που ήθελε τόσο πολύ και την αδελφική σχέση που έχουν εδώ και χρόνια, μιλάει για τον τιτανομέγιστο όπως χαρακτήρισε Μίκη Θεοδωράκη, μιλάει για τον έρωτα στη ζωή της, αλλά και για το πως λειτούργησε για την ίδια η περίοδος της καραντίνας.

Από την Έλενα Ματθαίου

«Ζήσε τη ζωή σου» μας λέτε με τον Στέλιο Ρόκκο κι εγώ θα ρωτήσω εάν η Μελίνα Ασλανίδου έχει ζήσει όλα όσα θα ήθελε στη ζωή της αλλά και αν έχει μετανιώσει για κάποια πράγματα στη πορεία των χρόνων.

Θα εστιάσω την προσοχή μου στο «Ζήσε τη ζωή σου» είναι πάρα πολύ σημαντικό, δεν είμαι άνθρωπος που μετανιώνω για τίποτα, ότι γίνεται στη ζωή γίνεται για κάποιο λόγο, οπότε όλα είναι έτσι όπως πρέπει να είναι.

Έχετε δηλώσει ότι δείξατε απόλυτη εμπιστοσύνη στον Στέλιο Ρόκκο για την συνεργασία σας. Πως χτίστηκε αλήθεια, αυτή η εμπιστοσύνη;

Η σχέση με τον Στέλιο κρατάει χρόνια, δεν είχαμε ποτέ συνεργαστεί καλλιτεχνικά σε live, θα έλεγα, γιατί καλλιτεχνικά έχουμε τραγουδήσει ένα υπέροχο τραγούδι το «Μια βουτιά στο κενό». Κάνουμε παρέα γενικά με έχει καλέσει στο σπίτι του πάρα πολλές φορές, έχω περάσει πάρα πολύ όμορφα με την οικογένεια του, τους γνωρίζω χρόνια όλους, νιώθω ότι ο Στέλιος είναι ούτως η άλλως ένα κομμάτι της καρδιάς μου, ένας αδερφός που έχω πάντα εκεί στην Λήμνο και πάντα έχει ανοικτές τις πόρτες του και με περιμένει να περάσουμε όμορφα. Η σχέση μας είναι πολύ αληθινή και βασίζεται στην ετντιμότητα και στην ειλικρίνεια, οπότε η εμπιστοσύνη μοιραία έρχετε μετά από όλες αυτές τις αξίες που υπάρχουν μεταξύ μας στον σεβασμό, και στην αλληλοκατανόηση και φυσικά στην αγάπη που έχουμε ο ένας στον άλλον και την εκτίμηση και τον θαυμασμό, οπότε όλα αυτά τα συναισθήματα μόνο εκεί μπορούν να οδηγήσουν. Εμπιστεύτηκα τον Στέλιο για να κάνει όλο το πρόγραμμα όπως το ήθελε, σαφώς και είχα το μερίδιο το δικό μου και το δικό μου πρόγραμμα, εννοείται ότι το κατεύθυνα εγώ, απλά εκεί, έβαλε αυτός την υπέροχη ματιά του και άλλαξε όλες τις ενορχηστρώσεις των τραγουδιών κάτι που εγώ το επιθμούσα χρόνια και έκανε κάτι που για μένα ήταν τεράστιο δώρο, μου ανέτρεψε λίγο τις παραγωγές των κομματιών και τα έφερε λίγο στο πιο σήμερα.

Είσαστε δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες και φαίνεται ότι έχετε φοβερή χημεία. Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει αλήθεια μία καλλιτεχνική συνεργασία, ώστε να να δημιουργηθεί αυτή η χημεία και αυτό να βγαίνει στη σκηνή;

Είναι μία ανθρώπινη σχέση και η καλλιτεχνική. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ισοτιμία και να υπάρχει ένας σεβασμός ανάμεσα στους δύο ανθρώπους, όπως σε όλες τις σχέσεις ακόμη και στους καλλιτέχνες είναι μία αληθινή σχέση που βλέπει κάποιος ακροατής. Όταν λοιπόν βασίζεται στην ισοτιμία, στην αγάπη στην ελευθερία, στην εμπιστοσύνη και στο σεβασμό, αυτό μόνο να ανθίσει μπορεί. Αν υπάρχουν κόμπλεξ κατωτερότητας, ανωτερότητας η οτιδήποτε άλλα συναισθήματα τα οποία δεν οδηγούν στην ολοκλήρωση, στην ελευθερία, τότε αυτό δεν γίνεται. Ένας καλλιτέχνης οφείλει πάντα να πετάει και φεύγει από το κέντρο του, γιατί μας δίνεται πάντα αυτή η ευκαιρία η τεράστια και κάποιες φορές τα καταφέρνει κάποιες όχι γιατί κι εμείς είμαστε άνθρωποι και μπορεί να μην είμαστε καλά αλλά η μουσική είναι τόσο ωραία και θαυματουργή που αν είσαι καλά και με τον συνεργάτη σου, πραγματικά τότε τότε μόνο θαύματα μπορούν να γίνουν σε μια συναυλία και μόνο ο κόσμος που θα έχει έρθει να ακούσει αυτό το πρόγραμμα μόνο καλό μπορεί να πάρει, να γεμίσει τη ψυχή του και να πάρει δύναμη να συνεχίσει το υπέροχο ταξίδι της ζωής του ο,τι κι αν περνάει ο καθένας μας.

Είσαστε και οι δύο ακομπλεξάριστοι και αυτό φαντάζομαι είναι επίσης ένα σημαντικό στοιχείο.

Ναι αυτό είναι πολύ σημαντικό, Νομίζω γενικά είναι το Α και το Ω. Εκεί έγκειται η ισοτιμία, δηλαδή υπάρχει μία υπέροχη σχέση που κάθε φορά ανθίζει.

Υπάρχει κάποια συνεργασία η οποία σας δυσκόλεψε και μετανιώσατε για αυτήν;

Γενικά με τις συνεργασίες μου είμαι καλόβολος άνθρωπος και δεν μπαίνω ποτέ σε αντιπαραθέσεις και σε πράγματα που θα χαλάσουν την δική μου την ενέργεια. Οπότε δεν νιώθω ότι έχω κάποια συνεργασία που μπορώ να πω δεν θα ήθελα να την ξαναζήσω, δόξα το θεό είμαι από τους ευλογημένους ανθρώπους που έχω συμπράξει με πολύ σπουδαίους καλλιτέχνες και έχω περάσει πάρα πολύ όμορφα και τους ευγνωμονώ γι’ αυτό, γιατί είναι πολύ όμορφο να γυρίζεις πίσω και να κοιτάς όμορφες στιγμές.

Ένας σπουδαίος Έλληνας μουσικοσυνθέτης  ο Μίκης Θεοδωράκης, έφυγε από τη ζωή και άφησε πίσω του ανεκτίμητη παρακαταθήκη. Γνωρίζω ότι υπάρχει από εσάς μεγάλος σεβασμός προς το πρόσωπό του. 

Δεν υπάρχει κανένας καλλιτέχνης πιστεύω, που δεν τρέφει σεβασμό προς τον Μίκη Θεοδωράκη. Ο Μίκης Θεοδωράκης κατάφερε και έσπασε το φράγμα της χώρας και πήρε την ελληνική μουσική σε όλο τον κόσμο. Θεωρώ ότι του χρωστάμε πάρα πολλά. Θεωρώ ότι το τιτανομέγιστος είναι πολύ λίγο για την οντότητα του είμαστε πολύ τυχεροί που είχαμε μία τέτοια προσωπικότητα μουσική που μας ύψωσε το ανάστημα μας. Μιλάμε για τον μεγαλύτερο Έλληνα μουσικοσυνθέτη, είναι μία τεράστια παρακαταθήκη για όλους μας, είναι το απόλυτο σύμβολο. Πραγματικά λυπήθηκα πάρα πολύ, πιστεύω ότι τώρα θα είναι εκεί παρέα με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, Μητροπάνο, τον Μάνο Χατζιδάκη, Τσιτσάνη, Βαμβακάρη, Άκη Πάνο, πολλούς φίλους θα συναντήσει.

Ας αλλάξουμε κλίμα όμως τώρα. Διανύουμε μία δύσκολη περίοδο και πραγματικά ο κόσμος διψά για ψυχαγωγία, για live εμφανίσεις. Πως βλέπετε την ανταπόκριση του;

Ο κόσμος διψάει πραγματικά γιατί η ζωή χωρίς μουσική είναι μονότονη, έχουμε μάθει να συνδέουμε εικόνες, στιγμές μας με την μουσική, να χαιρόμαστε να λυπόμαστε να εκφράζουμε το συναίσθημα μας. Νιώθω ότι όταν ο κόσμος δεν εκφράζει το συναίσθημά του μέσω της μουσικής, γίνεται πιο μίζερος μπαίνουν σε μία άλλη ενέργεια οπότε θεωρώ ότι είναι απόλυτα λογικό να θέλει ο κόσμος να μουσική και όχι μόνο μουσική, τέχνη γενικότερα, δηλαδή η τέχνη ομορφαίνει τη ζωή μας, αλλιώς είμαστε σαν λουλούδια που δεν μας ποτίζουν. Ο κόσμος σαφώς και είναι φοβισμένος, βεβαίως με όλα αυτά που συμβαίνουν, αλλά από την άλλη η μουσική σε βγάζει από όλο αυτό το κλίμα που ζούμε, μπορείς να δραπετεύσεις δηλαδή δυο ώρες και να αισθανθείς το μεγαλείο της ψυχής. Γιατί εμείς οι ταπεινοί φορείς της τέχνης και της δημιουργικότητας πολλών ανθρώπων που έχουν γράψει υπέροχα τραγούδια και τα λέμε. Σαφώς ο Στέλιος Ρόκκος είναι ο ίδιος δημιουργός και εξαιρετικός δημιουργός και είναι κάτι παραπάνω θεωρώ, κατά την άποψή μου, δηλαδή νιώθω ότι οι άνθρωποι που δημιουργούν έχουν και μία μεγαλύτερη ευλογία γιατί μπορούν να το εκφράσουν, να το φτιάξουν, τους θαυμάζω τόσο πολύ αυτούς τους ανθρώπους τόσο πολύ.

Σε συνέντευξη σας είχατε δηλώσει ότι η κατάσταση αυτή με τον κορωνοϊό και την καραντίνα ήταν κάπως καρμική για εσάς, αφού συνέβη σε μία περίοδο που είχατε ανάγκη για ξεκούραση. Πως περνούσατε το διάστημα αυτό;

Όταν έχεις μάθει να εργάζεσαι πυρετωδώς και ασταμάτητα όλα τα χρόνια της ζωής σου και ξαφνικά σταματάει όλο αυτό ξέρεις τι, γι’ αυτό λέω ότι κάποια πράγματα γίνονται στην ώρα τους, εγώ το διαχειρίστηκα πάρα πολύ ωραία και πάρα πολύ σωστά, είχα πάρα πολύ χρόνο να δημιουργήσω, να ασχοληθώ με τις ζωγραφικές μου, με τις μουσικές μου, με τα ρούχα μου με πολλα πράγματα. Ένας άνθρωπος δηλαδή που είναι δημιουργικός ούτως η αλλιώς και η ζωή γι’ αυτόν είναι η δημιουργία, βρίσκει πάντα τρόπο να κάνει τη ζωή του πιο όμορφη, ακόμη και στην πιο μίζερη στιγμή της ανθρωπότητας. Δεν μπορεί δηλαδή να υψώνεται υπέροχα ο δρόμος μας κι εμείς να μπαίνουμε σε αδιέξοδα.

Βλέπουμε μία πολύ ανανεωμένη Μελίνα και αλήθεια είναι ότι όταν είμαστε καλά, αυτό το εκπέμπουμε στους γύρω μας.

Ναι είναι πολύ σημαντικό και για να είσαι καλά πρέπει να προσπαθείς να είσαι, γιατί οι κατατάσεις γύρω μας δεν μας αφήνουν, εμείς λοιπόν πρέπει να ενεργοποιήσουμε άλλες ποιότητες μέσα μας και είναι σημαντικό ο κάθε άνθρωπος να κάνει εργασία με τον εαυτό του όσο μπορεί, στον χρόνο του υπάρχουν άνθρωποι που βοηθάνε την ανθρώπινη ψυχή να ορθοποδήσει, να είναι καλά και παρακολουθώ πολλούς θεραπευτές, πολλούς συγγραφείς που κάνουν πολύ ωραία σεμινάρια, πολλά πράγματα συμβαίνουν γύρω μας, εκεί όπου λοιπόν ο καθένας έχει πίστη στη θρηκεία μας, στον θεό, ο καθένας δηλαδή βρίσκει τον τρόπο του και βρίσκει και το δρόμο του πιστεύω.

Αν σας έλεγα να διαλέξετε ένα από τα τραγούδια σας, το οποίο σας εκφράζει αυτή την περίοδο ποιο θα ήταν αυτό;

Αυτή τη στιγμή, «Μες Στο Σπίτι Δε Μένει Κανείς» (γέλια) μετά από τόση κλεισούρα θεωρώ ότι ο κόσμος θέλεις να βγει από τα σπίτια του, και να πάει παντού, να ζήσει, να συναστραφεί με άλλους ανθρώπους, να αλληλεπιδράσει.

Ο έρωτας για αρκετούς λένε ότι είναι η κινητήριος δύναμη για να δημιουργούν και όχι μόνο, για εσάς παίζει κάποιο ρόλο ο έρωτας αυτή την περίοδο;

Ο έρωτας είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι στη ζωή μας, την ζωή των ανθρώπων. Ακόμη και η γιαγιά μου που είναι 86 χρονών είναι ερωτευμένη με το διάβασμα και κάθε βράδυ διαβάζει. Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε ερωτευμένοι άνθρωποι και δεν είναι απαραίτητο να είναι άνθρωπος αυτός που είμαστε ερωτευμένοι, μπορεί να είναι και τα λουλούδια που θα τα μεγαλώνεις σιγά σιγά στην αυλή σου και τα βλέπεις να γεμίζουν χρώματα και αρώματα μέσα στο σπίτι. Οπότε τον έρωτα τον εύχομαι σε όλους να τον έχουν καθημερινά στη ζωή τους.

Tι να περιμένουμε από τις συναυλίες σας στο νησί μας;
Το πρόγραμμα που έχουμε ετοιμάσει πιστεύω είναι ένα από τα πιο δυνατά προγράμματα που έχω υπάρξει έχει υπέροχες εναλλαγές, τραγουδάμε τραγούδια που έχουν όλη την γκάμα, υπάρχουν εκπλήξεις πολλές, θα τραγουδήσω κι εγώ κάποια τραγούδια του Στέλιου, ο Στέλιος έχει πολύ χιούμορ μέσα στο πρόγραμμα. Είμαστε λίγο διαφορετικές περσόνες με τον Στέλιο, αλλά έχουμε και πολλά κοινά, όμως εκεί έγκειται και η μεγάλη επιτυχία θεωρώ, υπάρχει τρολ, είναι πολύ όμορφο αυτό που θα δείτε και θα ακούσουτε.

Πηγή : philenews.com

Halsey “If I Cant Have Love, I Want Power”: Νέο άλμπουμ

Halsey κυκλοφορεί το 4° studio album της με τίτλο “If I Cant Have Love, I Want Power” με 13 ολοκαίνουργια τραγούδια.

Το πολύ ιδιαίτερο νέο album της θα παρουσιαστεί μέσω IMAX κινηματογραφικής αίθουσας σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, με μια ταινία διάρκειας μιας ώρας, σε σκηνοθεσία του Colin Tilley.

Πηγή : musicpress.gr

Στη δημοσιότητα νέο βίντεο σοκ τη στιγμή που ο Mad Clip χάνει τη ζωή του

Τα τελευταία μοιραία δευτερόλεπτα

Νέο βίντεο ντοκουμέντο από την στιγμή του μοιραίου τροχαίου που στοίχισε την ζωή στον Mad Clip, ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Σχολιάζοντας το βίντεο ο πραγματογνώμονας ανέφρε πως ο γνωστός τράπερ δείχνει να χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου που παίρνει τη δεξιά κλίση στη στροφή και ο ίδιος φαίνεται να προσπαθεί να το επαναφέρει με ανάποδο τιμόνι, προς τα αριστερά χωρίς να τα καταφέρνει.

Καταγράφει τα τελευταία δευτερόλεπτα της ζωής του όπου χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε κολώνα φωτισμού και έτσι να χάσει την ζωή του.

Δείτε το τραγικό βίντεο

Πηγή : ILS

Σασμός: Η πρεμιέρα καθήλωσε το κοινό

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Δευτέρας η νέα ερωτική δραματική σειρά του Alpha «Σασμός». Το σίριαλ είχε κερδίσει τις εντυπώσεις ήδη από τα trailer που βγήκαν στον αέρα, συνεπώς όλοι περίμεναν με ανυπομονησία και λαχτάρα να παρακολουθήσουν το πρώτο διπλό επεισόδιο.

Τόσο οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών όσο και η υπόθεση της σειράς «Σασμός» φαίνεται πως καθήλωσαν το τηλεοπτικό κοινό, με τα σχόλια στα social media να αποθεώνουν το cast. Η άριστη χημεία του Ορφέα Αυγουστίδη και της Χριστίνας Χειλά – Φαμέλη έγινε αισθητή από τα πρώτα κιόλας λεπτά του επεισοδίου, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι αποτελούν το τηλεοπτικό ζευγάρι της χρονιάς.

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Δευτέρας η νέα ερωτική δραματική σειρά του Alpha «Σασμός». Το σίριαλ είχε κερδίσει τις εντυπώσεις ήδη από τα trailer που βγήκαν στον αέρα, συνεπώς όλοι περίμεναν με ανυπομονησία και λαχτάρα να παρακολουθήσουν το πρώτο διπλό επεισόδιο.

Τόσο οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών όσο και η υπόθεση της σειράς «Σασμός» φαίνεται πως καθήλωσαν το τηλεοπτικό κοινό, με τα σχόλια στα social media να αποθεώνουν το cast. Η άριστη χημεία του Ορφέα Αυγουστίδη και της Χριστίνας Χειλά – Φαμέλη έγινε αισθητή από τα πρώτα κιόλας λεπτά του επεισοδίου, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι αποτελούν το τηλεοπτικό ζευγάρι της χρονιάς.

Οι χρήστες του twitter δεν θα γινόταν φυσικά να απουσιάζουν από την πρεμιέρα του «Σασμού». Η έκπληξη και ο ενθουσιασμός τους για το νέο «στοίχημα» του Alpha είναι ολοφάνερη, αφού τα εγκωμιαστικά σχόλια διαδέχονταν το ένα το άλλο. Μπορεί η ερωτική δραματική σειρά μόλις να ξεκίνησε, όμως -απ’ ότι φαίνεται – θα συζητηθεί πολύ.

Δες τα καλύτερα tweets:

https://twitter.com/daivaffanculo/status/1434936547497938945?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1434936547497938945%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tlife.gr%2Feidhseis-nea%2Fsasmos-i-premiera-kathilose-to-koino-apotheosi-sto-twitter%2F1218665%2F

https://twitter.com/helluvahope/status/1434932509410832388?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1434932509410832388%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tlife.gr%2Feidhseis-nea%2Fsasmos-i-premiera-kathilose-to-koino-apotheosi-sto-twitter%2F1218665%2F

https://twitter.com/DimitraAntonia7/status/1434933168235327489?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1434933168235327489%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tlife.gr%2Feidhseis-nea%2Fsasmos-i-premiera-kathilose-to-koino-apotheosi-sto-twitter%2F1218665%2F

https://twitter.com/totrelokoritso1/status/1432002688229720073?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1432002688229720073%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tlife.gr%2Feidhseis-nea%2Fsasmos-i-premiera-kathilose-to-koino-apotheosi-sto-twitter%2F1218665%2F

Πηγή : tlife.gr