Robbie Williams: Γιατί αρνήθηκε να γίνει o τραγουδιστής των Queen

«Σκέφτηκα να τους προστατέψω από το θράσος μου».

Εξαιτίας της χαμηλής αυτοπεποίθησής του απέρριψε ο Robbie Williams την πρόταση του να γίνει ο τραγουδιστής των Queen.

Όπως αποκάλυψε ο Βρετανός τραγουδιστής, πριν από μερικά χρόνια είχε συνεργαστεί με τον Brian May και τον Roger Taylor για να ηχογραφήσουν το κλασικό τραγούδι «We Are The Champions» των Queen για τις ανάγκες της ταινίας «A Knight’s Tale» (2001).

Μετά από αυτή τη συνεργασία τα δύο μέλη του συγκροτήματος ζήτησαν από τον Robbie Williams να γίνει αυτός ο διάδοχος του Freddie Mercury στους Queen.

«Αν και είμαι πολύ σίγουρος μπροστά στο μικρόφωνο, έχω πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση», είπε ο Robbie Williams μιλώντας στο SiriusXM.

«Σκέφτηκα να τους προστατέψω από το θράσος μου, ακόμη και του να βγω στη σκηνή και να είμαι το ίδιο καλός με τον Freddie Mercury. Είναι, για μένα, σαν άγγελος. Είναι θεός. Ήταν απλά πάρα πολύ τρομακτικό», τόνισε.

Μετά την άρνηση του Robbie Williams, οι Queen συνεργάστηκαν από το 2004 μέχρι και το 2009 με τον Paul Rodgers, ενώ από το 2011 το συγκρότημα συνοδεύει ο Adam Lambert.

Ο Robbie Williams είπε για τον Adam Lambert: «Αν δεν ήταν τόσο αξιαγάπητος, που είναι, τότε θα ήμουν απλώς τρομοκρατημένος από το μεγάλο ταλέντο του. Η φωνή του είναι απίστευτη. Και είναι ένας απίστευτος καλλιτέχνης και ένας υπέροχος άνθρωπος».

Πηγή : Hit Channel

Θοδωρής Μαραντίνης | Δίνει καθημερινά διαδικτυακές συναυλίες μέσω Instagram!

Ο Θοδωρής Μαραντίνης θέλοντας να στηρίξει την καμπάνια του υπουργείου Υγείας «Μένουμε Σπίτι» θα δίνει καθημερινά διαδικτυακές συναυλίες μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Ο frontman των Onirama μίλησε στην «Φωλιά των Κου-Κου» και είπε πως βρήκε αυτόν τον δημιουργικό τρόπο για να έρθει σε επαφή με τον κόσμο. Έτσι, δίνει ραντεβού με όλους τους φίλους του στο Instagram κάθε μέρα στις 18:00. Μάλιστα, θα δέχεται και παραγγελιές από τους θαυμαστές του.

«Με το που ανακοινώθηκε αυτό το πράγμα, είχαμε σκεφτεί να το κάνουμε οργανωμένα, να κάνουμε κάποια live ώστε να έρθουμε σε επαφή με τον κόσμο. Αυτό κλιμακώθηκε πολύ γρήγορα και δεν μπορούσαμε να συνευρεθούμε. Οπότε, η σκέψη πήγε στο επόμενο επίπεδο και για να μη βαριέμαι και εγώ, να μην τρελαθώ, είναι μία καλή λύση να δώσω ένα ραντεβού με όλους τους φίλους στο instagram κάθε μέρα κατά τις 18:00. Πρέπει να βρούμε δημιουργικούς τρόπους να μην χάσουμε την επαφή, να μην μας πάρει από κάτω και να πάρουμε δύναμη», είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Πηγή : tralala.gr

Η Mastercard και η bunq επεκτείνουν τη συνεργασία τους, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της Green Card στην Ευρώπη

  • Μέσω της συνεργασίας Mastercardbunq, η Green Card διατίθεται σε 30 ευρωπαϊκές αγορές
  • Η bunq προχωρά στη φύτευση ενός δέντρου για κάθε 100 ευρώ που δαπανώνται μέσω της Green Card – μέχρι σήμερα έχει προχωρήσει στη φύτευση 100.000 δέντρων

H Mastercard και η ψηφιακή τράπεζα bunq ανακοινώνουν την επέκταση της συνεργασίας τους, με στόχο την ταχύτερη ανάπτυξη της Green Card της bunq σε 30 Ευρωπαϊκές χώρες1.

Μέσα από την αξιοποίηση του διεθνούς δικτύου συνεργατών της Mastercard, η Green Card, η μεταλλική Mastercard κάρτα – για την παραγωγή και διάθεση της οποίας γίνεται χρήση βιώσιμων και οικολογικών μεθόδων – είναι διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό από τον Νοέμβριο του 2019.  Πέραν από τον φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παραγωγής της Green Card, η bunq φροντίζει επιπλέον, για κάθε 100 ευρώ που δαπανώνται μέσω αυτής, να προχωρά στη φύτευση ενός δέντρου. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες, από την έναρξη της ενέργειας έως και σήμερα, η ψηφιακή τράπεζα έχει φυτεύσει περισσότερα από 100.000 δέντρα, συμβάλλοντας στη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά 30,8 εκατομμύρια κιλά.

Η Green Card εντάσσεται ως πρωτοβουλία στην πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Planet Coalition, η οποία έχει ως στόχο την ενίσχυση των ενεργειών εταιρικής βιωσιμότητας και την πραγματοποίηση σημαντικών επενδύσεων για την προστασία του περιβάλλοντος. Σε συνεργασία με εταίρους που επίσης μεριμνούν για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και την επιστροφή αξίας στο κοινωνικό σύνολο, το Priceless Planet Coalition δεσμεύεται για τη φύτευση 100 εκατομμυρίων δέντρων μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Μεταξύ των τραπεζών που συμμετέχουν στη σύμπραξη είναι και η bunq, η οποία αποτελεί ιδρυτικό μέλος του εγχειρήματος.

Η Μastercard και η bunq συνεργάζονται από το 2015, χρονιά κατά την οποία η ψηφιακή τράπεζα απέκτησε επίσημα το δικαίωμα συμμετοχής στις αγορές. Από τη συνεργασία τους έχει προκύψει η δημιουργία πολλών νέων προϊόντων καρτών, μεταξύ των οποίων βρίσκεται η Green Card, καθώς και η bunq Travel Card, μια κάρτα που προσφέρει στους καταναλωτές πραγματική συναλλαγματική ισοτιμία, για οποιαδήποτε συναλλαγή σε όλον τον πλανήτη.

Ειδικά στην Ευρώπη, η Mastercard αποτελεί τον προτιμώμενο συνεργάτη για περισσότερες από 60 ψηφιακές τράπεζες και fintech εταιρείες, αριθμός που έχει διπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια. Η επέκταση της συνεργασίας με την bunq επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Mastercard να επενδύει σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Fintech, στηρίζοντάς τες από την αρχή της λειτουργίας τους.

Ο Ali Niknam, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της bunq, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη διεύρυνση της συνεργασίας μας με τη Mastercard. Με τη βοήθεια των χρηστών μας, εγκαθιδρύσαμε έναν εύκολο τρόπο να κάνει ο καθένας τον κόσμο μας λίγο πιο «πράσινο», χωρίς κόπο».

Αλκιβιάδης Κεφαλάς: Θανάσιμη και όχι απλά επικίνδυνη η ακτινοβολία του 5G

Θανάσιμη και όχι απλά επικίνδυνη αποβαίνει η έκθεση του ανθρώπινου οργανισμού στη μη ιονίζουσα ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία των κεραιών κινητής τηλεφωνίας -«χτυπώντας» άμεσα το καμπανάκι και για τις επιπτώσεις από την ακτινοβολία του δικτύου 5G-, σύμφωνα με τον διδάκτορα Φυσικής του πανεπιστημίου του Μάντσεστερ στη Βρετανία και διευθυντή Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά.

Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει η επιστημονική και τεχνική αιτιολογική έκθεση του τελευταίου, η οποία βασίζεται σε τεκμηριωμένα και αδιάσειστα επιστημονικά στοιχεία. Η έκθεση έγινε προκειμένου να αναζητηθούν τα αίτια του θανάτου ενός παιδιού μόλις 5 ετών από την Κύπρο από λευχαιμίααπέναντι από το δωμάτιο του οποίου –και σε απόσταση 53,5 μέτρων- είχε τοποθετηθεί κεραία κινητής τηλεφωνίας (η ιστορία του παιδιού θα δημοσιευτεί στο αυριανό φύλλο).

Σύμφωνα με την έκθεση, οι κεραίες της κινητής τηλεφωνίας εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στη φασματική περιοχή των μικροκυμάτων, σε συχνότητες από 400 MHz μέχρι 2.4 GHz (σύστημα TETRA 410-931 MHz). Το σύστημα 5G, εάν εγκατασταθεί, θα λειτουργεί στις φασματικές περιοχές 0.6-6 GHz-LTE, 3.4-3.8 GHz-LFB και 24.2-24.7 GHz). Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία στη φασματική περιοχή των παραπάνω συχνοτήτων αλληλεπιδρά ισχυρά με τη βιολογική ύλη, δηλαδή τους ανθρώπους.

Η αλληλεπίδραση της ακτινοβολίας με τη βιολογική ύλη κατηγοριοποιείται σε δύο είδη αλληλοεπιδράσεων: τις θερμικές και τις χημικές. Οι θερμικές οδηγούν στην απότομη αύξηση της θερμοκρασίας των ιστών ή των κυττάρων και οι επιδράσεις τους ποικίλλουν από απλή κόπωση μέχρι καρδιακή προσβολή. Μέχρι το 1990 ήταν γενικά αποδεκτό μεταξύ των επιστημόνων πως οι χημικές επιδράσεις επιφέρουν μόνο οι ιονίζουσες και οι υπεριώδεις ακτινοβολίες.

Ωστόσο, τα τελευταία 20 χρόνια η πρόοδος σε τομείς, όπως η νανοτεχνολογία και η μοριακή βιολογία, καθώς και πλήθος επιστημονικών ερευνών και δημοσιεύσεων αποδεικνύουν ότι η έκθεση βιολογικών οργανισμών σε ακτινοβολίες μικροκυμάτων εκτός από τις θερμικές προκαλεί και χημικές μεταβολές, οι οποίες είναι περισσότερο επικίνδυνες, καθώς προκαλούν καταστροφή στα κύτταρα και στο DNA και κατά συνέπεια δεν υπάρχουν όρια ασφαλούς έκθεσης σε αυτές.

Εκτός από την παραπάνω θέση, ο κ. Κεφαλάς αναφέρει στη «δημοκρατία» ότι ο βαθμός αξιοπιστίας των κρατικών φορέων που δηλώνουν πως τα δίκτυα 5G είναι ασφαλή -μια τέτοια δήλωση είχε κάνει το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Καλαμάτας για τη διακοπή της ανανέωσης με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας- μπορεί να διερευνηθεί και μέσα από τη σύγκριση με τις θέσεις των διεθνών οργανισμών και των επιστημονικών φορέων τους σχετικά με τις επιδράσεις της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.

Σε ένα πρόσφατο «άρθρο γνώμης» στο περιοδικό «Scientific American», που είναι το πλέον έγκυρο επιστημονικό περιοδικό και στο οποίο έστω και μία επιστημονική δημοσίευση μπορεί να εξασφαλίσει πανεπιστημιακή έδρα παρουσιάζεται η θέση ότι «δεν έχουμε κανέναν λόγο να πιστεύουμε ότι το σύστημα 5G είναι ασφαλές». Σύμφωνα με το άρθρο, τεκμηριώνεται πλέον από πολλές επιστημονικές δημοσιεύσεις ότι η μη ιονίζουσα ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία είναι επικίνδυνη ακόμα και σε πολύ μικρές εντάσεις.

Οι μελέτες σε πειραματόζωα έδειξαν καρκίνο!

Το 2011 το Διεθνές Ινστιτούτο Έρευνας Καρκίνου (IARC) κατηγοριοποίησε τις ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες με συχνότητες μεταξύ 3KHz-300GHz ως «πιθανό αίτιο πρόκλησης ανθρωπογενούς καρκινογένεσης». Στο ίδιο μήκος κύματος και η θέση του εθνικού προγράμματος νανοτοξικολογίας των ΗΠΑ που κατέληξε ότι «υπάρχουν καθαρές ενδείξεις ότι η έκθεση πειραματόζωων σε ΗΑ προκαλεί καρκίνο του μυοκαρδίου και ότι υπάρχουν μερικές ενδείξεις ότι η ΗΑ προκαλεί καρκίνο του εγκεφάλου και των επινεφριδίων στα ζώα».

Ο κ. Κεφαλάς σημειώνει πως, αν και αντίστοιχες μελέτες δεν είναι δυνατόν να διεξαχθούν σε ανθρώπους, η ισχύς των ερευνητικών αποτελεσμάτων είναι δεδομένη και για τον άνθρωπο, καθώς με ανάλογο τρόπο γίνονται και οι έρευνες στα πειραματόζωα για τα φάρμακα.

Παράλληλα, τα επιστημονικά αποτελέσματα του Ευρωπαϊκού Ερευνητικού προγράμματος Reflex απέδειξαν ότι «η έκθεση ανθρώπινων κυττάρων εκτεθειμένων σε μη ιονίζουσα ακτινοβολία κινητών τηλεφώνων σπάει τη διπλή έλικα του DNA το ίδιο αποτελεσματικά όπως και οι επικίνδυνες ιονίζουσες ΗΑ ακτίνων γάμμα που εκπέμπονται από ραδιενεργούς πυρήνες».

Πέρα από τις παραπάνω επιστημονικές θέσεις, εκατοντάδες ειδικοί επιστήμονες και καθηγητές από όλο τον κόσμο έχουν δημιουργήσει ένα διαδικτυακό ιστότοπο (www.bioinitiative.org) που σχετίζεται άμεσα με τις επιπτώσεις της μη ιονίζουσας ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.

Όπως σχολιάζει ο κ. Κεφαλάς, από εκεί καθένας «μεταξύ των οποίων και το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, καθώς και οι υπεύθυνοι φορείς του, μπορεί να ενημερωθεί για τα επιστημονικά δεδομένα που αφορούν τον βαθμό επικινδυνότητας της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας προτού εκτεθούν με τις τοποθετήσεις τους».

Καταλήγοντας, τονίζει πως «πλην της πολιτισμένης Ελλάδας, όπου επικρατούν τα οικονομικά συμφέροντα, η συσκότιση και η παραπληροφόρηση της εξουσίας, η δημόσια συζήτηση επί του θέματος παντού σε όλο τον κόσμο διεξάγεται με υπευθυνότητα. Θα ήταν ευτύχημα αν ο δημόσιος διάλογος και στη χώρα μας διεξαγόταν με σοβαρότητα, χωρίς πολιτικές και οικονομικές σκοπιμότητες».

Πηγή : newsbreak.gr

Διονύσης Σχοινάς – “Αλλάζω”: Το νέο του video clip!

Η νέα του επιτυχία «ντύθηκε» με music video!

Ο Διονύσης Σχοινάς παρουσιάζει το music video της νέας του επιτυχίας, «Αλλάζω», που κυκλοφορεί από την Panik Records και μας ταξιδεύει στις γεμάτες συναίσθημα στιγμές της ζωής μας!

Γυρισμένο στις αποβάθρες του ΗΣΑΠ της Αθήνας, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Παπαδάκου, το κινηματογραφικό music video μας επιβιβάζει στο τρένο της ζωής, όπου αρκούν μία στιγμή και ένας συνεπιβάτης  για να αλλάξουμε σταθμό, από τη μοναξιά στον έρωτα και από τον πόνο στη χαρά.

Το «Αλλάζω», τη μουσική και τους στίχους του οποίου υπογράφει ο Κωνσταντίνος Πουλής, είναι μία δυνατή ερωτική  μπαλάντα, με τη χαρακτηριστική ερμηνεία του Διονύση Σχοινά, που μπήκε αμέσως στη λίστα με τις αγαπημένες και διαχρονικές επιτυχίες που μας έχει χαρίσει ο καταξιωμένος καλλιτέχνης.

Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του, το «Αλλάζω», έχει ξεχωρίσει στις προτιμήσεις του κοινού και έχει κατακτήσει υψηλές θέσεις στο ραδιοφωνικό airplay, αποτελώντας το πιο μελωδικό σύνθημα της χρονιάς!

CREDITS
Μουσική & Στίχοι: Κωνσταντίνος Πουλής
Σκηνοθεσία: Γιάννης Παπαδάκος
Ενορχήστρωση & Παραγωγή: Κώστας ΛαΪνάς
Έπαιξαν οι μουσικοί:
Κώστας ΛαΪνάς: programming, πλήκτρα
Κώστας Λιόλιος: drums
Κώστας Μηλιωτάκης: μπάσσο
Στέφανος Ποπώλης: κιθάρες
Παναγιώτης Μπρακούλιας: σάζι, τζουράς
Φωνητικά: Παναγιώτης Μπρακούλιας
Recording, mixing, mastering:
Κώστας Λαϊνάς, Παναγιώτης Μπρακούλιας @ Track factory Music Productions

2020 PANIK RECORDS

“Το Κόκκινο Ποτάμι” (Επ. 24 Προβολή 22 Μαρτίου)

H Ιφιγένεια θεωρεί πλέον ότι είναι η γυναίκα του Αλή και αποφασίζει να γυρίσει σελίδα στη ζωή της. Προσπαθεί να είναι τρυφερή μαζί του και να ζήσει μια κανονική ζωή δίπλα του, αγνοώντας φυσικά ότι ο Μίλτος ζεί.

Στο μεταξύ απειλείται σύρραξη στα χωράφια των Παυλίδηδων, επειδή οι Τούρκοι αρνούνται να τα επιστρέψουν. Τότε η Βασιλική βρίσκει την λύση προτείνοντάς τους να δουλέψουν εκεί, μετά την επιστροφή στους νόμιμους κατόχους, επειδή η γή έχει ρημάξει και χρειάζεται πολλά χέρια. Αυτοί συμφωνούν. Μετά η Βασιλική εξομολογείται στην Ευγενία πως είναι έγκυος και πολύ φοβισμένη για το αν είναι του Θέμη ή του Μουσταφά που την βίασε. Δεν ξέρει αν πρέπει να κρατήσει αυτό το παιδί αλλά η Ευγενία διαφωνεί και την προτρέπει να μην το ρίξει. Όμως λίγο μετά η Βασιλική βλέπει τον Μουσταφά, θυμάται αυτά που πέρασε και αποφασίζει να το ρίξει πίνοντας ένα βοτάνι. Σφαδάζει από τους πόνους αλλά η Ευγενία την βρίσκει και την πείθει ότι δεν είναι σωστό να πεθάνει αυτό το μωρό.

Η Φατμά προτείνει στην Σοφία και στην Αρίν να μείνουν μαζί τους και να δουλέψουν εκεί όσο ψάχνουν να βρούν τις κόρες τους επειδή ο Εμίρ ξέρει πολύ κόσμο και κάτι μπορεί να μάθει γι αυτές.

Ο Βαλής ζητάει από τον Αλή να μεταφέρει μαζί του λεφτά από φόρους στην Πόλη, για να μην πέσουν στα χέρια των Ρώσων. Αρχικά ο Αλή αρνείται αλλά ο Βαλής επιμένει και εκείνος υποχωρεί και συμφωνεί.

Η Βασιλική λέει στον Θέμη οτι είναι έγκυος, όπως και τον φόβο της για το ποιου μπορεί να είναι το παιδί. Ο Θέμης αναστατώνεται και φέυγει ταραγμένος από το σπίτι, έχοντας μπεί σε πολύ μεγάλο δίλημμα για το αν πρέπει να κρατήσουν το παιδί ή όχι.

Η Ιφιγένεια διαφωνεί στο να φύγει ο Αλή για την αποστολή του, γιατί φοβάται για τη ζωή του και προσπαθεί να τον μεταπείσει. Αυτός δεν μπορεί να κάνει πίσω αλλά της υπόσχεται να παραιτηθεί μόλις φτάσει στην Πόλη. Στο μεταξύ ο Μίλτος ταξιδεύει κρυφά με ένα πλοίο στην Μαύρη θάλασσα και καταφέρνει να φτάσει σώος στο σπίτι των δικών του, όπου συναντάει τον αδερφό του και την μάνα του. Εκεί τους λέει ότι αποφάσισε να πάει στο Ερζερούμ και να ψάξει για την Ιφιγένεια. Αμέσως μετά, η Βασιλική προσπαθεί να πεθάνει μην αντέχοντας το πρόβλημα και την στενοχώρια του Θέμη, αλλά αυτός την σώζει τελευταία στιγμή και αποφασίζει να κρατήσουν το παιδί και να πάνε παρακάτω.

Παράλληλα, η Σωτηρία με τον Οσμάν απελευθερώνουν τον Μουσταφά από το κελί της χωροφυλακής.

NOTHING BUT THIEVES: Κυκλοφορούν το single IS EVERYBODY GOING CRAZY?

Το 5μελές συγκρότημα Nothing But Thieves μόλις κυκλοφόρησε το ολοκαίνουριο single τους με τίτλο “Is Everybody Going Crazy?”, μέσω της Panik Records και της Sony Music.

To “Is Everybody Going Crazy?” είναι η πρώτη κυκλοφορία της μπάντας μετά το EP τους “What Did You Think When You Made Me This Way” το 2018 και το πετυχημένο album τους “Broken Machine” το 2017, που έφτασε στο Νο2 του UK albums chart. Το νέο τραγούδι έκανε πρεμιέρα στο ραδιοφωνικό show της Annie Mac ως “Hottest Record in the World”, στο BBC Radio 1 και είναι το πρώτο δείγμα της νέα μουσικής που θα ακολουθήσει από τους Nothing But The Thieves.

Σε παραγωγή του Mike Crossey (The 1975, Arctic Monkeys, Wolf Alice), το single προσφέρει ένα φρέσκο ήχο στον ακροατή. Το track ανοίγει με ένα χαρακτηριστικό rock riff όπου στην συνέχεια οδηγεί στα εντυπωσιακά και μεγαλειώδη φωνητικά του τραγουδιστή Conor που χτίζουν ένα ξέφρενο dark pop ρεφρέν. Στιχουργικά, μιλάει για μία κατεστραμμένη σχεδόν μη αναγνωρίσιμη κοινωνία και την ανάγκη που έχει κάποιος να ξεφύγει από αυτό.

Το συγκρότημα δήλωσε: “Υπάρχει αρκετή λύπη γύρω από τα κουπλέ. Οι χαρακτήρες του τραγουδιού δεν καταλαβαίνουν τον κόσμο γύρω τους, ούτε μπορούν να συσχετιστούν με τους ανθρώπους που ζουν μέσα σε αυτόν. Αυτά που πίστευαν κάποτε πως είναι οι αρχές και οι ηθικές που πρέπει να ακολουθούν δεν ισχύουν πια. Σε ένα τέτοιο μέρος συνειδητοποιείς πως χρειάζεσαι κάτι σαν άγκυρα να πιαστείς από αυτήν. Υπάρχουν μερικά στοιχεία διαφυγής στο τραγούδι, είτε μέσα από άλλους ανθρώπους ή μικρές στιγμές αλλαγής ιδιοσυγκρασίας.”

Τα τελευταία χρόνια είναι μόνο ανοδικά για τους Nothing But Thieves. Έχουν πουλήσει πάνω από 700,000 δίσκους και έχουν ξεπεράσει τα 750Μ streams, έχοντας χτίσει έτσι ένα πιστό κοινό για τον alternative rock ήχο τους, ένα κοινό που τους κάνει ένα από τα καλύτερα τωρινά rock συγκροτήματα στον κόσμο. Με πάνω από 150,000 εισιτήρια σε πωλήσεις στην τελευταία περιοδεία τους και sold out shows στο Alexandra Palace του Λονδίνου, η επιτυχία τους είναι παγκόσμια.

Οι Nothing But Thieves είναι ο Conor Mason (φωνητικά, κιθάρα), ο Joe Langridge-Brown (κιθάρα), ο Dominic Craik (κιθάρα, πλήκτρα), ο Philip Blake (μπάσο) και ο James Price (drums).

Το συγκρότημα θα εμφανιστεί live στην Αθήνα στις 5 Ιουνίου στα πλαίσια του Ejekt Festival στην Πλατεία Νερού.

Tasos Xiarcho feat. Demy – «Αν»: Ο γνωστός χορογράφος σε ένα τραγούδι – έκπληξη

Ο Tasos Xiarcho παρουσιάζει το «Αν», που κυκλοφορεί, μαζί με music video, από την Panik RecordsΣυμμετοχή – έκπληξη στο τραγούδι έχει η Demy.

Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης – χορογράφος, δημιουργός πολλών viral χορογραφιών, που έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα καλλιτεχνών σε Ελλάδα και εξωτερικό, ξεδιπλώνει ακόμα ένα ταλέντο του, γράφοντας τους στίχους του «Αν», καθώς και τη μουσική μαζί με τον OGE.

Εναλλακτικόεκκεντρικό και με δυνατά vibes, το «Αν» είναι ένα hit single, με στίχους γεμάτους συναίσθημα και ανεβασμένα beats.

Το «Αν» μεταφέρεται στις οθόνες μας μέσα από ένα εντυπωσιακό, minimal αισθητικής, video, στο οποίο εμφανίζεται και η Demy. Ο Tasos Xiarcho έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ υπογράφει την καλλιτεχνική επιμέλεια μαζί με την Μαριέλλα Παναγιώτου.

Βρείτε τo «Αν» στα ψηφιακά καταστήματα: https://smarturl.it/xiarchoan

CREDITS
Στίχοι:Tasos Xiarcho
Μουσική:Tasos Xiarcho, OGE
Παραγωγή:OGE
Art direction: Tasos Xiarcho/ Mariella Panagiotou
DOP/ Camera: Γιάννης Παπαδάκος
Edit: Theodore Selekos

2020 PANIK RECORDS

Το #Μένουμε_Σπίτι δεν είναι τιμωρία

Ζούμε πραγματικά σε ενδιαφέροντες καιρούς, έστω κι αν η έκφραση προέρχεται από μια αρχαία κινέζικη κατάρα. Όπως και να το δούμε όμως, η συγκεκριμένη περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη γιατί εμπεριέχει την αβεβαιότητα του μέλλοντος.

Παίρνουμε συγκεκριμένα μέτρα και βλέπουμε. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Μπορούμε όμως να είμαστε όσο προσεχτικοί γίνεται και να τηρούμε τα μέτρα για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια όσο καλύτερα μπορούμε.

Τώρα το γιατί στον 21ο αιώνα, όταν κάποτε φανταζόμασταν πως θα είχαμε ιπτάμενα αυτοκίνητα και άλλα τεχνολογικά εξελιγμένα αντικείμενα, αντ’ αυτού έχουμε βρεθεί να δίνουμε οδηγίες για το πώς να πλένουμε σωστά τα χέρια μας και να βγαίνουν νομικά διατάγματα για να πλενόμαστε και να διατηρούμε τους χώρους μας καθαρούς, είναι μια τραγική ειρωνεία που δε θα συζητηθεί εδώ.

Ως κάποια που δουλεύει από το σπίτι για πάρα πολύ καιρό πριν αυτό γίνει επιτακτική ανάγκη, έχω απλά να πω, πως το να μείνεις δυο βδομάδες – ή και παραπάνω – στον δικό σου χώρο για να εργαστείς ή να κάνεις οτιδήποτε θέλεις στην ουσία, δεν είναι τόσο τραγικό. Δεν μας φυλακίζουν. Ούτε μας έχουν έγκλειστους σε κάποιο απόμερο μέρος χωρίς βασικά είδη επιβίωσης. Μας ζητούν απλά να αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις. Γιατί μας είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουμε αυτό;

Ως Έλληνες, είμαστε λίγο πνεύμα αντιλογίας. Δε μας αρέσει εκ φύσεως να μας λένε τι να κάνουμε, ασχέτως αν διακυβεύεται η δική μας υγεία και αυτή των γύρω μας. Είμαστε απλά αντιδραστικοί. Γι αυτό και συμπεριφερόμαστε λες και μας έχουν δώσει την τιμωρία του Άτλαντα: μας έχουν βυθίσει στα Τάρταρα και μας έχουν εναποθέσει στους ώμους μας τον Ουράνιο Θόλο.

Αν το σκεφτούμε λίγο ψύχραιμα και λογικά, ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο εύκολο να κάνεις κυριολεκτικά τα πάντα από το σπίτι. Χάρη στην τεχνολογία έχουμε πρόσβαση σε όλο τον κόσμο. Δουλεύοντας από το σπίτι, επικοινωνώ με τουλάχιστον τέσσερις χώρες όπου στέλνω εργασίες, μιλάω με φίλους και οικογένεια σε άλλες δυο και ανά πάσα στιγμή έχω πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία, ταινία, βιβλίο, μουσική θέλω.

Δεν είμαστε τόσο μόνοι όσο νομίζουμε. Μπορούμε να παίξουμε βιντεοπαιχνίδια με άλλους ‘έγκλειστους΄ όσο κοντά ή μακριά κι αν βρίσκονται. Να κάνουμε βιντεοσυνομιλίες με αγαπημένα μας πρόσωπα, να παραγγείλουμε φαγητό ή καφέ ή ακόμα και ψώνια. Έχουμε ακόμα και τη δυνατότητα να συμμετάσχουμε σε ψηφιακές περιηγήσεις μεγάλων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων. Να μορφωθούμε και να γεμίσουμε εποικοδομητικά το χρόνο μας.

Είμαστε σπίτι αλλά ταυτόχρονα είμαστε παντού. Μπορούμε να κάνουμε τόσα πολλά πράγματα από τον καναπέ του σπιτιού μας, από το δικό μας χώρο, από την άνεσή μας, ασφαλείς από οτιδήποτε μας απειλεί εκεί έξω.

Τόσα πράγματα μας αποσπούν την προσοχή καθημερινά. Τώρα που μας δεσμεύουν και μας παροτρύνουν να το κάνουμε από μόνοι μας – από τα σπίτια μας – είμαστε τόσο ξεροκέφαλοι που αντιδρούμε ακόμα και σε αυτό.

Δίνοντας την εντύπωση πως δεν αντέχουμε όχι μόνο το ίδιο μας το σπίτι, αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό. Ας γίνει λοιπόν αυτή η πανδημία μια ευκαιρία να επανεξετάσουμε τις επιλογές μας και τις προτεραιότητες που έχουμε στη ζωή μας.

Πηγή : ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

The 1:1 diet by Cambridge Weight Plan – Νέο όνομα για τη διατροφή Cambridge

Με το νέο της όνομα μας συστήθηκε η The 1:1 diet by Cambridge Weight Plan, στη δημοσιογραφική διάσκεψη αλλά και στο Gala Dinner για το Slimmer of the Year 2020.

Η νέα εμπορική επωνυμία, θέτει τους Συμβούλους, στο κέντρο ακριβώς της εταιρείας.

Αφού λέγοντας 1:1, αντανακλά την ατομική στήριξη ενός προς ένα που προσφέρουν οι Σύμβουλοι στους διαιτώμενους. Η νέα εμπορική επωνυμία θέτει την προσωπική υποστήριξη που προσφέρεται από τους Συμβούλους στην καρδιά της νέας μας εταιρείας.

Προσωπική υποστήριξη 1:1 για την επιτυχή απώλεια βάρους αλλά και διατροφή 1:1 αφού τίθεται σε κυκλοφορία σε όλη την Κύπρο και στις υπόλοιπες διεθνείς αγορές μέχρι το 2020, είμαστε ενθουσιασμένοι και σίγουροι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε και να έχουμε ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο στον αγώνα κατά της παχυσαρκίας όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μια γκάμα Προϊόντων με πάνω από 35 θρεπτικά ισορροπημένα υποκατάστατα γευμάτων χαμηλών θερμίδων τα οποία περιλαμβάνουν σούπες, σέικ, μπάρες, ποτά έτοιμα για κατανάλωση, πακέτα γευμάτων, σμούθις, γεύσεις νερού και εποχιακά προϊόντα.

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η εταιρεία υποστηρίζεται από κριτικά αναγνωρισμένη ιατρική έρευνα, αλλά επίσης και το ότι είναι δομημένη με τον μοναδικό συνδυασμό των πιο κάτω:

Ένα Πρόγραμμα με βήματα, το οποίο προσαρμόζεται ξεχωριστά σε κάθε διαιτώμενο, το οποίο καθοδηγεί το άτομο που επιδιώκει την απώλεια βάρους μέσα από απλά βήματα για την απώλεια βάρους και επαναφέρει τα συμβατικά τρόφιμα με ένα συστηματικό και δομημένο τρόπο που εξασφαλίζει μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Και τελικά, αλλά και το πιο σημαντικό είναι το Προσωπικό, οι ανεξάρτητοι Σύμβουλοι που παρέχουν τα κίνητρα, την υποστήριξη και την προσωπική καθοδήγηση σε κάθε διαιτώμενο. Αυτοί οι εκπαιδευμένοι και διαπιστευμένοι Σύμβουλοι βρίσκονται στην καρδιά της εταιρείας μας. Αυτοί οι σύμβουλοι παρέχουν το βασικό στοιχείο της εταιρείας μας – Προσωπική Υποστήριξη για την Επιτυχία.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο Andy Jones, Διευθυντής Εξαγωγών της Cambridge Weight Plan όπου δήλωσε μεταξύ άλλων:  «η διατροφή The 1:1 diet by Cambridge Weight Plan λειτουργεί πραγματικά και ανυπομονούμε να μεταμορφώσουμε τη ζωή περισσότερων ανθρώπων μέσα από  τα προϊόντα μας, το πρόγραμμα μας και κυρίως μέσα από τους ανθρώπους μας τα επόμενα χρόνια.»

Στη συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Dean Zenios και η γενική διευθύντρια Χριστίνα Παντελή μίλησαν για την εταιρεία αλλά και για τους 60 Σύμβουλους τους σε όλη την Κύπρο που αυτό που κάνουν είναι να αλλάζουν τις ζωές των ανθρώπων. «Η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και βοήθεια που οι Σύμβουλοι μας προσφέρουν στους Πελάτες μας τους βοηθά να επιτύχουν τους στόχους τους, βελτιώνοντας και αλλάζοντας τη ζωή τους. Αυτή είναι η 1: 1 Diet.» είπε η κ. Παντελή.

Νικήτρια της βραδιάς Slimmer of the Year 2020 Cambridge Weight Plan, αναδείχθηκε η Μαρίνα Πέτρου με τη βοήθεια της Συμβούλου της Δέσπως Κοζάκου όπου συνολικά έχασε 72 κιλά και κέρδισε ξανά τη ζωή της και την υγεία της. Η Μαρίνα Πέτρου θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον παγκόσμιο διαγωνισμό Slimmer of The Year 2020 στα Αραβικά Εμιράτα.