Ζώδια: Προβλέψεις για σήμερα Μ. Δευτέρα (13/4)

Κριός
Παρά το γεγονός ότι η Αφροδίτη ευνοεί τους Κριούς που έχετε γεννηθεί στις αρχές του ζωδίου σας (21-23 Μαρτίου) φέρνοντάς σας συναντήσεις, επαφές και συμφωνίες, σε ένα οικονομικό θέμα, εάν το εμπλέξετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα πιθανώς να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα.  Εσείς που είστε γεννημένοι στις 6-7 Απριλίου θα  έχετε μηνύματα, ειδήσεις, τηλεφωνήματα και πολύ σημαντικές συναντήσεις. Ο Δίας  ευνοεί εσάς που έχετε γεννηθεί γύρω στις 2 Απριλίου, όμως, αυτές τις ημέρες, μπορεί να κάνετε μια υπερβολή η οποία θα ζημιώσει την συναισθηματική σας ζωή. Μην εμπλέκετε λοιπόν τα συναισθηματικά με τα οικονομικά.

Ταύρος
Ο Άρης στο δικό σας ζώδιο δημιουργεί μια σημαντική ένταση, η οποία μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα τόσο οικογενειακά όσο και επαγγελματικά, ειδικά αν έχετε γεννηθεί γύρω στην Πρωτομαγιά. Μην τρέχετε όταν οδηγείτε και προσέχετε όταν χειρίζεστε μεταλλικά αντικείμενα. Αποφύγετε να συμμετέχετε σε καταστάσεις βίας. Τα οικονομικά ευνοούνται, ενώ μπορεί να έχετε σημαντικά άγχη για τα επαγγελματικά σας.

Δίδυμοι
Με τον κυβερνήτη σας Ερμή να βρίσκεται στον Κριό (για δύο ημέρες ακόμη),ευνοούνται οι συζητήσεις με τους φίλους και τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Τα ταξίδια, οι επαφές με ανθρώπους που βρίσκονται μακριά αλλά και θέματα σπουδών, μπορεί να παρουσιάσουν κάποιες εντάσεις. Υπάρχει ένα παρασκήνιο το οποίο κινείται πίσω από την πλάτη σας, ειδικά αν έχετε γεννηθεί στο τέλος Μαΐου. Προσέχετε κάποιους  φίλους οι οποίοι ίσως δεν διάκεινται  φιλικά προς εσάς.  Η Αφροδίτη ευνοεί εσάς που είστε γεννημένοι  γύρω στις 21-22 Μαΐου. Οι Δίδυμοι που είστε γεννημένοι προς το τέλος του ζωδίου σας προσέχετε τις επαγγελματικές επιλογές σας, οι οποίες, περίπου κατά την Τετάρτη –Πέμπτη, ενδεχομένως να φανούν ότι δεν είναι όπως ακριβώς εσείς τις θέλετε.

Καρκίνος
Για εσάς τους Καρκίνους, η Σελήνη στον Υδροχόο φέρνει στο προσκήνιο οικονομικά, κληρονομικά ή φορολογικά θέματα. Αποφύγετε να αναμίξετε τους φίλους με τα οικονομικά σας, ενώ, γενικότερα, οι οικονομικές συναλλαγές  δεν είναι ιδιαίτερα καλές. Αντίθετα, εσείς που είστε γεννημένοι τις πρώτες μέρες του ζωδίου σας έχετε τώρα την ευκαιρία να δείτε τα σχέδιά σας, τα όνειρά σας να πραγματοποιούνται. Για τους Καρκίνους των τελευταίων ημερών  υπάρχουν κάποιες εντάσεις σε επαγγελματικό επίπεδο.

Λέων
Η Σελήνη απέναντι από το δικό σας ζώδιο σας φέρνει πιο κοντά στον σύντροφό σας και τους συνεργάτες σας. Υπάρχει όμως μια ένταση για εσάς που έχετε γεννηθεί γύρω στο τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου, αποφύγετε τις υπερβολές και προφυλαχτείτε από κρυολογήματα και μικροατυχήματα. Προσέχετε πάρα πολύ αυτή την περίοδο, υπάρχει κίνδυνος να «εκραγείτε»!  Αντίθετα, εσείς που είστε γεννημένοι τις τελευταίες ημέρες  του ζωδίου σας βλέπετε τα σχέδιά σας να πραγματοποιούνται κατά τον καλύτερο τρόπο.

Παρθένος
Εσείς οι Παρθένοι θα πρέπει σήμερα να προσέξετε την εργασία σας που παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον, ενώ, αν ταξιδέψετε  ή αν προσπαθήσετε να ρυθμίσετε  κάποια νομικά θέματα ίσως να μην  σας βγουν σε καλό. Προσέχετε λοιπόν, πρόσωπα του περιβάλλοντός σας τα οποία αυτόν τον καιρό μπορεί να σας εκθέσουν. Αποφύγετε τα λάθη και τις υπερβολές.

Ζυγός
Ζυγοί μου αυτή την περίοδο δεν ευνοείστε για να αναμίξετε τα οικονομικά με τους φίλους ή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Κάτι τέτοιες κινήσεις θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα μπέρδεμα το οποίο δεν θα μπορείτε να το ξεμπερδέψετε. Προσπαθήστε λοιπόν να επωφεληθείτε.  Για εσάς που έχετε γεννηθεί τον Σεπτέμβριο ευνοούνται θέματα που έχουν σχέση με ταξίδια ή με σπουδές (αν είστε σπουδαστές)..

Σκορπιός
Για τους Σκορπιούς που έχετε γεννηθεί στο τέλος Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου υπάρχει ένταση με τον σύντροφό σας ή τους συνεργάτες σας, αλλά εμπλέκονται πολύ και οικονομικά και επαγγελματικά θέματα. Τις ημέρες αυτές δεν πρέπει να κάνετε υπερβολές, ενώ θα πρέπει να αποφύγετε να κλείσετε συμφωνίες ή να υπογράψετε συμβόλαια, γιατί μάλλον δεν ευνοούνται. Στη συναισθηματική σας ζωή κάπως αλλάζουν οι καταστάσεις.

Τοξότης
Τοξότες μου η σημερινή ημέρα είναι κάπως μπερδεμένη.. Ενδεχομένως να έχετε κάποιες διαφωνίες με πρόσωπα του περιβάλλοντός σας, ενώ, αυτές τις ημέρες, κατά κάποιο τρόπο ανακόπτεται η καλή πορεία των σχεδίων σας, ειδικά αν έχετε γεννηθεί μεταξύ 2-4 Δεκεμβρίου. Προσέχετε, ίσως κάνετε λάθη και υπερβολές.

Αιγόκερως
Για εσάς τους Αιγόκερους μπερδεύονται τα πράγματα σε ένα οικονομικό θέμα, ειδικά αν το αναμίξετε με τα συναισθηματικά σας . Αποφύγετε για δυο τρεις ημέρες τις οικονομικές συζητήσεις, ενώ τα οικογενειακά σας θέματα σιγά σιγά καταλαγιάζουν. Στο εργασιακό σας περιβάλλον έχετε την αγάπη των ανθρώπων που σας περιβάλλουν.

Υδροχόος
Υδροχόοι μου, με τη Σελήνη σήμερα στο δικό σας ζώδιο θέλετε να ασχοληθείτε με τα πολύ προσωπικά σας θέματα, όμως αν έχετε γεννηθεί τέλος Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου έχετε  ένταση, ίσως κάνετε κάποια λάθη με τον σύντροφό σας ή με σημαντικούς σας  συνεργάτες.  Προσέχετε τον τρόπο που χειρίζεστε μεταλλικά αντικείμενα, και γενικότερα μην εκτίθεστε σε κινδύνους. Η συναισθηματική ζωή όσων έχετε γεννηθεί  τις  δυο τρεις πρώτες ημέρες του ζωδίου σας ευνοείται, ενώ οι Υδροχόοι των τελευταίων ημερών θα έχετε συζητήσεις, συναντήσεις και επαφές.

Ιχθείς
Για εσάς τους Ιχθύς ένα θέμα που έχει σχέση με τα αγαπημένα σας πρόσωπα έρχεται τώρα στο προσκήνιο. Μην τρέχετε όταν οδηγείτε και προσέχετε την υγεία σας. Ένα οικογενειακό σας θέμα αυτές τις ημέρες θα ευνοηθεί.

Πηγή : like.philenews

Stefania και Καλομοίρα συναντήθηκαν διαδικτυακά για μία μοναδική live διασκευή

H Eurovision ένωσε τις δύο τραγουδίστριες.

Η Καλομοίρα μαζί με τη 17χρονη Stefania, την οποία η ΕΡΤ επέλεξε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα και στο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision το 2021 μετά την ακύρωση της φετινής διοργάνωσης, μένουν στο σπίτι και παρουσιάζουν στο 12ο #Qsessions του Δημήτρη Κοντόπουλου μια ακουστική εκδοχή του «Shady Lady».

Στο δεύτερο #Qsessions για τη Stefania, η νεαρή τραγουδίστρια ενώνει τις δυνάμεις της με την αγαπημένη στο ελληνικό κοινό Καλομοίρα και ερμηνεύουν το θρυλικό «Shady Lady».

Το «Shady Lady» ήταν το τραγούδι με το οποίο η Ani Lorak εκπροσώπησε την Ουκρανία το 2008 στη Eurovision και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη του διαγωνισμού.

Η σύνθεση του τραγουδιού ανήκει στον Δημήτρη Κοντόπουλο, εμπνευστή των #Qsessions, ο οποίος συνοδεύει τις δύο τραγουδίστριες με το πιάνο.

Η Καλομοίρα και η Stefania στέλνουν το δικό τους μήνυμα σε όλους τους Έλληνες για την περίοδο που διανύουμε.

«Τα Q sessions του Δημήτρη Κοντόπουλου είναι η αιτία που γνώρισα την Καλομοίρα και τραγουδήσαμε μαζί το το “Shady Lady”, ένα εκπληκτικό τραγούδι από την Eurovision», έγραψε η Stefania στα social media.

«Μένουμε όλοι σπίτι, η Καλομοίρα στην Ουάσινγκτον, ο Δημήτρης στην Αθήνα και εγώ στην Ουτρέχτη αλλά η μουσική μας ενώνει. Σας αγαπώ όλους», πρόσθεσε.

Κατά τη διάρκεια του βίντεο η Καλομοίρα ανέφερε: «Γεια σε όλους! Ξέρω πως τα πράγματα είναι λίγο περίεργα αλλά είμαστε σπίτι, παραμένουμε θετικοί και από εδώ σας στέλνω όλη μου την αγάπη. Όλα θα πάνε καλά! Χαίρομαι που θα σας τραγουδήσουμε γιατί πιστεύω ότι με την μουσική θεραπεύονται όλα».

https://www.instagram.com/tv/B-xIXbKJ1Qa/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Πηγή : hit-channel

One Direction: Ο Liam Payne προαναγγέλλει την επανένωση του boy band

«Ήταν πραγματικά μια καλή στιγμή για να έρθουμε ξανά κοντά».

Ο Liam Payne μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο οι One Direction σχεδιάζουν να γιορτάσουν τη συμπλήρωση δέκα ετών από τη δημιουργία του συγκροτήματος.

Ο 26χρονος τραγουδιστής μίλησε στη στήλη «Bizzare» της βρετανικής εφημερίδας The Sun με αφορμή τη συμμετοχή του στο νέο single «Midnight» του Alesso και προανήγγειλε ένα επετειακό πρότζεκτ στο οποίο είχε αναφερθεί και παλαιότερα.

«Έρχεται η επέτειος των δέκα ετών και έτσι μιλάμε πολύ τις τελευταίες εβδομάδες, το οποίο είναι πραγματικά ωραίο», ανέφερε.

«Είναι πολύ ενδιαφέρον που ακούμε φωνές πολλών ανθρώπων και βλέπουμε παλιό περιεχόμενο και διαφορετικά πράγματα που έχουμε να δούμε εδώ και πολύ καιρό πριν ή δεν τα έχουμε ξαναδεί», συνέχισε.

«Αυτή τη στιγμή δεν είμαι σίγουρος τι επιτρέπεται να πω. Υπάρχουν διάφορα πράγματα για τα οποία προσπαθούμε όλοι να συμβούν και άνθρωποι που προωθούν τριγύρω e-mails», εξήγησε.

Ο Liam Payne δεν διευκρίνισε αν τα σχέδια των One Direction περιλαμβάνουν και ο ZAYN, ο οποίος αποχώρησε πρώτος από το συγκρότημα τον Μάρτιο του 2015, προκαλώντας τελικά τη διάλυση του boy band στο τέλος εκείνου του έτους.

«Όμως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ήταν πραγματικά μια καλή στιγμή για να έρθουμε ξανά κοντά», είπε.

Ο τραγουδιστής σχολίασε και τα σόλο δισκογραφικά εγχειρήματα των μελών των One Direction.

«Ακόμα δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω, εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι δεν ξέρω τι στο καλό κάνω. Είναι εκπληκτικό και ο καθένας είχε τόσο μεγάλη επιτυχία», παραδέχτηκε.

«Είναι πολύ ωραία που ακούμε πολλά πράγματα του Harry αυτή τη στιγμή. Το “Adore You” το βλέπω στα charts όλη την ώρα, νομίζω ότι έχει βρει πραγματικά τον ήχο του», πρόσθεσε αναφερόμενος στον Styles.

Πηγή : hit-channel.com

Θέλετε να χάσετε λίπος από τα χέρια; Aκολουθήστε το workout της Victoria Beckham

Πρόκειται για μια από τις διασημότερες και πιο καλοντυμένες γυναίκες του πλανήτη, που σημειώνει μεγάλη επιτυχία ως σχεδιάστρια ρούχων.

Ο λόγος για τη Victoria Beckham, η οποία είναι γνωστό πως προσέχει πολύ τη διατροφή της, καθώς και ότι γυμνάζεται αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα για να διατηρήσει τη σιλουέτα της.

Έτσι γνωρίζοντας πως πια η άσκηση γίνεται μέσα στο σπίτι και θέλοντας να δώσει υλικό στις followers της που ψάχνουν κι εκείνες home workouts, μοιράστηκε χθες το παρακάτω video γράφοντας: «Γνώρισα την Tracy Anderson μέσω της Gwyneth Paltrow πριν 9 χρόνια και γυμνάζομαι μαζί της από τότε.

Της ζήτησα να δημιουργήσει videos με τα workouts μου, ώστε να τα ακολουθήσετε όσο βρίσκεστε σπίτι. Για σήμερα έχουμε χέρια. Η κοιλιά και τα πόδια θα ακολουθήσουν αργότερα μέσα στην εβδομάδα. Ανακαλύψτε τα στο IGTV. Σε ευχαριστώ πολύ Tracy. Σ’αγαπώ μέσα στα #Veebok σου. xx Φιλιά».

Πηγή : like.philenews

Τζένη Γεωργιάδη: Κλέβει την παράσταση το νέο της τραγούδι δια χειρός Κορκολή-Ρούσση, απευθείας από την Τήνο

Με νησιώτικο και ανεβαστικό ρυθμό, επιστρέφει δισκογραφικά η Τζένη Γεωργιάδη, στέλνοντας σε όλους μας ένα ελπιδοφόρο μουσικό μήνυμα, πώς παρά τις δύσκολες μέρες που βιώνουμε, στη ψυχή μας θα είναι «Πάντα για εμάς Καλοκαίρι»!

Ο Στέφανος Κορκολής, εμπνευσμένος από την αγάπη της για την ιδιαίτερη πατρίδα της την Τήνο, έγραψε τη μουσική στα «μέτρα» της, η Ρεβέκκα Ρούσση, «έντυσε» την «μεθυστική» μελωδία με τους στίχους της, συνεχίζοντας, την τρίτη κατά σειρά επιτυχημένη συνεργασία τους,με την ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη ερμηνεύτρια.

Έτσι μετά το «Έλα Κοντά μου», και την «Αρχή», η Τζένη Γεωργιάδη, έχοντας την ψήφο εμπιστοσύνης των δύο σπουδαίων δημιουργών, με τον Στέφανο Κορκολή να υπογράφει και την ενορχήστρωση, απογειώνει με την φωνή της, τον μοντέρνο νησιώτικο μπάλο, που «ξεχειλίζει» από έρωτα, καλοκαίρι, και το αγαπημένο της νησί.

Η ίδια, θέλοντας να τιμήσει τον τόπο της, την αγαπημένη της Τήνο, επέλεξε το βίντεοκλίπ του τραγουδιού «Πάντα για εμάς καλοκαίρι», να γυριστεί εκεί, και το οπτικό αποτέλεσμα δια χειρός Γιώργου Μπενιουδάκη, είναι εντυπωσιακό.

Η Τζένη Γεωργιάδη μέσα από το νέο της τραγούδι, μας ταξιδεύει από άκρη σε άκρη του νησιού της Μεγαλόχαρης, στα σοκάκια και της μεσαιωνικές στοές του Αρνάδου, στην επιβλητική Κιουρά της Καρδιανής, στο φημισμένο χωριό Πύργος, στην μαγευτική Χώρα και το λιμάνι της, αποδεικνύοντας πώς ο «Ήλιος χορεύει στην Τήνο», αλλά και πώς θα είναι «Πάντα για μας Καλοκαίρι».

Απολαύστε το!

Έρωτας στα χρόνια του κοροναϊού: Τι θα γίνει με εμάς που δεν συγκατοικούμε;

Πώς θα κάνετε τη σχέση σας να αντέξει την απόσταση

Κανείς δεν περίμενε ότι το 2020 όλες οι σχέσεις θα ήταν… εξ αποστάσεως. Κι όμως, ακόμη και αν το σπίτι του συντρόφου σας απέχει από το δικό σας μόλις δέκα λεπτά με τα πόδια, παραμένει άγνωστο το πότε θα ξαναβρεθείτε στο ίδιο δωμάτιο. Ναι, είναι πολύ δύσκολο για όλους μας. Όμως υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε ώστε να παραμείνουμε συνδεδεμένοι με το άλλο μας μισό, μέχρι να έρθει επιτέλους η μέρα που θα αγκαλιαστούμε ξανά.

Θυμηθείτε ότι τα έχουν καταφέρει κι άλλοι

Μπορεί η πανδημία και ο εγκλεισμός να είναι πρωτόγνωρες εμπειρίες, όμως αμέτρητοι άνθρωποι έχουν καταφέρει να οικοδομήσουν υγιείς σχέσεις από απόσταση. Και είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς που γνωρίζετε εξ αρχής ότι πρόκειται για μια προσωρινή κατάσταση. Σε λίγες εβδομάδες, θα είστε πάλι μαζί.

Επικοινωνήστε ποιοτικά

Όλοι έχουμε ανάγκη από επικοινωνία σε αυτό το διάστημα, όχι όμως από την ίδια μορφή της. Ο καθένας από εμάς διαχειρίζεται το άγχος και τη μοναξιά με διαφορετικό τρόπο. Έτσι, ενδέχεται ο σύντροφός σας να έχει ανάγκη να μιλάτε ασταμάτητα, ενώ εσείς να θέλετε λίγο περισσότερο χώρο. Ή να συμφωνείτε ως προς τη συχνότητα, όμως να αντιμετωπίζετε ζητήματα… περιεχομένου. Για παράδειγμα, δεν αποκλείεται ο ένας από τους δύο να μην αντέχει να συζητήσει για θέματα που σχετίζονται με τον ιό. Στο τέλος της ημέρας, το σημαντικό είναι να σέβεστε ο ένας τα όρια του άλλου και να απολαμβάνετε εξίσου την επικοινωνία σας.

Πειραματιστείτε

Ακόμη και αν μέχρι χθες η ιδέα του τηλεφωνικού ή του cybersex δεν σας περνούσε καν από το μυαλό, ίσως έχει έρθει η στιγμή να αναθεωρήσετε. Επιλέξτε την εκδοχή που σας κάνει να αισθάνεστε πιο άνετα (για παράδειγμα μπορεί να διστάζετε να στείλετε μια γυμνή φωτογραφία, αλλά να μην έχετε ενστάσεις για την ανταλλαγή καυτών μηνυμάτων) και επενδύστε την καραντίνα με λίγο ερωτισμό.

Βγείτε ραντεβού

Δεν χρειάζεται να πετάτε τα ρούχα σας σε κάθε κλήση βίντεο. Βάλτε ένα ποτήρι κρασί, φορέστε ένα outfit που αγαπάτε και περάστε ένα όμορφο βράδυ μαζί. Αν αυτό το σενάριο δεν σας ενθουσιάζει, δοκιμάστε να παίξετε μαζί ένα παιχνίδι online. Η τεχνολογία είναι το μεγαλύτερο όπλο μας στην προσπάθειά μας να μείνουμε συνδεδεμένοι.

Δείξτε κατανόηση

Από την ώρα που ξυπνήσατε σκέφτεστε πόσο κρίμα είναι που δεν μπορείτε να πάτε μαζί μια βόλτα στη λιακάδα. Όταν όμως του το είπατε, εκείνος απάντησε ένα ξερό “ναι”. Μην βιαστείτε να το πάρετε προσωπικά. Αυτές οι μέρες χαρακτηρίζονται από τεράστιες συναισθηματικές μεταπτώσεις για όλους μας. Ρωτήστε τον αν είναι καλά και εκφράστε τη διάθεσή σας να τον βοηθήσετε. Αντίστοιχα, μη διστάζετε να απευθύνεστε στον αγαπημένο σας τις στιγμές που τον χρειάζεστε.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Είναι σημαντικό να απευθυνόμαστε ο ένας στον άλλο για βοήθεια, όμως όπως συμβαίνει και στην φυσιολογική ροή της καθημερινότητάς μας, είναι ακόμη πιο σημαντική η βοήθεια που δίνουμε στον ίδιο μας τον εαυτό. Προσπαθήστε να ανακαλύψετε δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και θα τραβήξουν την προσοχή σας μακριά από τη ζοφερή καθημερινότητα. Όσο μεγάλη σημασία και αν έχει να είμαστε ενήμεροι και να αναλύουμε τις (καταιγιστικές) εξελίξεις, ειδικά σε αυτό το διάστημα δεν θα πρέπει να παραμελούμε την ψυχική μας υγεία. Και φυσικά, όσο καλύτερα είμαστε εμείς, τόσο πιο υγιείς είναι και οι σχέσεις μας.

Πηγή : vita.gr

Εμπρησμός στην επικοινωνία εν μέσω πανδημίας

Εμπρησμό στην επικοινωνία επιχείρησαν χθες βράδυ ορισμένοι που, με εγκληματική ασυνειδησία, έβαλαν φωτιά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας στη Λεμεσό, διαταράσσοντας την επικοινωνία χιλιάδων συμπολιτών μας.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι η κεραία αυτή είναι εγκατεστημένη στον συγκεκριμένο χώρο εδώ και 20 χρόνια.

Είναι ταυτόχρονα λυπηρό και ανησυχητικό το γεγονός ότι η εγκληματική αυτή ενέργεια πραγματοποιήθηκε ειδικά σε μια περίοδο, όπου η χώρα μας δίνει μια τιτάνια μάχη απέναντι σε έναν αόρατο, ύπουλο και επικίνδυνο για την υγεία εχθρό. Επηρεάζονται άμεσα: Aσθενείς και πάσχοντες από χρόνια νοσήματα που πρέπει να είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους γιατρούς τους, ειδικά μέσα στην πανδημία. Ευρύτερο υγειονομικό προσωπικό που δίνει ακούραστα και με αυταπάρνηση τη μάχη της πρώτης γραμμής. Ευάλωτες ομάδες συμπολιτών μας που χρειάζονται βοήθεια και υποστήριξη και γι’ αυτούς η κινητή τηλεφωνία είναι πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας. Οι συνάνθρωποί μας, σε συνθήκες καραντίνας, τώρα, περισσότερο παρά ποτέ, έχουν την ανάγκη να μπορούν να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, με τους συνεργάτες τους, να τηλεργάζονται και να ενημερώνονται.

Τα συνεργεία και οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής, τόσο της Cyta, όσο και των άλλων τηλεπικοινωνιακών παροχέων, βρίσκονται έξω, δίνοντας τη δική τους μάχη για να διασφαλίζουν και να ενισχύουν την επικοινωνία των κρατικών υπηρεσιών, τομέων της οικονομίας και των πολιτών. Έτσι ώστε να μπορούν να λειτουργούν στις κρίσιμες συνθήκες  που επιβάλλει η πανδημία. Δυστυχώς, αντί αυτού, καλούνται να επιδιορθώσουν σημαντικές ζημιές που έχουν προκληθεί από κακόβουλες ενέργειες.

Αυτό το εξόχως σοβαρό θέμα, συνιστά εγκληματική απειλή της σταθερότητας της επικοινωνίας εν μέσω πανδημίας. Συνεπώς η Πολιτεία, μέσω των αρμόδιων αρχών, είναι επιβεβλημένο να διερευνήσει εξονυχιστικά την υπόθεση, να αποδώσει ευθύνες και να εφαρμοστούν όσα προβλέπει ο νόμος, λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά κρίσιμες συνθήκες που βιώνει ο τόπος και οι πολίτες.

Η θέση της Cyta είναι ξεκάθαρη: «Η κοινωνία μας, όλοι μαζί, είμαστε πολύ πιο δυνατοί από μεμονωμένες ενέργειες που στρέφονται, τελικά, σε βάρος της ζωής μας. Όλοι μαζί θα υπερασπιστούμε το αγαθό της επικοινωνίας και θα συνεργαστούμε στην εξέλιξή του».

#StaySafe #StayConnected

«Μη Σκεφτείς Ξανά»: Νέο τραγούδι από τη Δέσποινα Ολυμπίου

Η ερμηνεία της Δέσποινας Ολυμπίου αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Η Δέσποινα Ολυμπίου επιστρέφει δισκογραφικά με ένα νέο τραγούδι που έχει τον τίτλο «Μη Σκεφτείς Ξανά».

Πρόκειται για ένα ερωτικό τραγούδι σε μουσική και στίχους του George P. Lemos.

Δύο αγάπες διαμόρφωσαν τη στάση του George P. Lemos απέναντι στη ζωή, με κοινή αφετηρία και των δύο το ταξίδι. Αν και αρκετές φορές υπήρξε το δίλημμα της επιλογής, αποφάσισε να τις συνδυάσει και το κατάφερε με επιτυχία.

Η πρώτη του ουσιαστική επαφή με τη μουσική ήταν σε ηλικία πέντε ετών, παρακολουθώντας μαθήματα ακορντεόν ως την ηλικία των έντεκα ετών.

Η καθοριστική όμως ήταν το 1973, όταν σε ένα εμπορικό πλοίο άκουσε το «Goodbye Yellow Brick Road» του Elton John και έγινε η αφορμή της περιπλάνησής του ανάμεσα στα ωδεία του Λονδίνου, μαθαίνοντας ένα καινούργιο μουσικό όργανο, το πιάνο, και των live σε περιστασιακά συγκροτήματα.

Το ηχόχρωμα της φωνής της Δέσποινας Ολυμπίου δένει μοναδικά με το τραγούδι «Μη Σκεφτείς Ξανά» και η ερμηνεία της θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.

«Μη σκεφτείς ξανά και την πόρτα σαν ακούσεις δυνατά να σου χτυπά, άνοιξε την και η αγάπη θα περάσει με χαρά και την μπόρα θα σου διώξει απ’ την καρδιά…»

Κυκλοφορεί από τη Heaven Music.

Πηγή : hit-channel.com

N. Κακλαμανάκης : Ο έντιμος και ο αθώος, ένα πράγμα δεν αντέχει, την αδικία.

Ο αγαπημένος Ολυμπιονίκης ανοίγει την καρδιά του και εξομολογείται.

Συνέντευξη στον Βαγγέλη Αυγουλά.

Ο Νίκος Κακλαμανάκης είναι δύο φορές Ολυμπιονίκης (Ατλάντα 1996- χρυσό, Αθήνα 2004- αργυρό) και επιπλέον, μεταξύ άλλων πολλών διακρίσεων, είναι και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Γεννημένος στη Βάρκιζα στις 19 Αυγούστου 1968 . Ξεκίνησε από πολύ μικρός την ιστιοπλοΐα και αναδείχθηκε στην κλάση ιστιοσανίδων Μistral η οποία δεν χρησιμοποιείται πλέον στους Ολυμπιακούς Αγώνες για το windsurfing αφού έχει αντικατασταθεί από την RSX που θα χρησιμοποιηθεί και στο Τόκιο. Τα τελευταία 9 χρόνια, συστηματικά, «μιλάει» σε σχολεία, στα μικρά παιδιά και θέλει να τα «βάλει στο παιχνίδι» της αγάπης για τη θάλασσα.

Έλεγε σε μια συνέντευξή του πριν από 6 χρόνια: «Θέλω να μιλάω σε 40 σχολεία τον χρόνο. Μέχρι στιγμής έχω μιλήσει σε 150 και σκοπεύω να ξεπεράσω τα 550 συνολικά στα επόμενα χρόνια. Αυτός είναι ένας πολύ ωραίος στόχος».

Από τότε ως σήμερα, τα νούμερα έχουν αλλάξει πολύ και οι στόχοι του κοντεύουν να εκπληρωθούν. Αντισμήναρχος πλέον, έχει «καβαλήσει» μετά τα κύματα και τα πενήντα του χρόνια. Το ίδιο νέος, το ίδιο δυνατός και…. το ίδιο έξαλλος με την αδικία. Δεν έχει πάψει ποτέ να μιλάει ανοιχτά και – φυσικά-να υφίσταται τις συνέπειες . Και πολύ σοβαρές συνέπειες. Αλλά δεν σταματά.

Ο Κακλαμανάκης δεν είναι ένας απλός αθλητής.

Ούτε ένας απλός πρωταθλητής. Οι διεθνείς του διακρίσεις είναι άπειρες. Μια ολόκληρη χώρα τον είχε υποδεχτεί σαν ήρωα όταν επέστρεψε με το χρυσό από την Ατλάντα το 1996. Το ίδιο και το 2004, στην Αθήνα, όταν κατέκτησε το αργυρό Ολυμπιακό μετάλλιο και βέβαια, λίγες μέρες νωρίτερα όταν στα 36 του έγινε ο τελευταίος λαμπαδηδρόμος που άναψε την Ολυμπιακή Φλόγα.

Ο Βαγγέλης Αυγουλάς γνωρίστηκε καλύτερα με το Νίκο Κακλαμανάκη τον περασμένο Μάρτιο, στην Κρήτη, στο 12ο Γυμνάσιο Ηρακλείου. Σε μια ειδική εκδήλωση, στο πλαίσιο μιας «θεματικής εβδομάδας», Αυγουλάς και Κακλαμανάκης , μοιράστηκαν – σύμφωνα με το www.patris.gr– «με τα παιδιά στιγμές και γεγονότα από τη δική τους πορεία και ζωή, μίλησαν για τα εμπόδια που συνάντησαν στον δρόμο τους και πώς κατάφεραν να τα ξεπεράσουν. Το μήνυμα που πέρασαν ήταν ότι δεν πρέπει κανείς να το βάζει κάτω, όσες φορές και αν πέσει, πρέπει να ξανασηκωθεί».

Μετά το τέλος των ομιλιών τους, ο Βαγγέλης Αυγουλάς μίλησε για πολλά και διάφορα με το Νίκο Κακλαμανάκη και το meallamatia.gr σας μεταφέρει τα κυριότερα σημεία:

Β.Α: Νίκο θέλω να πούμε πολλά: Τι λες στα παιδιά; Γιατί πας στα σχολεία; Πώς το αποφάσισες; Πότε ξεκίνησε αυτό; Κι όσο για την ιστιοσανίδα, τη θεωρείς ως το πιο δύσκολο «είδος» θαλάσσιου αγώνα;

Ν.Κ.: «Οι ιστιοπλόοι όλων των άλλων κλάσεων, είναι μέσα σε πολύ σταθερό σκάφος ενώ εγώ είμαι σε ένα σκάφος που κουνάει πάρα πολύ. Τις πιο πολλές φορές προσπαθεί να σε ρίξει. Έτσι είναι η ιστιοσανίδα. Είναι αυτό που απαιτεί τη μεγαλύτερη ισορροπία ενδεχομένως και την καλύτερη φυσική κατάσταση από τα ιστιοπλοϊκά σκάφη αλλά δεν θέλω να περιαυτολογώ. Θέλω να πω ότι όλες οι ιστιοπλοϊκές κατηγορίες έχουν τεράστια ανάγκη για στρατηγική, τακτική, μεγάλη ανάγκη για ικανότητα σκέψης σε πολύ γρήγορο χρόνο και θεωρώ πως δεν είναι ένα άθλημα τελειοποίησης η ιστιοπλοΐα, είναι ένα άθλημα ελαχιστοποίησης λαθών και μόνο και επιβιώνει αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη. Δεν υπάρχει τέλειος. Όποιος ακούσεις να σου πει ότι είναι ο τέλειος ιστιοπλόος να κρατάς μικρό καλάθι. Για μένα η ιστιοπλοΐα ήταν ένας τρόπος ζωής και σκέψης, γιατί από παιδάκι προσπάθησα μεν ν’ αναζητώ την ελευθερία μου, αλλά ταυτόχρονα να θέτω και όρια.»

Β.Α.: Πότε ήταν η πρώτη φορά που «προσεγγίζεις» τη θάλασσα και λες «εδώ κάτι με κρατάει»;

Ν.Κ.: «Ήταν έρωτας από το πρώτο γλίστρημα στο κύμα. Θεωρώ ότι όταν ξεκίνησα δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα κάνω πρωταθλητισμό. Ξεκίνησε σαν παιχνίδι, εννοείται, αλλά στα 11 μου κατάλαβα ότι θέλω να ασχοληθώ συστηματικά με το άθλημα. Ο πατέρας μου ήταν από τους πρώτους που είχε φέρει το άθλημα. Έμαθε δια της νοηματικής μέσω ενός Γερμανού τουρίστα. Οπότε ήταν από τους πρώτους που έφερε το άθλημα στην Ελλάδα. Και εγώ είχα την τύχη ν’ ακολουθήσω. Το σνόμπαρα αρκετά στην αρχή αλλά έχοντας γεμίσει παντού ράμματα από το ποδόσφαιρο,- καθ’ ότι έκανα ότι έβλεπα στην τηλεόραση όχι στο γκαζόν αλλά στο τσιμέντο, ο πατέρας μου άρχισε ν’ ανησυχεί. Επίσης δεν του άρεσε ο φανατισμός του ποδοσφαίρου και πίστευε ότι ο αθλητισμός εξυψώνει και δεν ταπεινώνει, δείχνοντας μου έτσι το δρόμο προς πιο ευγενή αθλήματα. Με πέταξε στο νερό στην αρχή για να ησυχάσει, στην πισίνα ως κολυμβητή, δεν δούλεψε καλά το μοντέλο αυτό γιατί εγώ βαρέθηκα να μετράω πλακάκια και έφυγα, αναζητώντας την ελευθερία μου. Οπότε μετά με πέταξε στη θάλασσα και κάπου ησύχασε εκεί, ούτε ράμματα εγώ, πιο ήσυχος ο μπαμπάς».

Β.Α.: Ράμματα γιατί; Έπαιζες μπάλα;

Ν.Κ.:«Έπαιζα τερματοφύλακας, έκανα έξοδο, έπαιρνα φόρα, πάει το γόνατό μου. Οπότε δεν είχα εκεί καμία τύχη. Μετά, ό,τι έκανα το έκανα extreme. Δηλαδή, υπήρχε ένα ποδήλατο και μια κατηφόρα. Εγώ έπαιρνα το ποδήλατο και έπαιρνα την κατηφόρα όλη στροφή λες και έκανα rally Monte Carlo, βρισκόμουν σε κάτι θάμνους μέσα και ο πατέρας μου ήξερε ότι ήταν πολύ ζόρικος ο μικρός».

Β.Α.: Όλα αυτά στην Κρήτη;

Ν.Κ.:«Όχι, εγώ γεννήθηκα στη Βάρκιζα, στην Αθήνα. Από γενιές πίσω, οι ρίζες μου είναι από την Κρήτη, τη Μάνη, την Αμοργό και τη Νάξο.

{Δεν σου κρύβω πώς με γοήτευε το να μιλώ στα παιδιά.

Πήγαινα για να τους δώσω ενέργεια αλλά πολλές φορές,

έφευγα έχοντας γεμίσει ενέργεια εγώ ο ίδιος.

Και μετά την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, αυτό μού έγινε στόχος ζωής.}

Β.Α.: Και πότε ήρθες εδώ; Σε βρίσκουμε στο Ηράκλειο τώρα μόνιμα;

Ν.Κ.:« Αυτό να το ρωτήσεις στη γυναίκα μου, που μ’ έκλεψε!»

Β.Α.: Πήρες μεταγραφή!

Ν.Κ.:«Κάτι τέτοιο. Και εδώ μένω από τη στιγμή που γεννήθηκε και η κορούλα μου, το 2011. Αποφάσισα, δυο χρόνια μετά, να μείνω μόνιμα και δεν σου κρύβω ότι ήταν μια απ’ τις καλύτερες επιλογές που έχω κάνει στη ζωή μου! πάνω απ’ όλα για το παιδί μου, την οικογένεια μου, αλλά και για μένα».

Β.Α.: Και με τα σχολεία πώς ξεκίνησε;

Ν.Κ.:«Με τα σχολεία ξεκίνησε από πολύ παλιά, το 2004 που είχα πάει σε κάποια σχολεία πριν από την Ολυμπιάδα της Αθήνας και συγκεκριμένα στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η σχέση με τα παιδιά. Δεν σου κρύβω πώς με γοήτευε το να μιλώ στα παιδιά. Πήγαινα για να τους δώσω ενέργεια αλλά πολλές φορές, έφευγα έχοντας γεμίσει ενέργεια εγώ ο ίδιος. Και μετά την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, αυτό μού έγινε στόχος ζωής. Το να επικοινωνώ με τα παιδιά αλλά σε πιο μόνιμη βάση έγινε μετά το 2011 όταν πήγα από την Άνδρο μέχρι και την Κάρπαθο με σκοπό να συναντώ τα παιδιά στα σχολεία και να τους μιλάω».

Β.Α.: Με δικά σου έξοδα πολλές φορές;

Ν.Κ.:«Οι προετοιμασίες μας ναι. Πολλές φορές. Ο διάπλους όχι. Είχα στήριξη από κάποιο χορηγό για να γίνει ο διάπλους. Ευτυχώς. Είχα πάνω απ’ όλα όμως κάποιους ανθρώπους που με πίστεψαν γιατί στην τρέλα συμπαρασύρεις και αθώους. Είχα δηλαδή 2 φουσκωτά με 3 φίλους το ένα, άλλους 3-4 το άλλο και μ’ ακολούθησαν σε όλο το Αιγαίο, κοπανήθηκαν όσο κανείς, γιατί οι ρυθμοί μου ήταν λίγο αγωνιστικοί για να προλάβω να πηγαίνω στα νησιά και για να μου μένει χρόνος να μιλάω με τα παιδιά. Όλα αυτά μόνος μου με την ιστιοσανίδα μου».

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Νίκου Κακλαμανάκη

Β.Α.:Είναι γεγονός ότι μια παρέμβαση Τσοχατζόπουλου σου έκοψε τ’ όνειρό σου στα 19 σου χρόνια;

Ν.Κ.:«Η αλήθεια είναι ότι το 1988, στους Ολυμπιακούς της Σεούλ, πήρε τη θέση μου ο γιος ενός φίλου του γνωστού πολιτικού της εποχής. Ήταν ο γιός ενός αδελφικού φίλου του Τσοχατζόπουλου, πράγματι. Για μένα ήταν πολύ μεγάλο σοκ! Και αυτό που κατάλαβα εγώ ήταν ότι ενώ θα έπρεπε να αγωνιστώ στους Ολυμπιακούς αγώνες, είχαν φυγαδεύσει τον αθλητή που πήρε τη θέση μου 20 μέρες πριν, είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης και μετά από ένα δεκαήμερο ανακοίνωσαν και επίσημα τη συμμετοχή του. Τα παράτησα όλα αμέσως. Πήρα τα βουνά για να συνέλθω. Αλλά μετά, συνήλθα. Ευτυχώς δηλαδή»

Β.Α.: Δεν είχες τρόπο αντίδρασης τότε. Ήσουν μόλις 19 χρόνων.

Ν.Κ.:«Ίσως είχα. Αλλά προφανώς δεν ήξερε κανένας ότι η θεία μου ήταν τότε Υφυπουργός Παιδείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Με τιμά και την τιμά το γεγονός ότι δεν «ανακατεύτηκε», δεν «μεσολάβησε» ποτέ. Εμείς δεν τους απαντήσαμε με τον ίδιο τρόπο. Μιλάω για την Ρούλα Κακλαμανάκη. Ήταν συγγραφέας, νομικός, στο δικαστικό Σώμα, που ενεπλάκη στην πολιτική επειδή την κάλεσε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Βέβαια εκείνη δεν άντεξε και πολύ γιατί η πολιτική δεν ήταν για εκείνη».

Β.Α.: Στα 19, λοιπόν, παίρνεις τα βουνά.

Ν.Κ.: «Ναι. Πράγματι. Πήρα τα βουνά και ουσιαστικά τότε πάω και παρακολουθώ την Ολυμπιάδα από ένα καφενείο ανάμεσα σε συμπαθέστατους ηλικιωμένους, βλέπω ότι έχει μάλιστα θύελλα στους Ολυμπιακούς και κύμα. Οι συνθήκες μου οι αγαπημένες. Ξυραφιά και αλάτι δηλαδή στις φρέσκες μου πληγές. Αλλά εγώ πρόσκαιρα είχα εγκαταλείψει τ’ όνειρό μου. Δεν ήταν εύκολο να συνεχίσω. Ήμουν πολύ πικραμένος, Παράλληλα τότε είχα πει στους δικούς μου να μην ανησυχούν, ήθελα να βρω τα πατήματά μου, τα βήματά μου, το δρόμο μου και εκεί «δουλεύω» πάνω σε δυο-τρία ερωτήματα. Α) Μπορεί να νικήσεις κάποιον που έχει το άδικο με το μέρος του; Αφού η πολιτική συγκάλυψη και η εξουσία, πολύ πιο δυνατές από ένα παιδάκι, το οποίο πάει με την αλήθεια του και την αξία του, δεν υποστηρίζουν το δίκιο;  Β) Το προσωπικό συμφέρον μπορεί πάντοτε να νικά το δίκιο και την αλήθεια του άλλου ; Και αν ναι βραχυπρόθεσμα,  Γ) σε βάθος χρόνου μπορεί να ξεφύγουν από ένα «Ανώτερο», όπως εγώ θεωρώ «Δικαστήριο»;

{O μόνος αγώνας που χάνω, είναι ο αγώνας που δεν δίνω.

Αν είναι να με βουλιάξουν είναι για να μάθω να κολυμπώ καλύτερα.

Και εγώ πιστεύω πάρα πολύ στη τεχνική του πεπιεσμένου ελατηρίου.

Δηλαδή, όσο πιο βαθιά με συμπιέζουν μες στο χώμα

τόσο πιο ψηλά εκτοξεύομαι αναζητώντας το οξυγόνο μου.}

Η πρώτη μου διαπίστωση ήταν ότι πειστική απάντηση δεν θα μου έδινε κανένας. Έπρεπε να την βρω μόνος μου, να βγω στα ανοιχτά, στα βαθιά τα νερά και να πράξω ξανά».

Δικαίωσή μου είναι μόνο η δική μου νίκη…

Δεύτερη διαπίστωση: Ο έντιμος και ο αθώος, ένα πράγμα δεν αντέχει: Την αδικία. Δεν αντέχει όμως δεν σημαίνει και ότι τα παρατά.

Η τρίτη διαπίστωση : όταν μου έχουν «καταστρέψει» το όνειρο, μου έχουν καταστρέψει και την ικανότητα να το ξαναφτιάξω; Μου έχουν καταστρέψει και τη θέληση να ξεπερνώ την ικανότητά μου προκειμένου να το ξαναδημιουργήσω; Όχι.

Τέταρτη διαπίστωση και μάλιστα αυτή η διαπίστωση ήρθε και τότε αλλά και πιο πρόσφατα στον απολογισμό, μετά το τελείωμα της αγωνιστικής μου καριέρας, όταν με ρώτησε κάποιος σε μια συνέντευξη «στον αέρα» αν αισθανόμουν δικαιωμένος, περήφανος Ολυμπιονίκης καταξιωμένος στις καρδιές του κόσμου, όταν ο άνθρωπος που με αδίκησε και με απέκλεισε με αδιαφανείς διαδικασίες απ’ την Ολυμπιάδα, βρίσκεται πια στη φυλακή για οικονομικά σκάνδαλα; Σοκαρίστηκα. Και απάντησα ότι η δικαίωση δεν είναι η ήττα του άλλου, αυτού που μας έχει αδικήσει. Αυτή είναι κάλπικη δικαίωση.  Η δικαίωση είναι η νίκη η δική μου. Έπρεπε να βγω στ’ ανοιχτά και στα βαθιά και να πράξω ξανά.

Πέμπτη διαπίστωση είναι ότι ακόμα και αν ηττηθείς σε αυτή τη διαδικασία, δεν θα’ χεις χάσει την εσωτερική μάχη με τον εαυτό σου, αν δεν έχεις γίνει όμοιός τους. Ψεύτης, κλέφτης, καταχραστής, συκοφάντης.

Έκτη διαπίστωση είναι ότι ο μόνος αγώνας που χάνω, είναι ο αγώνας που δεν δίνω. Αν είναι να με βουλιάξουν είναι για να μάθω να κολυμπώ καλύτερα. Και εγώ πιστεύω πάρα πολύ στη τεχνική του πεπιεσμένου ελατηρίου. Δηλαδή, όσο πιο βαθιά με συμπιέζουν μες στο χώμα τόσο πιο ψηλά εκτοξεύομαι αναζητώντας το οξυγόνο μου. Και έτσι έγινε! Εκτοξεύτηκα πολύ ψηλά! Αυτό αφορά το σκέλος της αδικίας που βίωσα εγώ ως παιδί, γι’αυτό και παροτρύνω τα παιδιά (και όχι μόνο τα παιδιά),να τολμούν το όνειρό τους, ακόμα και κάτω από αντίξοες συνθήκες, χωρίς να διαπραγματεύονται τις αξίες τους. Και ότι αυτό θα το πετύχει κάποιος, αν δεν εγκαταλείψει ποτέ την προσπάθειά του. Ο καθένας πρέπει να βρει την αποστολή του, να έχει πίστη σ’ αυτή και να μην εγκαταλείπει ποτέ. Είναι η μόνη απάντηση στη ζωή και στα δύσκολα!»

Πιο αναλυτικά, γι’αυτά τα μαθήματα ζωής που μας μεταφέρει ο Νίκος Κακλαμανάκης, θα διαβάσετε στο βιβλίο του. Το ετοιμάζει και ανυπομονούμε να το υποδεχθούμε και να το απολαύσουμε.

Β.Α.: Έχω μια ακόμη ερώτηση, γιατί ένα παιδί σήμερα ν’ ασχοληθεί με την θάλασσα και την ιστιοπλοΐα; Μ’ ένα άθλημα που δεν είναι δημοφιλές σαν το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο;

Ν.Κ.:«Γιατί δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να αναπτύσσεις την προσωπικότητά σου, αναζητώντας την ελευθερία σου αλλά ταυτόχρονα βάζοντας και όρια. Γιατί η θάλασσα αυτά τα δυο έχει. Δεν μπορείς να κάνεις πολλούς “τσαμπουκάδες” στη θάλασσα. Η ίδια σού βάζει όρια. Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία. Δημιουργεί χαρακτήρες η ιστιοπλοΐα και η θάλασσα και στη θάλασσα δεν μπορείς να φοβηθείς πραγματικά. Αν φοβηθείς σε διώχνει . Αν τη σεβαστείς όπως και τη ζωή, σ’ αγκαλιάζει. Είναι σαν την παλίρροια λίγο πολύ. Άμα φοβάσαι το νερό σε διώχνει, πάει το ρεύμα ανάποδα. Πρέπει να μάθεις να ακούς πολύ καλά γύρω σου, να παίρνεις μηνύματα. Όποιος έχει ανοιχτά τα αισθητήρια όργανά του, παίρνει πολλά μηνύματα απ’ τη φύση. Και στο βουνό το ίδιο. Γίνεται καλός αυτός που έχει πραγματικά επιστρατεύσει ό,τι πιο αγνό έχει μέσα του. Να μπορέσει ν’ ακούσει πραγματικά τον άνεμο, να τον αισθανθεί –όπως και το κύμα- και αυτό δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη, θέλει χιλιάδες ώρες. Αυτό που λένε ότι ο άνεμος είναι αόρατος; Δεν είναι. Ο άνεμος δεν είναι αόρατος γιατί μετά από χιλιάδες ώρες πάνω στην ιστιοσανίδα τον αισθάνεσαι. Τον αισθάνεσαι πάνω στο σώμα σου. Πραγματικά είναι ένα άθλημα εξωσωματικό τελείως η ιστιοσανίδα. Μετά από χιλιάδες ώρες είσαι ένα με τον άνεμο. Και αυτή είναι μια μοναδική αίσθηση και τη συστήνω σε κάθε παιδί. Να πάει να δοκιμάσει, όχι για να γίνει πρωταθλητής, απλά για να γίνει καλύτερος άνθρωπος.

Β.Α.: Εσύ ακόμα και σήμερα γυμνάζεσαι, κάνεις αθλητισμό, πέφτεις στη θάλασσα.

Ν.Κ.: «Μετά από κάποια χρόνια που έχω αφήσει τον πρωταθλητισμό δεν έχω ένα επίπεδο που θα’ θελα, αλλά σημασία δεν έχει τι κάνει κάποιος ή πώς, αλλά κυρίως το γιατί. Τα βαθύτερά σου κίνητρα. Εγώ αγαπάω πάρα πολύ αυτό που κάνω, το θεωρώ πάρα πολύ υγιές και πραγματικά ξεκίνησα από τον αθλητισμό πριν πάω στον πρωταθλητισμό και εννοείται πως εκεί επιστρέφω».

Β.Α.: Η αναμενόμενη αλλά καθυστερημένη αναβολή των Ολυμπιακών Αγώνων πώς σου φάνηκε;

Ν.Κ.: Το Brand Name «Ολυμπιακοί Αγώνες» χάνει την προστιθέμενη του αξία που είναι το Ολυμπιακό ιδεώδες, εάν μείνει μόνο στο citius, Altius, fortius (=ταχύτερα, ψηλότερα, δυνατότερα), και δεν επεκταθεί και στο υγιέστερα, πιο δίκαια και με ανθρώπινο μέτρο.  Τα τρία πρώτα χωρίς τα τρία τελευταία, σημαίνουν έκπτωση του Ολυμπιακού ιδεώδους και σε κάτι τέτοιο η Ελλάδα δεν πρέπει να συναινέσει ποτέ, αλλά απεναντίας πρέπει να προηγείται και όχι να έπεται στην υπεράσπιση του Ολυμπιακού Ιδεώδους.

Ο Νίκος Κακλαμανάκης κρατά τη φλόγα ψηλά στο κατάμεστο στάδιο

Πηγή : meallamatia.gr

Mad Clip – «Presidente»: Έγινε no1 στο YouTube μόλις κυκλοφόρησε!

Mad Clip, ο hardest-working man της ελληνικής trap σκηνής με τα απανωτά no1 hits και εκατομμύρια YouTube views, παρουσιάζει με video τη νέα του επιτυχία«Presidente», που κυκλοφορεί από την Panik Records και την Capital Music και έγινε αμέσως κορυφαία τάση στο YouTube!

Για ακόμα μία φορά, ο Mad Clip ραπάρει πάνω σε new wave beats με εκπληκτικό flow και μας παρασύρει.

Το «Presidente» συνοδεύεται από ένα εντυπωσιακό music video, το οποίο βρέθηκε στο no1 των γενικών τάσεων του YouTube μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία του, ξεπερνώντας αμέσως τις 350.000 views.

Με το «Presidente» ο Mad Clip δίνει συνέχεια στο προσωπικό του σερί των επιτυχιών, μετά το «Guccci» που «σάρωσε» τις ψηφιακές πωλήσεις παραμένοντας σταθερά στο no1 του Apple Music και του Spotify Top50 επί σειρά εβδομάδων,  τα χρυσά singles «Hustla» και «Μεγιστάνας» και το πλατινένιο «Montecristo».


CREDITS
Στίχοι – Eρμηνεία: Mad Clip
Produced by Chris Rich
Mix – Master by Popayedi
Rec – PM Studio

2020 PANIK RECORDS & CAPITAL MUSIC