Carrie και Big ξανά μαζί, στη νέα φωτογραφία από το ”SATC”

Οι δύο νέες φωτογραφίες από το ”And Just Like That”

Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα τηλεοπτικά ζευγάρια, αλλά έχουν ακουστεί πολλά γι’ αυτούς όσον αφορά στα νέα επεισόδια του ”Sex and the City”. H Carrie και ο Big επιστρέφουν, μαζί με άλλους, στο reboot της σειράς, που θα έχει τίτλο ”And Just Like That”, και ενώ είχαμε δει φωτογραφίες τους ξεχωριστά, στα γυρίσματα στη Νέα Υόρκη, δεν τους είχαμε δει μαζί.

Η Sarah Jessica Parker και ο Chris Noth, λοιπόν, αποφάσισαν να δώσουν κάτι στους fans της σειράς και του ζευγαριού, με δύο φωτογραφίες από τα νέα επεισόδια. Ωστόσο της Parker ήταν πιο… τρυφερή αφού έδειχνε τους δυο τους να κοιτάζονται και να χαμογελούν.

Λεπτομέρειες για τα νέα επεισόδια δεν έχουν αποκαλυφτεί, αλλά ξέρουμε πως η σχέση της Carrie και του Big μάλλον θα παίξει μεγάλο ρόλο μιας και στα 10 χρόνια που έχουμε να τους δούμε μαζί σίγουρα έχουν περάσει από διάφορες περιπέτειες. Επιπλέον, ο πρώην της Carrie και η πρώην σύζυγος του Big επιβεβαιώθηκαν σαν γκεστ στα νέα επεισόδια και απαθανατίστηκαν στα γυρίσματα, ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chris Noth (@chrisnothofficial)

Πηγή : must.com.cy

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Τα περιστατικά βίας μας γυρνούν στον κόσμο του σκοταδισμού»

Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε στο BHMAagazino και τον Γιώργο Νάστο ο Κωνσταντίνος Αργυρός!

Μεταξύ άλλων, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στην αναγνωρισιμότητα, καθώς και την αύξηση των φαινομένων έμφυλης βίας στην κοινωνία μας.

Η αναγνωρισιμότητα πόσο σε έχει δυσκολέψει στην προσωπική σου ζωή;

Δεν νομίζω ότι έχω δώσει προτεραιότητα ποτέ σε ότι έχει να κάνει με την αναγνωρισιμότητα μου. Θεωρώ ότι αν αποδεχθείς αυτό το status, αυτόματα πέφτεις στην παγίδα της ανασφάλειας. Είναι μια κατάσταση που περισσότερο σε διαβρώνει και σε κρατάει πίσω. Προτιμώ και προσπαθώ να κρατάω μια ισορροπία ψυχική και σωματική, ώστε να δίνω περισσότερη έμφαση στη δουλειά μου για να βγάλω το καλύτερο αποτέλεσμα. Την προσωπική μου ζωή προσπαθώ να τη διαφυλάττω έτσι ώστε να μην εκθέτω και τον άνθρωπο που βρίσκεται δίπλα μου.

​Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια αύξηση των φαινομένων έμφυλης βίας. Τι θα ήθελες να πεις σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα στα νεαρά αγόρια και κορίτσια που σε βλέπουν σαν πρότυπο;

Είναι πάρα πολύ λυπηρό αυτό που συμβαίνει και δεν σου κρύβω ότι με στεναχωρεί όταν ακούω ή διαβάζω για τέτοια περιστατικά. Καταδικάζω οποιαδήποτε μορφή βίας από όπου κι αν προέρχεται και στέκομαι στο πλευρό όσων ανθρώπων έχουν υποστεί μια τέτοια απάνθρωπη πράξη. Έχω ευαισθητοποιηθεί αρκετά πάνω σε αυτό το κομμάτι και είναι στα άμεσα σχέδια μου να ηγηθώ μιας προσπάθειας για την καταπολέμηση αυτών των φαινομένων μέσα από καλλιτεχνικές δράσεις, έτσι ώστε να μπορέσω και εγώ με τη σειρά μου να περάσω στους νεότερους το μήνυμα του σεβασμού προς τη γυναίκα, του σεβασμού προς τη διαφορετικότητα και γενικότερα του σεβασμού προς τον άνθρωπο. Τα περιστατικά βίας το μόνο που κάνουν είναι να μας γυρνούν χρόνια πίσω, στον κόσμο του σκοταδισμού.

Είναι δύσκολο να πρέπει, λόγω φήμης, να δίνεις το καλό παράδειγμα με τη συμπεριφορά σου;

Δεν το βλέπω ως δύσκολο ή εύκολο. Θεωρώ υποχρέωση μου να μεταφέρω στον κόσμο που με ακολουθεί ποιο είναι το σωστό και το ηθικό. Μια κοινωνία προχωρεί μπροστά όταν υπάρχει αλληλεγγύη. Αυτό είναι το θετικό κομμάτι της αναγνωρισιμότητας που λέγαμε πριν. Είναι καθήκον μας να προβάλλουμε αυτά που προάγουν την κοινωνία και τον άνθρωπο ούτως ώστε να προλάβουμε φαινόμενα που θα έχουν αρνητικές συνέπειες στο κοινωνικό σύνολο.

Πηγή : faysbook.gr

Τριαντάφυλλος -Τζέιμς Καφετζής: Σε κοινές διακοπές στα Δωδεκάνησα

Τζέιμς Καφετζής και Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου συναντήθηκαν στη Ρόδο και πέρασαν μαζί την ημέρα. Έφαγαν παρέα, ενώ επισκέφτηκαν και τη Σύμη.

Φιλικές σχέσεις φαίνεται πως έχουν ο Τζέιμς Καφετζής και ο Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου, μετά τους τσακωμούς που είχαν κατά τη διάρκεια του Survivor 4.

Οι δύο πρώην παίκτες του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ συναντήθηκαν στη Ρόδο και πέρασαν μαζί την ημέρα. Έφαγαν παρέα, ενώ επισκέφτηκαν και τη Σύμη, με τον Τζέιμς να ανεβάζει stories από τις κοινές διακοπές τους.

Τριαντάφυλλος -Τζέιμς Καφετζής: Σε κοινές διακοπές στα Δωδεκάνησα

Ο Τριαντάφυλλος ανέβασε στον δικό του λογαριασμό stories από το κοινό τους ταξίδι, ευχαριστώντας μάλιστα τον πρώην συμπαίκτη του που κράτησε την υπόσχεσή του και τον πήγε στην Ιερά Μονή Πανορμίτου Σύμης.

Τριαντάφυλλος -Τζέιμς Καφετζής: Σε κοινές διακοπές στα Δωδεκάνησα

 

Πηγή : news247.gr

Σάββας Πούμπουρας: Τι αποκαλύπτει για την πρόταση της Ελένης Μενεγάκη

Στο MEGA και στην εκπομπή “Ελένη” θα βρεθεί τη νέα τηλεοπτική σεζόν ο Σάββας Πούμπουρας. Ο γνωστός παρουσιαστής μίλησε για τη συνεργασία με την Ελένη Μενεγάκη στο περιοδικό Down Town και τη δημοσιογράφο Βένια Καραγιάννη.

Πίστευες ποτέ ότι θα έκανες τηλεόραση;

Θυμάμαι μια συζήτηση που είχα με τη μάνα μου στο μπαλκόνι, τότε δούλευα βράδυ ακόμα, δεν ήξερα τι ήθελα να κάνω και μου λέει: «Θα βρεις καμιά σοβαρή δουλειά επιτέλους;».

Θέλοντας να αποφύγω περαιτέρω συζήτηση, της απάντησα: «Κάποια στιγμή θα με δεις στην τηλεόραση και θα κάνω τον κόσμο να γελάει.». Μια πρόταση που την είπα και δεν την ξανασκέφτηκα. Εντυπώθηκε, όμως, στο μυαλό μου και όλα όσα έζησα με οδήγησαν προς τα εκεί.

Πώς έγινε η πρόταση για την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη; Είχες ποτέ σκεφτεί ότι θα δουλεύατε μαζί;

Όχι. Αλλά όταν είχα πάει καλεσμένος στην εκπομπή της πριν από δυο – τρία χρόνια, υπήρξε ωραία χημεία. Συζητούσαμε on και off camera με πολύ ενδιαφέρον.

Με πήρε λοιπόν η ίδια τηλέφωνο, μου είπε «Σάββα, η Ελένη είμαι» και κόλλησα, δεν την κατάλαβα. Ομολογώ πως χάρηκα πολύ με αυτή την πρόταση.

Είναι ένας ευγενέστατος άνθρωπος με εκπληκτικό μαγνητισμό. Ξέρει να κερδίζει τους ανθρώπους. Να σκεφτείς, είχα πει ότι δεν θα ξαναγυρίσω σε πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή, όμως είναι ένα νέο challenge και θέλω να το δοκιμάσω.

Πηγή : pink.gr

Κόνι Μεταξά: Τα συγκινητικά λόγια για τον Μάριο Καπότση, μετά το ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ιστορία έγραψε η Εθνική ομάδα πόλο, αφού κατάφερε να κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Η Κόνι Μεταξά σφύζει από υπερηφάνεια για τον σύντροφό της και πολίστα, Μάριο Καπότση, αφού βρισκόταν από την αρχή κοντά του σε όλη αυτή τη δύσκολη προσπάθεια που κατέβαλε.

Λίγες ώρες μετά τη σπουδαία νίκη, η Κόνι Μεταξά έγραψε ένα συγκινητικό κείμενο στο προφίλ της στο Instagram για τον σύντροφό της, Μαρίο Καπότση, περιγράφοντας πώς έζησε εκείνη όλη αυτή την περίοδο.

“Από την μέρα που έφυγες σου είπα ότι θα γυρίσεις με μετάλλιο, επειδή το πίστευα. Έζησα από κοντά την κούραση, τους τραυματισμούς, τον φόβο για τα τεστ, την αϋπνία και το στρες μαζί σου. Ένιωθα μέσα μου πως θα μας κάνετε υπερήφανους… μέχρι την τελευταία στιγμή δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο! Σε κάθε αγώνα, ξεκινώντας με τον πρώτο στις 5 το πρωί…

Έκλαιγα σε κάθε σας γκολ από την αρχή ως γνωστή ευαίσθητη κλαψιάρα «το ήξερες ότι στο δωμάτιο που μένεις μένουν μόνο αυτοί που κερδίζουν χρυσά μετάλλια?». Αυτό που σου έλεγα κάθε φορά που μιλούσαμε στο τηλέφωνο.

Μπορεί να μην ήταν χρυσό αλλά αυτό που καταφέρατε ήταν καλύτερο: κάνατε την Ελλάδα να χαμογελάσει όταν το χρειαζόταν πιο πολύ από ποτέ. Όταν ξεκίνησαν οι φωτιές έβλεπα τους αγώνες με πιο πολύ πάθος, με πιο πολύ τρέλα και συγκέντρωση. Για την Ελλάδα. Για εσάς. Για εμάς. Για την τεράστια προσπάθεια και την ιστορία που τώρα έχετε γράψει!

Μια γροθιά, μια ομάδα, τόσο συγκεντρωμένοι και ενωμένοι καταφέρατε αυτό που δεν έχει ξανά γίνει…Δεν μπορώ να το πιστέψω… ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΟ, ολυμπιονίκης ο @kapotsismarios Συγχαρητήρια και σας ευχαριστούμε! Τώρα οι άλλοι φοβούνται εμάς. Σ’αγαπώ Μάριου”, έγραψε η Κόνι Μεταξά.

Πηγή : tlife.gr

Ευαγγελία Συριοπούλου | Έγκυος στο πρώτο της παιδί

Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της διανύει η Ευαγγελία Συριοπούλου, αφού σύμφωνα με δημοσίευμα της Realnews η όμορφη ηθοποιός περιμένει το πρώτο της παιδάκι.

Μάλιστα, βρίσκεται ήδη στον έκτο μήνα και πολύ σύντομα εκείνη και ο επί 11 χρόνια σύντροφός της, Στράτο Πατσατζής, θα κρατήσουν στα χέρια τους τον καρπό του έρωτά τους.

Το χαρμόσυνο αυτό νέο κατάφερε να κρατήσει κρυφό από τα φώτα της δημοσιότητας η ηθοποιός, που κρατά πολύ χαμηλούς τόνους στην προσωπική της ζωή εν γένει. Να ευχηθούμε στο ζευγάρι τα καλύτερα!

Πηγή : missbloom.gr

Καίγεται η ψυχή μας…

Του Ανδρέα Παπαχαραλάμπους, Δημάρχου Στροβόλου

«Είμαστε τρομερά ζώα. Πιστεύω ότι το ανοσοποιητικό της Γης προσπαθεί να μας ξεφορτωθεί και καλά κάνει», δήλωσε  ο αμερικανός συγγραφέας Kurt Vonnegut σε μια τηλεοπτική εμφάνισή του. Μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση η φράση αυτή, αν και σκληρή, διότι εκ φύσεως προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος και να ελπίζω ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί.

Αυτό το καλοκαίρι όμως ήταν πραγματικά εφιαλτικό. Τόσο οι πυρκαγιές στην ορεινή Λάρνακα και Λεμεσό όσο και οι πυρκαγιές στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και στην Ιταλία και ολόκληρη τη νότια Ευρώπη που παλεύει με ένα πρωτοφανές κύμα καύσωνα, δεν αφήνουν περιθώρια για ωραιοποίηση των γεγονότων. Στην Ελλάδα καταστράφηκαν πάνω από 650 000 στρέμματα γης.

Η απώλεια είναι τεράστια. Κι οι ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν επίσης μεγάλες και ασήκωτες. Όμως, το εντονότερο συναίσθημα που βιώνουμε τώρα είναι μια αβάσταχτη οδύνη. Όχι μόνο για τους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους, τα σπίτια τους και την υγεία τους, αλλά και για τα οικοσυστήματα που έγιναν στάχτες και τα ζώα που αναγκάζονται να υποφέρουν εξαιτίας της ανθρώπινης αλόγιστης συμπεριφοράς.

Ακόμα και αν αποδειχθεί ότι οι πυρκαγιές οφείλονται σε κακόβουλη ενέργεια, η κλιματική αλλαγή δεν παύει να είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επιδεινώνει την κατάσταση. Η Ευρώπη μαστίζεται από καταστροφικότατες πυρκαγιές από το 2016. Φέτος είχαμε τον δεύτερο θερμότερο Ιούλιο στην ιστορία της ηπείρου, με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος να συνδέει την τωρινή ξηρασία και το κύμα καύσωνα της Μεσογείου με τις φονικές πυρκαγιές του 2018.

Κι όντως, αμέσως συνειρμικά σκεφτήκαμε το πόσο θυμίζει αυτή η ανείπωτη καταστροφή την πυρκαγιές στο Μάτι Αττικής το 2018. Ακόμα οι πληγές από εκείνη την τραγωδία δεν έχουν κλείσει. Ορισμένοι άνθρωποι είχαν την ατυχία να βιώσουν και τις δύο πυρκαγιές και δεν μπορούμε να διανοηθούμε τι περνούν. Ωστόσο, στιγμές σαν κι αυτές το ανθρώπινο μεγαλείο, η προσφορά, ο εθελοντισμός και η αλληλεγγύη είναι ό,τι μας απομένει, κι ίσως έτσι να παραμένει ζωντανή η ελπίδα, όχι μόνο για τους ανθρώπους που βρίσκονται αντιμέτωποι με τις φλόγες, αλλά και για όλους μας.

Οι πυρκαγιές στο Μάτι μας απέδειξαν πόσο γρήγορα είναι τα αντανακλαστικά της κοινωνίας των πολιτών, πόση αγάπη υπάρχει για τον συνάνθρωπο και τη φύση. Ο Δήμος μας σε συνεργασία με το Κίνημα Οικολόγων και τους εθελοντές της Σιάς κατάφερε να συγκεντρώσει ένα ποσό για αποκατάσταση ενός χώρου πρασίνου στην περιοχή του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, τον οποίο και επισκεφθήκαμε, για να βοηθήσουμε στη δενδροφύτευση. Μετά το δέος της συντριβής και του πένθους πάντα γεννάται η ελπίδα. Ήδη στην Ορά είδαμε πώς εθελοντές γεμίζουν με χρώματα το χωριό. Αυτό πρέπει να το θυμόμαστε πάντοτε, ότι συλλογικά, ανθρώπινα, με επιμονή και κουράγιο μπορούμε να τα καταφέρουμε.

Οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι μαζί με τους πυροσβέστες και τους εθελοντές που επιχειρούν στην πρώτη γραμμή, με τους ανθρώπους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, με όσους υποφέρουν από αυτή την φρικτή καταστροφή. Προσευχόμαστε και για τα οικοσυστήματά μας, για τον πλανήτη μας. Ελπίζουμε ότι ακόμα δεν θα μας ξεφορτωθεί το ανοσοποιητικό του, λες κι είμαστε κακή ασθένεια. Θα μας άξιζε αυτή η μοίρα, αλλά ας ελπίσουμε ότι θα μας δοθεί μία δεύτερη ευκαιρία για να μειώσουμε το αποτύπωμά μας, τους ρύπους, την αύξηση της θερμοκρασίας και να σταματήσουμε τις επιπτώσεις που επιφέρει η δραστηριότητά μας στον πλανήτη.

Σάκης Ρουβάς | Στέλνει το δικό του μήνυμα προς τους πυροσβέστες

Το δικό του μήνυμα θέλησε να στείλει και ο Σάκης Ρουβάς μέσω του Instagram προφίλ του, ως την ελάχιστη στήριξη που μπορεί να προσφέρει τις δύσκολες αυτές ώρες.

Όπως και πολλά δημόσια πρόσωπα, έτσι και ο τραγουδιστής ανέβασε δύο stories εκφράζοντας την αμέριστη ευγνωμοσύνη του για τους πυροσβέστες που έχουν ριχτεί στη μάχη με τις φλόγες και θυσιάζονται κυριολεκτικά για να σώσουν ανθρώπινες ζωές, ανυπεράσπιστα ζωάκια αλλά και δάση και περιουσίες.

“Σας ευχαριστούμε για όλα. Απεριόριστη ευγνωμοσύνη”, έγραψε στις δημοσιεύσεις ο Σάκης Ρουβάς.

Σάκης Ρουβάς | Στέλνει το δικό του μήνυμα προς τους πυροσβέστες
σάκης ρουβάς

Πηγή : missbloom.gr

Κάτια Ταραμπάνκο: Θα παίξει σε ταινία, σε ρόλο έκπληξη

Η Κάτια Ταραµπάνκο κάνει ένα βήμα παραπέρα και περνά στη μεγάλη οθόνη. Σε ποια ταινία θα πρωταγωνιστήσει.

Η Κάτια Ταραµπάνκο, εκτός από μοντέλο, αλλά και παρουσιάστρια στη μικρή οθόνη, μιας και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν θα παρουσιάσει το “Glam Wars” στο OPEN, κάνει ένα βήμα παραπέρα και περνά στη μεγάλη οθόνη, καθώς πολύ θα την απολαύσουμε να πρωταγωνιστεί στον κινηματογράφο.

Πριν λίγο καιρό η Κάτια είχε αποκαλύψει ότι ο μεγάλος πόθος της είναι να γίνει ηθοποιός και, όπως φαίνεται, η ίδια πραγματοποιεί ήδη το όνειρό της.

Η νικήτρια του GNTM 2 πρόκειται να είναι μια από τις βασικές πρωταγωνίστριες στην καινούρια ταινία “The Bachelor 4”, της οποίας τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν σύντομα, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

Συμπρωταγωνιστές της θα είναι οι Γιάννης Τσιµιτσέλης, Αποστόλης Τότσικας, Θανάσης Βισκαδουράκης και Νίκος Βουρλιώτης. Ο ρόλος της -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- θα αποτελέσει μεγάλη έκπληξη και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συζητηθεί.

Πηγή : news247.gr

Lionel Messi: Με δάκρυα αποχαιρέτησε τη Barcelona o άσος του ποδοσφαίρου

Χωρίζουν οι δρόμοι του Lionel Messi και της Barcelona ύστερα από 20 χρόνια που έγραψαν ιστορία στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο χάρη στα θαύματα που έκανε στο γρασίδι ο Αργεντίνος άσος.

Ο ποδοσφαιριστής βαθιά φορτισμένος αποχαιρέτησε μέσα με δάκρυα το «σπίτι του» και για άλλη μία φορά τόνισε ότι δεν ήθελε να φύγει από την ομάδα κατά την προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου που έδωσε.

Είπε πως έκανε τα αδύνατα δυνατά για να το καταφέρει, όπως και οι Καταλανοί, αλλά οι διαφορές με την ισπανική Λίγκα δεν μπόρεσαν να γεφυρωθούν.

Τώρα οι φήμες θέλουν τον σταρ της στρογγυλής «θεάς»να ετοιμάζεται να υπογράψει βαρύ συμβόλαιο με την Paris Saint Germain.

«Η Παρί είναι μια πιθανότητα. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επιβεβαιωμένο. Όταν ανακοινώθηκε η αποχώρησή μου από την Barcelonaδέχθηκα πολλά τηλεφωνήματα. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι κλεισμένο», ανέφερε ο ίδιος.

Πηγή : znews.gr