Virtual Personal Assistant: Νέα υπηρεσία από τη Mastercard για την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων


Η υπηρεσία, διαθέσιμη από τη 1η Ιουλίου, στοχεύει στην παροχή υποστήριξης και καθοδήγησης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο

Η Mastercard, δημιούργησε τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Virtual Personal Assistant, με σκοπό τη στήριξη, καθοδήγηση και ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο. Όλες οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν εταιρική κάρτα Mastercard®, έχουν δωρεάν, απεριόριστη και αποκλειστική πρόσβαση σε έναν «ψηφιακό προσωπικό βοηθό», απολαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα υποστηρικτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, για όλες τις πτυχές της δραστηριότητας και των επαγγελματικών αναγκών τους.

Η υπηρεσία Virtual Personal Assistant, είναι διαθέσιμη από την 1η Ιουλίου 2020, και στοχεύει στην υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από τρείς πυλώνες, προσφέροντας:

  • Βασικές Υπηρεσίες Γραμματειακής Υποστήριξης
  • Υπηρεσίες Διευκόλυνσης Καθημερινότητας
  • Διαρκή ενημέρωση για τον Covid-19

Ο πρώτος πυλώνας του Virtual Personal Assistant, διευκολύνει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε βασικές υπηρεσίες γραμματειακής υποστήριξης, που κρίνονται απαραίτητες για την οργάνωση και διαχείριση των υποχρεώσεων τους. Η υπηρεσία  προσφέρει λύσεις για την εύρεση χώρων για τη διεξαγωγή συναντήσεων, την οργάνωση ταχυμεταφορών (courier) προϊόντων και προμηθειών, καθώς και τη πλήρη οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών. Επιπλέον, η υπηρεσία προσφέρει προτάσεις για την αναζήτηση συνεργατών που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις νομικές, λογιστικές, και ασφαλιστικές ανάγκες των επιχειρήσεων.

Ο δεύτερος πυλώνας υποστηρίζει και διευκολύνει το ευρύτερο σύνολο των διαδικασιών που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Μέσω του Virtual Personal Assistant, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διοργανώνουν εταιρικά γεύματα, να πραγματοποιούν κρατήσεις σε μεγάλες επερχόμενες εκδηλώσεις, όπως θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες και αθλητικά δρώμενα, καθώς και να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες παράδοσης ηλεκτρονικών παραγγελιών, ειδών δώρων, λουλουδιών ή φαγητού. Παράλληλα, παρέχονται προτάσεις για την ανάπτυξη προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, φιλανθρωπικών δράσεων, καθώς και εθελοντισμού, για την υποστήριξη των κοινωνικά ευπαθών ομάδων.

Τέλος, ο τρίτος πυλώνας της υπηρεσίας παρέχει διαρκή ενημέρωση για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον Covid-19, συμπεριλαμβανομένων των κυβερνητικών μέτρων υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Virtual Personal Assistant, οι κάτοχοι εταιρικής κάρτας Mastercard χρειάζονται τα πρώτα έξι ψηφία της Mastercard® κάρτας τους, το όνομα του κατόχου της κάρτας, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 09:30 και 18:30, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται τηλεφωνικά στον αριθμό +357  22 222524, και διαδικτυακά, στη διεύθυνση virtual.assistant@concierge-mc.com

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν την ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας και για αυτό η ουσιαστική υποστήριξή τους αποτελεί προτεραιότητά μας στη Mastercard. Η νέα υπηρεσία  Virtual Personal Assistant, έχει ως στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν και να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις που βιώνουν λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του Covid-19, αλλά και να αναπτύξουν περαιτέρω τις δράσεις και τον τρόπο λειτουργίας τους, μέσα από ένα πολύτιμο εργαλείο υποστήριξης της δραστηριότητάς τους».