Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν φέτος το καλοκαίρι με την Emirates


Η Emirates, η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία, μετέφερε φέτος το καλοκαίρι περισσότερους από 10 εκατομμύρια επιβάτες με περίπου 35.000 πτήσεις σε 130 προορισμούς παγκοσμίως. 

Η  Emirates έχοντας προβλέψει τη δυναμική επιστροφή της ταξιδιωτικής ζήτησης, βρισκόταν σε στενή επαφή με τους συνεργάτες της στα αεροδρόμια με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των δρομολογίων, την ελαχιστοποίηση τυχόν διαφοροποιήσεων στα δρομολόγια και τη διασφάλιση της μεταφοράς των επιβατών στις προγραμματισμένες τους διακοπές, καθώς και για να συναντήσουν φίλους και μέλη της οικογένειάς τους σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία προχώρησε σε περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση των επιβατών για ταξίδια κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, αποκαθιστώντας τις καθημερινές πτήσεις προς το αεροδρόμιο του Στάνστεντ στο Λονδίνο και αυξάνοντας τα δρομολόγια πτήσεων προς 33 δημοφιλείς προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή, καθώς και σε προορισμούς που είναι φημίζονται για διακοπές όπως οι Σεϋχέλλες, οι Μαλδίβες, το Μεξικό και το Μαϊάμι.

Τον Ιούνιο, η Emirates προσέθεσε το Τελ Αβίβ ως προορισμό στο παγκόσμιο δίκτυό της, ενώ τον Ιούλιο προσέθεσε την τρίτη πτήση σε καθημερινή βάση προς το Γκάτγουικ του Λονδίνου, με σκοπό την εξυπηρέτηση των επιβατών που επηρεάστηκαν από την περιορισμένη χωρητικότητα στο αεροδρόμιο του Χίθροου.

Ταυτόχρονα, το εμβληματικό αεροσκάφος τύπου A380 της Emirates, το μεγαλύτερο εμπορικό αεροσκάφος στον κόσμο, αξιοποιήθηκε ώστε να εξυπηρετήσει την υψηλή ζήτηση με πτήσεις σε περισσότερες από 30 πόλεις του δικτύου.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες εδάφους, η αεροπορική εταιρεία προέβη στη λειτουργία 32 σαλονιών αναμονής, συμπεριλαμβανομένων 25 σαλονιών σε μεγάλα αεροδρόμια του δικτύου της, ώστε να παρέχει στους επιβάτες της που ταξιδεύουν με μεγάλη συχνότητα τη δυνατότητα να ξεκουράζονται και να ανανεώνονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η αεροπορική εταιρεία επανέφερε επίσης την υπηρεσία μεταφοράς με προσωπικό οδηγό από και προς το αεροδρόμιο για τους επιβάτες της Πρώτης και της Διακεκριμένης Θέσης σε όλες σχεδόν τις πόλεις που εξυπηρετεί.

Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ντουμπάι (DXB) είναι το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο. Με εκατομμύρια επιβάτες της Emirates κάθε μήνα να φτάνουν, να αναχωρούν, καθώς και να πραγματοποιούν πτήσεις μέσω του Νουμπάι, η αεροπορική εταιρεία κατάφερε, μέσω του συντονισμού και της προσθήκης πόρων σε όλο το αεροδρόμιο, να εξασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων της καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Μέσω των επενδύσεων σε υπηρεσίες και ψηφιακές πρωτοβουλίες, η αεροπορική εταιρεία παρείχε στους επιβάτες τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τον μειωμένο χρόνο αναμονής στο αεροδρόμιο και τη διευκόλυνση των διαδικασιών.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού: 

 

  • περισσότεροι από 3,8 εκατομμύρια επιβάτες προχώρησαν σε online check-in μέσω του emirates.com και της εφαρμογής της Emirates
  • περισσότεροι από 500.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τα 22 σημεία check-in αυτοεξυπηρέτησης και τις 38 σημεία παράδοσης αποσκευών (baggage drop) στον τερματικό σταθμό 3 του Ντουμπάι
  • περισσότεροι από 11.000 επιβάτες προέβησαν σε check-in από το σπίτι, το οποίο παρέχεται δωρεάν για τους επιβάτες Πρώτης Θέσης που αναχωρούν από το Ντουμπάι, και οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να παρακάμψουν εντελώς την ουρά στο check-in του αεροδρομίου 

Με την άρση των περιορισμών στα ταξίδια, η Emirates συνεχίζει να επεκτείνει τόσο το δίκτυο όσο και τη χωρητικότητά της. Αυτή τη στιγμή λειτουργεί στο 74% του δικτύου/χωρητικότητας βάσει τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ το ποσοστό αυτό αναμένεται να φτάσει στο 80% μέχρι το τέλος του έτους. Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία ετοιμάζεται να θέσει σε εφαρμογή τον Νοέμβριο ένα έργο αναβάθμισης 120 αεροσκαφών του στόλου ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.