«Μίλα μου για γάλα»: Η νέα εκστρατεία της AlambraFreshMilk που σε…προκαλεί


Η AlambraFreshMilkLtd, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων με τους καταναλωτές, λανσάρει τη νέα, πρωτότυπη εκστρατεία «Μίλα μου για γάλα».

Ταυτισμένη πλήρως με την καθημερινότητα σχεδόν όλων των καταναλωτών, η εκστρατεία στηρίζεται σε μία κοινή μας εμπειρία: Τη στιγμή που όλοι έτυχε να ανοίξουμε την πόρτα του ψυγείου και βρήκαμε το μπουκάλι με το γάλα σχεδόν ή τελείως άδειο. Στηριζόμενη, λοιπόν, σε αυτή τη γνώριμη σε όλους κατάσταση και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα μου για γάλα», η AlambraFreshMilkLtdπραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να γράψουν τα δικά τους χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία θα άφηναν σε αυτόν ή αυτή που ήπιε το γάλα τους, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Στόχος της εκστρατείας είναι η προώθηση της σειράς του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, καθώς και η προβολήτης σημαντικότητας του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Σημαντικότητα την οποία στην AlambraFreshMilkLtd αναγνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό και ως εκ τούτου, στηριζόμενοι στην εμπειρία 40 και πλέον χρόνων στην επεξεργασία γάλακτος, υπόσχονται άριστης ποιότητας και ασφαλή προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών.

Μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό σκανάροντας τον κωδικό QR που θα βρεις στα ψυγεία με το Φρέσκο Κυπριακό ΓάλαΑΛΑΜΠΡΑ ή στην ιστοσελίδα www.competition.alambrafreshmilk.com.