Here’s to Disruption!


Allow us to DISRUPT your routine… με την Εταιρεία που τολμά να ανατρέπει τα δεδομένα, την TBWA\Entelia! Μετρώντας 28 χρόνια επιτυχιών και διασάλευσης στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, δημιούργησε δύο νέα τηλεοπτικά spots για τους πελάτες της, McDonald’s ™ Κύπρου και EKO Κύπρου.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του Disruption ολοκλήρωσε δύο εντυπωσιακές παραγωγές, σε συνεργασία με καταξιωμένους και βραβευμένους επαγγελματίες από τον χώρο της επικοινωνίας. Πρωταγωνιστές, η δημιουργικότητα και οι δημοφιλείς εφαρμογές McDonalds App και EKO Smile App που αναβαθμίζουν θεαματικά την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Έχοντας ως έμπνευση το Μy McDonald’s Rewards, η TBWA\Entelia δημιούργησε τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της McDonald’s Κύπρου σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Paris El-Said, τον διευθυντή φωτογραφίας Γιάννη Γεωργίου και τη Semio Productions. Δείτε το βίντεο εδώ και απολαύστε ένα ανατρεπτικό, απόλυτα νεανικό concept που από την πρώτη ημέρα προβολής του κατενθουσίασε τους μικρούς και μεγάλους φαν των αγαπημένων εστιατορίων.

Η δημιουργικότητα όμως, είναι μία αστείρευτη πηγή για την ΤΒWA\Entelia! Έτσι εργάστηκε με την ίδια όρεξη, αγάπη και σεβασμό και για την υλοποίηση της νέας τηλεοπτικής διαφήμισης της ΕΚΟ Κύπρου. Mε έμπνευση, λοιπόν, το πολυβραβευμένο EKO Smile App και σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Σταύρο Παμπαλλή, τον διευθυντή φωτογραφίας Σωφρόνη Σωφρονίου και τη Media Studios διοχέτευσαν ταλέντο, ενθουσιασμό και εμπειρία… με το αποτέλεσμα να δικαιώνει κάθε προσπάθεια. Κάντε κλικ εδώ για να μπείτε στον παλμό του concept που αποκαλύπτει με έναν ιδιαίτερα ανατρεπτικό τρόπο…«πού πήγαν όλοι».

We are not an advertising agency. We are a Disruption Company!

Με οδηγό τη φιλοσοφία και μεθοδολογία του Disruption, η TBWA\Entelia απέδειξε ξανά ότι τα μεγάλα brands δεν ακολουθούν τα trends, αλλά τα δημιουργούν και ο μόνος τρόπος για να το κάνουν αυτό είναι με τη συνεχή ανατροπή της συμβατικής σκέψης. Όπως ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο Managing Director της TBWA\Entelia, κ. Νεόφυτος Ταλιώτης: «Η Εταιρεία μας διατηρεί στον πυρήνα της το τρίπτυχο Σύμβαση-Ανατροπή-Όραμα, αξιοποιώντας την πολύχρονη πείρα και γνώση στρατηγικής και επικοινωνιακής μεθοδολογίας της. Η ανατροπή ή, αν προτιμάτε, η διασάλευση καθοδηγούν συνεχώς τις καινοτόμες στρατηγικές κάθε εκστρατείας που φέρει την υπογραφή μας και γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που brands όπως η McDonald’s Κύπρου και η ΕΚΟ Κύπρου μάς εμπιστεύονται. Ευχαριστώ θερμά όλη την ομάδα που εργάστηκε με δημιουργικότητα, αφοσίωση και σεβασμό στις αξίες και το όραμα κάθε brand, στοιχεία που διακρίνουν την TBWA\Entelia εδώ και 28 χρόνια».