Alpha Bank Cyprus Ltd: Οι προκλήσεις του τραπεζικού κλάδου στη μετά-Covid-19 εποχή


Ομιλία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Alpha Bank Cyprus Ltd, κ. Κωνσταντίνου Κουτεντάκη στο 8ο Φόρουμ Τραπεζών και Έκθεσης FinTech

Στις προκλήσεις του τραπεζικού κλάδου στη μετά Covid-19 εποχή καθώς και στις ευκαιρίες στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank Cyprus Ltd, Κωνσταντίνος Κουτεντάκης, σε παρέμβασή του στο πάνελ του 8ου Φόρουμ Τραπεζών και Έκθεσης FinTech (Banking Forum & FinTech Expo) που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2020. 

O κ. Κουτεντάκης παρουσίασε τη δική του εκτίμηση για τα νέα δεδομένα στον τραπεζικό κλάδο, τονίζοντας πως οι τράπεζες εισέρχονται σε μία κρίσιμη περίοδο λήψης αποφάσεων, με σκοπό την αποτελεσματική ανταπόκριση στις απαιτήσεις των Πελατών τους, τόσο στην αντιμετώπιση των υφιστάμενων προκλήσεων όσο και στον σχεδιασμό της «επόμενης ημέρας» και τις επενδύσεις που θα στηρίξουν την ανάκαμψη. Παράλληλα, υπογράμμισε την αναγκαιότητα για στήριξη του ίδιου του προσωπικού κάθε Οργανισμού, μέσω του επανασχεδιασμού της στρατηγικής που ακολουθείται, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.

«Τα νέα δεδομένα που έφερε για την παγκόσμια οικονομία η έξαρση της πανδημίας, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην άμεση προσαρμογή τους σε μία διαφορετική πραγματικότητα, έτσι ώστε να είναι σε θέση να συνεχίσουν τη λειτουργία τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουτεντάκης προσθέτοντας πως η νέα αυτή συνθήκη ενεργοποίησε καινοτόμες πρακτικές για διατήρηση του ρυθμού παραγωγικότητας, λαμβάνοντας υπόψη τις συνέπειες και τους κινδύνους της αποστασιοποίησης και των lockdown. Συνέχισε επισημαίνοντας ότι «σε τέτοιες συνθήκες, οι οργανισμοί πρέπει να είναι σε θέση να εφαρμόσουν έναν δυνατό μηχανισμό επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων τους, ο οποίος δεν θα αποξενώνει κανέναν και θα τους επιτρέπει να συνεχίσουν να νιώθουν παραγωγικοί, αλλά και μέλη της ομάδας», πρόσθεσε.

«Ο επανασχεδιασμός του λειτουργικού και εργασιακού μοντέλου στη βάση του σήμερα και του αύριο είναι το κλειδί στην εξέλιξη της δομής των τραπεζικών οργανισμών, ώστε να ενισχύσουν περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση και να βελτιώσουν την οργανωτική τους αποτελεσματικότητα, μέσω της ανάδειξης του ταλέντου του Προσωπικού τους», κατέληξε στην ομιλία του ο κ. Κουτεντάκης.