Ancoria Bank: Μέτρα στήριξης προς ανακούφιση της κυπριακής κοινωνίας και οικονομίας


Η Ancoria Bank αντιμέτωπη, όπως όλοι, με γεγονότα τα οποία είναι πρωτόγνωρα παγκόσμια έχει θέσει ως πρωταρχικό της στόχο να σταθεί στο πλάι της κυπριακής κοινωνίας που ήταν από ανέκαθεν σκοπός της, όταν ο ιδρυτής της κ. Sievert Larsson οραματιζόταν να δημιουργήσει μια τράπεζα για να στηρίξει την κυπριακή οικονομία μετά τις δύσκολες στιγμές του 2013.

Η Αncoria Bank από τις πρώτες μέρες ανακοίνωσης της εμφάνισης του COVID-19 στην Κύπρο ανέλαβε δράση με μέτρα που στοχεύουν πρωτίστως στην προστασία της υγείας των πελατών και του προσωπικού της. Επίσης σε συνεννόηση με αρμόδιες αρχές όπως την Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου, το Υπουργείο Οικονομικών και τον Σύνδεσμο Τραπεζών, έχει θέσει συγκεκριμένα μέτρα προς ανακούφιση και ενίσχυση της κυπριακής κοινωνίας και κατ’ επέκταση της οικονομίας.

Τα κυριότερα μέτρα που λαμβάνει η Ancoria Bank έχουν ως ακολούθως:

Άνοιγμα λογαριασμού από το σπίτι

  • Άνοιγμα λογαριασμών για ιδιώτες μέσω της εφαρμογής κινητού Ancoria Bank Create. Η διαδικασία γίνεται εντελώς ηλεκτρονικά και κατόπιν λαμβάνουν τη χρεωστική κάρτα τους ταχυδρομικώς χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ
  • Όσον αφορά τα επιδόματα τα οποία θα καταβάλλονται από την Κυβέρνηση, η Ancoria Bank δεσμεύεται ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν έναντι οποιωνδήποτε δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων των πελατών της και καλεί όσους ιδιώτες δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό για καταβολή των πιθανών επιδομάτων, να αποταθούν στην Ancoria Bank άμεσα για άνοιγμα λογαριασμού

Προηγμένες ηλεκτρονικές υπογραφές

  • Οι πελάτες της Ancoria Bank μπορούν να υπογράψουν έγγραφα από το σπίτι με προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή, χωρίς να χρειάζεται να εκτυπώσουν ή να σαρώσουν οτιδήποτε. Αυτό ισχύει τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρείες, ακόμα και αν χρειάζεται να υπογράψουν πέραν του ενός ατόμου.  Η υπηρεσία αυτή διατίθεται για μεγάλο αριθμό εγγράφων και οδηγιών προς την Τράπεζα.

Αναστολή δόσεων δανείων

  • H Αncoria Bank με βάση το Περί της Λήψης Έκτακτων Μέτρων από Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς και Εποπτικές Αρχές Διάταγμα του 2020, με ημερομηνία 30 Μαρτίου 2020, ενημέρωσε τους πελάτες της ότι μπορούν να υποβάλουν την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

τους για την αναστολή αποπληρωμής των δόσεων και τόκων τους σε σχέση με πιστωτικές διευκολύνσεις που έχουν συνάψει με την Τράπεζα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ

  • Πέραν των πιο πάνω πληροφοριών για το σχετικό Διάταγμα, η Τράπεζα διευκρινίζει ότι, θα αναστείλει τις δόσεις όσων πελατών της εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους ανεξαρτήτως της ημερομηνίας που υποβάλουν την αίτησή τους εφόσον σταλούν μέσα στο χρονοδιάγραμμα του Διατάγματος. Αν οι πελάτες της πιστεύουν ότι η ημερομηνία που επηρεάστηκαν από το COVID-19 είναι η 30η Μαρτίου ή οποιαδήποτε άλλη ημερομηνία τότε η Ancoria Bank είναι έτοιμη να ικανοποιήσει αιτήματα των πελατών της
  • Διευκρινίζεται ότι πέραν της αναστολής των δόσεων κεφαλαίου και τόκων δεν θα εφαρμοστεί ανατοκισμός στους τόκους κατά την Περίοδο Αναστολής σε δάνεια που εμπίπτουν στις πρόνοιες του Διατάγματος και για τα οποία θα γίνει αναστολή κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος από μέρους του πελάτη
  • H Τράπεζα θα προβεί σε επανυπολογισμό της δόσης του δανείου που να ισοδυναμεί με την αντίστοιχη επιμήκυνση 9 μηνών ή όπως συμφωνηθεί με τον πελάτη

Χρήση ηλεκτρονικών καναλιών και αναλήψεις μετρητών εάν χρειάζονται

  • Επίσης, από τις 13 Μαρτίου, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να κάνουν ανάληψη μετρητών με την κάρτα της Ancoria Bank, σε όλες τις ATM οποιασδήποτε τράπεζας στην Κύπρο και του δικτύου Εuronet, χωρίς επιπλέον χρέωση μέχρι νεότερης ειδοποίησης
  • Η Αncoria Bank ενθαρρύνει τις συναλλαγές χωρίς μετρητά και παροτρύνει τους πελάτες της να χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα ή την υπηρεσία myAncoria. H υπηρεσία myAncoria παρέχει υπηρεσίες online banking με μεταφορές χρημάτων, παρακολούθηση των συναλλαγών και budgeting, και είναι προσβάσιμη από κινητό, υπολογιστή και tablet

Εξυπηρέτηση στα Τραπεζικά Κέντρα

Η είσοδος στα Τραπεζικά Κέντρα επιτρέπεται μέχρι και δύο πελατών μόνο και η εξυπηρέτηση που προσφέρει είναι μόνο για:

  • Εξαργύρωση και κατάθεση επιταγών
  • Ανανεώσεις/μεταβολές γραμματίων (αν δεν γίνονται αυτόματα)
  • Καταθέσεις και αναλήψεις μετρητών πέραν των €1000 (μέχρι €1000 θα διενεργούνται μόνο από τις ΑΤΜ)

H Τράπεζα διαβεβαιώνει το κοινό ότι ακολουθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα και τις κατευθυντήριες οδηγίες που εκδίδονται από την Κυβέρνηση, το Υπουργείο Υγείας και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για την πρόληψη της εξάπλωσης του ιού στις εγκαταστάσεις της και πάνω απ’ όλα για την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού της.

Η Αncoria Bank υπενθυμίζει το κοινό να είναι προσεκτικοί από επιτήδειους οι οποίοι ενδεχομένως να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις με σκοπό να τους εξαπατήσουν και να αποσπάσουν τραπεζικά τους δεδομένα.

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες και διευκρινίσεις το κοινό μπορεί να επικοινωνεί με την Ancoria Bank στο 8000 0050 ή στο +357 22849000 αν καλούν από εξωτερικό.