6 δισεκατομμύρια δολάρια για την Puma το 2019 – «Το καλύτερο έτος» στην ιστορία της μάρκας.


Η Puma παρουσίασε εξαιρετικά οικονομικά στοιχεία για το έτος 2019, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 18,4% στα 5,5 δισ. Ευρώ.

Το 2019, η PUMA εργάστηκε σκληρά με φιλοδοξία να γίνει η “γρηγορότερη”  αθλητική εταιρία στον κόσμο. Προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στον αθλητικό χώρο , η κορυφαία αθλητική εταιρία σύναψε πολλές νέες συνεργασίες με διεθνώς αναγνωρισμένα ποδοσφαιρικά clubs, αλλά και μέσω των εξαιρετικών επιδόσεων που πέτυχαν τόσο τα clubs που χορηγεί, όσο και οι αθλητές της PUMA. Με αυτό τον τρόπο η εταιρία δήλωσε ηχηρό παρόν στα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα του κόσμου.

Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών με έδρα τη Γερμανία ξεπέρασε τις δικές του εκτιμήσεις για το 2019, οι οποίες χρειάστηκε να αναθεωρηθούν 2 φορές μέσα στο χρόνο λόγω της εξαιρετικής απόδοσης. Ενδεικτικά, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 40% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, φτάνοντας τα 262 εκατομμύρια ευρώ. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 1,76 ευρώ (1,90 δολάρια) σε ετήσια βάση, από 1,25 ευρώ (1,35 δολάρια) το προηγούμενο έτος.

Σε όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες, η Puma κατέγραψε διψήφια κέρδη για το 2019. Η εταιρεία σημείωσε αύξηση 16,8% στην κατηγορία υποδημάτων, με πωλήσεις να ανέρχονται σε 2,55 δισ. Ευρώ (2,75 δισ. δολάρια) στο τμήμα ρουχισμού, με αύξηση πωλήσεων 22,6% στα 2,06 δισ. ευρώ (2,22 δισ. δολάρια).

“Το έτος το 2019 ήταν το καλύτερο έτος στην ιστορία της Puma”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden :

“Είμαι πολύ περήφανος για το τι έχει επιτύχει η ομάδα μας και πιστεύω ότι αυτή η απόδοση δείχνει την παγκόσμια δυναμική της Puma”.

Κοιτώντας το μέλλον κατάματα, η PUMA έχει θέσει έξι στρατηγικές προτεραιότητες: Να βρίσκεται πάντα στο κέντρο των γεγονότων, να παρουσιάζει μια άκρως ανταγωνιστική γκάμα προϊόντων, να προσφέρει μια μοναδική προιοντική σειρά για τη γυναίκα , να βελτιστοποιεί τα κανάλια διανομής της, την οργανωτική ταχύτητα και την ενίσχυση της εικόνας της εταιρίας στις ΗΠΑ μέσω της επανόδου στο μπάσκετ.

Για το 2019, στην κατηγορία “Teamsport”, η PUMA ξεκίνησε με μια μεγάλη ανακοίνωση ‘κλειδώνοντας’’ τόσο τη συνεργασία της με την Manchester City τον περασμένο Φεβρουάριο , όσο και τη συνεργασία της με τον Pep Guardiola, έναν από τους πιο διάσημους προπονητές στον κόσμο. Στην Ισπανία, υπόγραψε συμφωνία με τη Βαλένθια CF, ένα από τα πιο σεβαστά σωματεία στο ισπανικό ποδόσφαιρο. Επίσης, έγινε ο επίσημος συνεργάτης του ισπανικού πρωταθλήματος LaLiga Santander και LaLiga 1 | 2 | 3. Όλα τα γκολ σε ένα από τα ισχυρότερα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης έχουν την υπογραφή της της επίσημης μπάλας PUMA LaLiga 1.

Μεταξύ άλλων, στον μηχανοκίνητο αθλητισμό καλωσόρισε νέες συνεργασίες υπογράφοντας μια μακροπρόθεσμη συμφωνία με την Porsche και Porsche Design στοχεύοντας έτσι στη δημιουργία προϊόντων υψηλής ποιότητας. Οι ομάδες της Formula 1 της Mercedes AMG Petronas, της Scuderia Ferrari και της Aston Martin Red Bull Racing κυριάρχησαν για άλλη μια φορά στη σεζόν της Formula 1 με την υπογραφή της PUMA η οποία αποτελεί τον επίσημο retail partner της F1. Στη Formula 1 και πάλι, ο πρεσβευτής του εμπορικού σήματος Lewis Hamilton, στέφθηκε για έκτη φορά ο πρωταθλητής.

Στην άλλη πλευρά του πλανήτη και συγκεκριμένα στο φημισμένο πρωτάθλημα του NBA,  η PUMA μετά την επιστροφή της στο μπάσκετ το 2018, είδε εξαιρετικές επιδόσεις μέσω των προιόντων της και του shooting guard των Toronto Raptors – Danny Green ο οποίος ήταν ο πρώτος αθλητής της PUMA που κερδίσε τους τελικούς του NBA μετά από τον Isiah Thomas το 1990. Με την υποστήριξη του JAY-Z, Creative Director της Puma για το μπάσκετ, συνεχίστηκε το λανσάρισμα κι άλλων παπουτσιών μπάσκετ, όπως το UPROAR και το CLYDE HARDWOOD. Υπόγραψε επίσης νέους εξαιρετικά ταλαντούχους παίκτες του NBA, όπως ο RJ Barrett (New York Knicks), ο Kyle Kuzma (Los Angeles Lakers) και ο Marcus Smart (Boston Celtics) και πολλά ακόμη νέα ταλέντα. Τα προϊόντα της δήλωσαν το παρόν καθ’ όλη τη διάρκεια του NBA Season, του All-Star Game, των Playoffs και των τελικών NBA. Τελευταία προσθήκη αποτελεί η πολυετής συνεργασία με τον καλλιτέχνη J. Cole που υπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα. Ο J. Cole ο οποίος έχει κερδίσει στο παρελθόν τα δημοφιλή Grammy Awards , αποτελεί τον νεότερο  πρεσβευτή της PUMA που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο μπάσκετ, μόδα και μουσική κουλτούρα.

Επιπλέον, καθώς τα e-sports καθίστανται όλο και πιο σημαντικά στο νεανικό κοινό, η PUMA ανακοίνωσε την πρώτη της συνεργασία της με την ομάδα cloud9 της eSports. Επίσης δημιούργησε για πρώτη φορά προϊόντα ειδικά για τις ανάγκες των e-gaming αθλητών και των παικτών του eSports, όπως ένα active gaming seat και ειδικά σχεδιασμένα παπούτσια για gaming.  Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρία επωφελείται από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές παιχνιδιών και eSports.

Ακόμη, το πρώτο smartwatch ξεκίνησε σε συνεργασία με την Fossil Group και το Qualcomm για να βοηθήσει τους αθλητές να ξεπεράσουν τους στόχους τους, έχοντας ένα ακόμη σύμμαχο στο πλευρό τους. Το νέο smartwatch υποβοηθά τους αθλητές να ενημερώνονται κάθε στιγμή , σε κάθε λεπτό για την απόδοσή της προπόνησής τους.

Στόχος για την βιωσιμότητα

Εκτός από τις επιχειρηματικές προτεραιότητες, η κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα παραμένει βασική αξία για το PUMA. Το 2019, πέτυχε ήδη 9 από τους στόχους της 10FOR20 και ανέπτυξε το επόμενο σύνολο στόχων για το 2025, το οποίο θα ανακοινωθεί το 2020.

Η Puma ονομάστηκε επίσης το 2019 «Brand of the Year» της FootwearNews στα ετήσια βραβεία επίτευξής της στη Νέα Υόρκη.

Στην Κύπρο και τον ποδοσφαιρικό τομέα, η Puma εκπροσωπείται από τα μεγαλύτερα clubs όπως ο Απόλλωνας Λεμεσού και ΑΕΚ Λάρνακας, εξασφαλίζοντας έτσι σημαντική προβολή στο ποδοσφαιρικό κοινό. Τέλος, η PUMA ενισχύοντας την προσπάθεια για κορυφαίες επιδόσεις, βρίσκεται στο πλευρό αναγνωρισμένων αθλητών της Κύπρου όπως : Απόστολου Παρέλλη 6ο στον κόσμο δισκοβόλου , Ναταλία Χριστοφή 100 μέτρα με εμπόδια, Νεκτάριο Αλεξάνδρου πρώην ποδοσφαιριστή και αρχηγό του ΑΠΟΕΛ,  Joel Mall Τερματοφύλακα Απόλλωνα, Χαράλαμπο Κυριακίδη τερματοφύλακα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ.

Τόσο το design των ρούχων όσο και η εξαιρετική ποιότητα υλικών της PUMA έχουν κλέψει τις καρδιές δημοφιλών παρουσιαστών της εγχώριας showbiz όπως ο Λούης Πατσαλίδης και η Κωνσταντίνα Ευριπίδου.

Πηγή : ontimemedia.com.cy