11+1 Τρόποι Άσκησης Εάν Δεν Σου Αρέσει Η Γυμναστική

11+1 Τρόποι Άσκησης Εάν Δεν Σου Αρέσει Η Γυμναστική

Δεν υπάρχει κανέναν λόγος να μένουμε κολλημένοι στο καναπέ αν δεν μας αρέσει η συστηματική άσκηση στο γυμναστήριο.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εξασφαλίσουμε την απαραίτητη κίνηση για το σώμα μας ενισχύοντας έτσι τη φυσική μας κατάσταση. Ας δούμε και ακόμα καλύτερα ας δοκιμάσουμε τους εναλλακτικούς τρόπους άσκησης που ακολουθούν.

Διαδραστικά βιντεοπαιχνίδια

Μπορείτε να χορέψετε, να παίξετε εικονικό τένις, μποξ, μπάσκετ και άλλα αθλήματα. Σε μια μελέτη, οι άνθρωποι που περπατούσαν, έτρεχαν και ανέβαιναν σε ένα ειδικό χαλάκι κατά τη διάρκεια ενός εικονικού παιχνιδιού ρόλων, ασκούσαν περισσότερη άσκηση από ότι αν είχαν ξοδέψει τον ίδιο χρόνο σε ένα διάδρομο γυμναστικής.

Δουλειές σπιτιού

Πιθανόν δεν το φαντάζεσαι όμως πλένοντας το αυτοκίνητό σου, καθαρίζοντας τα παράθυρα ή σφουγγαρίζοντας το πάτωμα του σπιτιού σου πραγματοποιείς μια προπόνηση μέτριας έντασης. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα σε βοηθήσει όχι μόνο να  ένα καθαρό αυτοκίνητο ή σπίτι αλλά καλύτερη φυσική κατάσταση ενώ μπορεί να ενισχύσει και την ψυχική σου ευεξία.

Κηπουρική

Μπορεί να μην το θεωρείς άσκηση, αλλά εάν σκάβεις, φυτεύεις και ποτίζεις τον κήπο σου για περίπου 30 λεπτά, κάνεις μια αξιοπρεπή προπόνηση ενώ ταυτόχρονα βελτιώνεις και τη διάθεσή σου. Αν δεν έχεις δικό σου κήπο, σκέψου τον εθελοντισμό σε έναν κοινοτικό που πιθανώς να χρειάζονται τη βοήθεια σου.

Σεξ

Θα κάψεις περίπου 5 θερμίδες ανά λεπτό, περίπου δηλαδή όσες καις με ένα βιαστικό περίπατο. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι το τακτικό σεξ μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, αν και αυτό φαίνεται να ισχύει μόνο αν είσαι σε μια υγιή σχέση.

Χορός

Είναι μια κοινωνική και πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα, ακόμα κι αν το κάνεις μόνος σου στο σαλόνι του σπιτιού σου. Μπορεί να τονώσει τους μυς σου, να ενισχύσει την καρδιά και τους πνεύμονες σου αλλά και να άρει το πνεύμα σου. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι την κατάλληλη μουσική για να βρεις το ρυθμό σου.

Κάνε μια συνάντηση στο δρόμο

Αν χρειάζεται να συζητήσεις με έναν συνάδελφο, προτίμησε να συναντηθείτε κάπου έξω σε κοντινή απόσταση από το σπίτι ή το γραφείο σου. Έτσι σου δίνεται η ευκαιρία για περπάτημα στο δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχει εξασφαλίσεις σωματική άσκηση, ενώ η συνάντησή σας μπορεί να γίνει ταυτόχρονα πιο δημιουργική. Απλά φρόντισε να το κάνεις συχνά με περισσότερα από δύο ή τρία άτομα.

Συμμετοχή σε μια ομάδα

Όποια και αν είναι τα ενδιαφέροντα ή το επίπεδο των δεξιοτήτων σου, πιθανόν να υπάρχει αθλητικό πρωτάθλημα στην περιοχή σου που θα μπορούσε να λειτουργήσει με θετικό τρόπο για εσένα αν συμμετάσχεις σε αυτό. Θα είναι λιγότερο πιθανό να παραλείψεις μια προπόνηση, επειδή οι συμπαίκτες σου θα υπολογίζουν σε σένα τόσο κατά την περίοδο άσκησης όσο και για τους αγώνες. Η δέσμευση στην ομάδα είναι ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε εύκολα να σε κάνει να “ξεχάσεις” να πας σε μια προπόνηση.

Αθλήματα εξωτερικού χώρου

Αν θέλεις να είσαι έξω, αλλά δεν θέλεις να δεσμευτείς συμμετέχοντας σε ένα πρωτάθλημα, κατευθύνθου στο πάρκο ή σε κάποιο αθλητικό κέντρο για να συμμετάσχεις σε ένα pickup παιχνίδι, όπως το ποδόσφαιρο, το Ultimate Frisbee, το ποδόσφαιρο αφής. Ακόμη και ένα escape room παιχνίδι, όμως μπορεί να σε κάνει να κινηθείς.

Αθλήματα εσωτερικού χώρου

Δεν θέλεις να ασχοληθείς με τον ζεστό ή τον κρύο καιρό; Τα παιχνίδια εσωτερικού χώρου μπορούν να εκτονώσουν την ενέργεια που έχεις μέσα σου. Μπορείς να επιλέξεις το μπάσκετ ή τα παιχνίδια με ρακέτες εσωτερικού χώρου όπως το squash ή το paddle tennis. Μπορείς ακόμα να δοκιμάσεις επίσης πολλά “υπαίθρια αθλήματα” – όπως το κολύμπι, το ποδόσφαιρο και το τένις – και σε εσωτερικούς χώρους.

Διαλειμματική προπόνηση

Μόνο τρία διαλειμματικά “σπριντ” 20 δευτερολέπτων – τρέξιμο ή ποδηλασία, για παράδειγμα – φαίνεται να προσφέρουν περίπου το ίδιο όφελος με ένα 50-λεπτό jogging. Ακόμη και με η προθέρμανση, ηπαύση και η ανάπαυση μεταξύ διαστημάτων, ισοδυναμεί με μόνο 10 λεπτά του χρόνου σου, σε σύγκριση με σχεδόν μια ώρα που χρειάζεται να αφιερώσεις για ένα τρέξιμο. Πριν ξεκινήσεις όμως συμβουλέψου πρώτα τον γιατρό σου ιδιαίτερα αν δεν έχεις κάνει ποτέ γυμναστική.

Περπάτημα

Εκτός από κάποια προγραμματισμένη βόλτα π.χ. με τον σκύλο σου προσπάθησε να επεκτείνεις την κάθε σου έξοδο με τα πόδια και σε άλλες περιπτώσεις όπως για παράδειγμα όταν βγάζεις τα σκουπίδια ή παραλαμβάνεις κάτι από το ταχυδρομείο και να συνεχίσεις το περπάτημα γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού σου. Όλα αυτά τα βήματα προστίθενται.

Πολεμικές τέχνες

Σε αυτή την περίπτωση γυμνάζεσαι ενώ μαθαίνεις και πώς να υπερασπιστείς τον εαυτό σου. Οι πολεμικές τέχνες σε βοηθούν να μαθαίνεις να εστιάζεις την προσοχή σου και μπορείς να κρατήσεις τον εγκέφαλο σου πιο συγκεντρωμένο από ότι με τον κλασικό αθλητισμό όπως το τρέξιμο. Να θυμάσαι ότι συγκεκριμένοι τύποι πολεμικών τεχνών, όπως το karate, το τζούντο και το taekwondo είναι αρκετά ασφαλείς, σε σύγκριση με άλλα αθλήματα, αρκεί να απευθυνθείς σε έναν εξειδικευμένο εκπαιδευτή.

Πηγή : Thrive Global Greece

Category FITNESS