Συνεργασία MINDHAUS με την European Travel Commission για την παρακολούθηση της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης


Συνεργασία MINDHAUS με την European Travel Commission για την παρακολούθηση της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης

Η MINDHAUS, εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece, συνεργάζεται με την European Travel Commission, σε ένα έργο έρευνας και αξιολόγησης της πρόθεσης για ταξίδια εντός της Ευρώπης, κατά την COVID-19 εποχή. Στόχος είναι να γίνει κατανοητό πως έχει επηρεάσει η πανδημία COVID-19 τα εγχώρια (domestic) και διεθνή ταξίδια εντός της Ευρώπης (Intra-European) προκειμένου να σχεδιαστεί, μεθοδικά, η ανταπόκριση του Ευρωπαϊκού Τουριστικού Τομέα.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην παραγωγή μιας σειράς μηνιαίων εκθέσεων που θα παρουσιάζουν: (α) τις τάσεις και τις προθέσεις των πολιτών από δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές/χώρες αναφορικά με την υλοποίηση εγχώριων και διεθνών ταξιδιών εντός Ευρώπης, και (β) στρατηγικές κατευθύνσεις ανάκαμψης προς προορισμούς και φορείς, με στόχο να στηριχθούν οι προσπάθειες που γίνονται για την επανεκκίνηση του Ευρωπαϊκού Τουρισμού.

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας COVID-19, με στόχο τον έλεγχο διασποράς του ιού, είχαν σοβαρό αντίκτυπο στον Ευρωπαϊκό Τουριστικό Τομέα. Η κλίμακα αυτής της κρίσης είναι άνευ προηγουμένου και οι επιπτώσεις έχουν γίνει αισθητές σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, με την άφιξη των επισκεπτών στην Ευρώπη να έχει μειωθεί κατά 54% το 20201.

Καθώς οι ευρωπαϊκές χώρες έχουν χαλαρώσει τους περιορισμούς, με την πανδημία ωστόσο να βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, η κατανόηση της συμπεριφοράς και πρόθεσης των ευρωπαίων πολιτών να ταξιδέψουν εντός της Ευρώπης είναι ζωτικής σημασίας, καθώς θα συμβάλλει στο σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής που θα υποστηρίξει τους ευρωπαϊκούς προορισμούς στην προσπάθειά τους για μια ανθεκτική και μακροπρόθεσμη ανάκαμψη.

Το έργο, υπό τον σχεδιασμό, διαχείριση και εκτέλεση της MINDHAUS, θα επικεντρωθεί στη διερεύνηση των προθέσεων, των κινήτρων και των συμπεριφορών για εγχώρια και διεθνή ταξίδια εντός Ευρώπης αξιοποιώντας στοιχεία που θα προκύψουν από εκτεταμένη ποσοτική έρευνα αγοράς2 σε δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ισπανία, Πολωνία και την Αυστρία. Τα κύρια ευρήματα και οι συστάσεις στρατηγικής – σχετικών με την ανάπτυξη, διαχείριση και προώθηση προορισμών – που θα προκύψουν, θα διατεθούν σε έξι μηνιαίες εκθέσεις, με έναρξη τον Σεπτέμβριο του 2020.

1 ETC – Ευρωπαϊκές Τάσεις και Προοπτικές Τουρισμού – Τριμηνιαία Έκθεση 2/2020

2 Η έρευνα θα εξετάσει συνολικά 36.000 ερωτηθέντες σε διάρκεια 6 μηνών, για τις βραχυπρόθεσμες ταξιδιωτικές τους προθέσεις στο εσωτερικό των χωρών τους και εντός της Ευρώπης

Ο Eduardo Santander, Εκτελεστικός Διευθυντής της ETC, σχολίασε σχετικά με την έναρξη του έργου: «Τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή, που απαιτεί να παρακολουθούμε στενά τις μεταβολές και τις τάσεις της πρόθεσης για ταξίδια εντός Ευρώπης, προκειμένου να βοηθήσουμε τους ευρωπαϊκούς προορισμούς να αναπτύξουν στρατηγικές ανάκαμψης. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ξεκινήσουμε αυτό το έργο σε συνεργασία με τη MINDHAUS, το οποίο θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο μέτρησης και αξιολόγησης των τάσεων για τον ευρωπαϊκό τουριστικό τομέα, τους επόμενους μήνες.

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS, δήλωσε: «Είναι τιμή και αναγνώριση για την ομάδα μας, η συνεργασία με την ETC σε ένα τόσο σημαντικό έργο, καθώς και το να υποστηρίζουμε τους Ευρωπαϊκούς προορισμούς και τον τουριστικό τομέα για να κατανοήσουν τη «νέα κανονικότητα» και να μπουν σε τροχιά ανάκαμψης, αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο.

Μετά από διεθνή ανοικτό διαγωνισμό, η ETC επέλεξε τη MINDHAUS για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, λαμβάνοντας υπόψη το εκτεταμένο ιστορικό της εταιρείας στην έρευνα αγοράς και τη στρατηγική μάρκετινγκ. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στοχεύοντας να στηρίξει την ανάκαμψη του τουρισμού στην Ευρώπη.       

          

 

 

European Travel Commission, Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Shane Bradley, Hume Brophy Communications, etc@humebrophy.com Ph: +32 (0)22346860

MINDHAUS, Υπεύθυνος Επικοινωνίας: κα. Ανθή Χρήστου, email: ac@mindhaus.gr τηλ: +30 2107249000

 

Σημείωση:

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων είναι μια ένωση Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού (NTO). Δημιουργήθηκε το 1948 για να προωθήσει την Ευρώπη ως τουριστικό προορισμό στις αγορές μεγάλων αποστάσεων εκτός Ευρώπης, αρχικά στις ΗΠΑ και αργότερα στον Καναδά, τη Λατινική Αμερική και την Ασία. Αυτή τη στιγμή διαθέτει 33 Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού ως μέλη, εκ των οποίων 7 από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρώπη αποτελεί νουμ. 1 τουριστικό προορισμό, παγκοσμίως, με 743 εκατομμύρια διεθνείς αφίξεις το 2019 και πάνω από το 50% του μεριδίου αγοράς του παγκόσμιου τουρισμού. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.etc-corporate.org

Η MINDHAUS είναι εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλος της V+O Greece. Η MINDHAUS έχει ως στόχο την ανάπτυξη, διαχείριση και προώθηση προορισμών, οργανισμών, brands και επιχειρήσεων προκειμένου να απευθυνθούν αποτελεσματικά στην Οικονομία των Επισκεπτών. Για περισσότερες πληροφορίες για τη MINDHAUS παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα. Ανθή Χρήστου, email: ac@mindhaus.gr τηλ:+30 2107249000 ή επισκεφθείτε το www.mindhaus.gr το www.vando.gr και το LinkedIn.