Συνέντευξη με τον Σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Μουσούλη.”MASTERCLASS ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ CAMERA”  25 & 26 Ιουνίου από το RED STAGE THEATRE


“MASTERCLASS ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ CAMERA”  25 & 26 Ιουνίου από το RED STAGE THEATRE. Συνέντευξη με τον Σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Μουσούλη

Για εγγραφή στο Masterclass μπείτε στο link: https://www.redstagetheatre.com/masterclass-camera1/

Τηλέφωνο 70002829

Ο Κωνσταντίνος Μουσούλης είναι βραβευμένος σκηνοθέτης με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας σε Ελλάδα και Αμερική. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει 16 μικρού μήκους ταινίες διαφόρων ειδών από δράμα, κωμωδία, θρίλερ, δράσης, film noir και βουβές.

Έχει συνεργαστεί με ηθοποιούς που έχουν συμμετάσχει σε δημοφιλείς διεθνείς σειρές όπως Game of Thrones, Homeland, True Blood, Blacklist, Banshee, Hawaii Five-0, The Good Wife και Breaking Bad.

Έχει επίσης γράψει και σκηνοθετήσει πάνω από 50 web-scenes όπου είχε την ευκαιρία να δουλέψει με ηθοποιούς κάθε ηλικίας, εθνικότητας και επιπέδου.

Τα τελευταία τρία χρόνια διδάσκει υποκριτική μπροστά στη κάμερα, κυρίως μέσω των σεμιναρίων που πραγματοποιεί σε Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Για πρώτη φορά στην Κύπρο σε συνεργασία με το RED STAGE THEATRE πραγματοποιεί το πρώτο 2-ήμερο Masterclass Υποκριτικής στην Camera για Επαγγελματίες Ηθοποιούς.

Παράλληλα προετοιμάζεται να σκηνοθετήσει την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία.

Συνομιλήσαμε πιο κάτω με τον Κωνσταντίνο Μουσούλη:

Αγαπητέ Κωνσταντίνο, αυτό το Σαββατοκυρίακο θα βρίσκεσαι στο RED STAGE THEATRE για πρώτη φορά στην Κύπρο για να διδάξεις ένα 2-ήμερο MASTERCLASS πρακτικής φύσεως με θέμα την Υποκριτική στην Camera.

Τί θα έλεγες ότι έχουν να κερδίσουν οι επαγγελματίες ηθοποιοί που θα παρακολουθήσουν το masterclass αυτό; 

Η διδασκαλία στα σεμινάρια που πραγματοποιώ βασίζεται σε ένα συνδυασμό της Αμερικάνικης φιλοσοφίας στο να είναι ο ηθοποιός όσο πιο φυσικός γίνεται μπροστά στην κάμερα και στην προσωπική μου εμπειρία έχοντας δουλέψει on set με πολλούς ηθοποιούς σε Ελλάδα και Αμερική.

Πιστεύω οι ηθοποιοί έχουν να κερδίσουν από αρκετά tips στην ημέρα της θεωρίας για διάφορους τομείς της υποκριτικής στην κάμερα, τα οποία μπορούν να τα κάνουν πράξη την δεύτερη μέρα της πρακτικής.

Επίσης θα αναγνωρίσουμε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του καθενός ώστε και να εστιάσουμε εκεί που χρειάζεται αλλά και να ξέρει ο ηθοποιός φεύγοντας από το σεμινάριο πού πρέπει να δουλέψει και να εξασκηθεί παραπάνω.

Πάνω σε τί θα εστιάσετε στο 2-ήμερο masterclass;

Ξεκινάμε με το κάστινγκ, έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην καριέρα ενός ηθοποιού,  σε βασικά και πολύ σημαντικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζει ένας ηθοποιός σε ένα γύρισμα, τεχνικά και μη, στο μοντάζ, στο να πάρει μια γεύση  για το πως συναρμολογείται μια ερμηνεία και στο πως μπορεί να κάνει την καλύτερη ερμηνεία που μπορεί μπροστά στην κάμερα υπό πίεση χρόνου (όπως συνήθως υπάρχει σε ένα σετ).

Θα ακολουθήσει μελλοντικά και το 6-ήμερο masterclass στην Κύπρο με το RED STAGE THEATRE;

Θα το ήθελα πολύ.

Ποιά ήταν τα ερεθίσματα για να ακολουθήσεις αυτό το επάγγελμα και μίλησε μας λίγο για τις σπουδές και την εμπειρία σου.

Από μικρός ζωγραφίζα, έφτιαχνα κόμικ μπουκς και γενικά μ’ άρεσε να δημιουργώ ιστορίες, κάτι το οποίο σε συνδυασμό με το πάθος μου για τις ταινίες με έκανε ακολουθήσω την σκηνοθεσία. Στην Αμερική μέσω μια εταιρείας παραγωγής που είχα στο Λος Άντζελες, δούλευα πάρα πολύ με ηθοποιούς και έμαθα πολλά για την τέχνη τους αλλά και για τις δυσκολίες που συναντούν σε ένα σετ.

Άρχισα να κανω coaching σε κάποιους, πήγαινα καλά και αυτό εξελίχθηκε στα σεμινάρια υποκριτικής.

Έχεις βραβευτεί για αρκετές κινηματογραφικές δουλειές σου, μπορείς να μας μιλήσεις για μερικές;

Μέσω της εταιρείας παραγωγής που προανέφερα, είχα γυρίσει αρκετές μικρού μήκους ταινίες διαφόρων ειδών. Κάποιες από αυτές είχαν βραβευτεί σε φεστιβάλ στην Αμερική κυρίως.

Πιο συγκεκριμένα θα σας πω για την τελευταία, που αν και την γυρίσαμε με τις πιο δύσκολες συνθήκες, σε λίγο χρόνο, με πολύ μικρό προϋπολογισμό, με πρωταγωνίστρια η οποία πρώτη φορά έπαιζε ως ηθοποιός, και με τρία άτομα συνεργείο, πήρε τα πιο πολλά βραβεία σε Αμερική και Ινδία. Λέγεται Beautiful, την είχα βασίσει σε ένα αληθινό στορυ μιας επιζήσασας από επίθεση με βιτριόλι στην Ινδία και βγήκε ένα πολύ ωραίο στορυ για ένα σημαντικό κοινωνικό θέμα.

Η εμπειρία σου με ηθοποιούς που συνεργάστηκες στο Hollywood;

Έχω συνεργαστεί με εξαιρετικούς ηθοποιούς που έχουνε παίξει σε πολύ μεγάλες επιτυχίες του Χόλιγουντ που ήταν κι αυτό ένα σχολειο για εμένα.

Πόσο δύσκολο είναι για έναν σκηνοθέτη με όραμα να το πραγματοποιήσει στην Ελλάδα; Είναι πιο εύκολα τα πράγματα στο Los Angeles επαγγελματικά;

Τα πράγματα είναι πιο δύσκολα στο Λος Άντζελες επαγγελματικά, αλλά είναι πιο αξιοκρατικά. Επίσης μόνο που ζεις και προσπαθείς και δουλεύεις εκεί, μαθαίνεις. Υπάρχει πολλή γνώση πάνω στο αντικείμενο και αυτό περνάει από επαγγελματία σε επαγγελματία στις συνεργασίες που κάνεις. Στην Ελλάδα είναι λίγο πιο εύκολα αλλά πιο ανοργάνωτα και λίγο μπερδεμένα θα ‘λεγα.

Ευχόμαστε κάθε καλό και κάθε επιτυχία!

 Ευχαριστώ, επίσης!