«State of the World» ακτιβισμός στην περιοδεία της Janet Jackson


Σημαντικές πτυχές στην περιοδεία της Janet Jackson είναι τα πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα.

Οι συναυλίες στην περιοδεία «State of the World» της Janet Jackson ανοίγει με εικόνες από τον εμφύλιο πόλεμο στη Συρία, με τα ονόματα άοπλων μαύρων ανδρών που σκοτώθηκαν από αστυνομικούς και με σύμβολα υπέρμαχων της λευκής φυλής.

Αυτά τα πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα ειπωμένα μέσα από τα τρέχοντα γεγονότα, είναι σημαντικές πτυχές του show, αλλά όπως τα παρουσιάζει ο διευθυντής δημιουργικού της Janet Jackson, Gil Duldulao, υπάρχουν πολλά περισσότερα πίσω από την αφήγηση:

Είναι η ιστορία της ζωής της τραγουδίστριας. Η «State of the World» περιοδεία ταξίδεψε στις Ηνωμένες Πολιτείες από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2017 και φέτος συνεχίζεται από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο.

Η Janet Jackson εμφανίστηκε επίσης στα μουσικά φεστιβάλ «Panorama» και «Essence Fest» και αναμένεται να συμμετάσχει στο φεστιβάλ της οργάνωσης «Global Citizens Festival», στη Νέα Υόρκη στις 29 Σεπτεμβρίου.

Αλλά το πρώτο μέρος της περιοδείας δεν έχει καμία σχέση με το δεύτερο, είναι διαφορετικά στα τραγούδια, τη χορογραφία και τη σκηνική παρουσία.
Υπεύθυνος για τις αποφάσεις είναι ο 39χρονος χορευτής και χορογράφος Gil Duldulao, γεννημένος στη Χαβάη. Ξεκίνησε την καριέρα του σε ηλικία 16 ετών ως χορευτής της Janet Jackson, λέγοντας ψέματα ότι είναι 18 ετών για να περάσει από ακρόαση και συνεργάζεται με την τραγουδίστρια εδώ και 23 χρόνια.

Έργο του στην περιοδεία ήταν να μετατρέψει τη μουσική πλευρά της παράστασης σε μια ιστορία που θα μπορούσε να πάρει το κοινό. Λόγω της δουλειάς του ως χορογράφος, λέει ότι οι άνθρωποι πιστεύουν ότι του αρέσει μόνο η χορευτική μουσική.

Αλλά τα τραγούδια της Janet Jackson που προκαλούν σκέψεις, αυτά που μιλάνε για φανατισμό, προκατάληψη και κοινωνικές αδικίες, είναι στην πραγματικότητα μερικά από τα αγαπημένα του.

«Εάν κυκλοφορούσαμε το “Rhythm Nation” τώρα, θα είχε ακόμη απήχηση στις μάζες», λέει για την ομότιτλη επιτυχία της Janet Jackson από το 1989. «Αυτό το άλμπουμ ολόκληρο είναι τόσο σπουδαίο μήνυμα και είναι σχετικό με αυτό που συμβαίνει τώρα», δήλωσε.

«Δε χρειάζεται πραγματικά να λέει πολλά και εγώ ως διευθυντής δημιουργικού δεν χρειάζεται να λέω πολλά γιατί αυτό που νιώθουμε και πώς αισθανόμαστε για το τι συμβαίνει στον κόσμο και στη ζωή της παρουσιάζεται σε αυτή τη σκηνή», τόνισε.