Η απλή μαθηματική εξίσωση που έριξε το internet!


Μήπως υποφέρετε από μαθηματικοφοφοβία; Αφού εφευρέθηκε από τον ερευνητή Mary Fides Gough στη δεκαετία του 1950, ο όρος αυτός αναφέρεται σε ένα ακραίο άγχος που εκδηλώνεται ως ένα μίσος απέναντι στα μαθηματικά.

Οι πάσχοντες βιώνουν συναισθήματα ανησυχίας και πανικού όταν εκτίθενται σε μαθηματικά προβλήματα, με κάποιες ακόμα αναφορές κρίσεων πανικού.

Η μαθηματικοφοφοβία μας εγκλωβίζει σε έναν φαύλο κύκλο.

Φυσικά Όταν αποφεύγετε προβλήματα μαθηματικών, δεν μπορείτε να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας, πράγμα που οδηγεί σε περαιτέρω αποφυγή και ούτω καθεξής.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλά παιδιά που μισούσαν μαθηματικά στο σχολείο θα δυσκολεύονται πάντα με τις ασκήσεις με αριθμούς ως ενήλικες.

Ξέρετε ομως πώς να χειριστείτε αυτό το πρόβλημα;

Αν αυτό ακούγεται οικείο, μπορεί να θέλετε να προετοιμαστείτε πριν αντιμετωπίσετε ένα από τα πιο δημοφιλή προβλήματα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.

Προσοχή: αν και το πρόβλημα φαίνεται σχετικά απλό, η πρώτη απάντησή σας δεν είναι απαραίτητα σωστή.

Εδώ είναι η εξίσωση:

6 ÷ 2 (1 + 2) =

Αν βρήκατε απάντηση 0, 1, 3 ή 6, δεν είστε μόνοι.

Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων υποστήριξαν – με αρκετά μεγάλο πάθος – τον καλύτερο τρόπο επίλυσης του προβλήματος.

Ωστόσο, πολλοί από αυτούς είναι λάθος. Μπορεί να σας εκπλήξει αλλά πρέπει να μάθετε ότι η σωστή απάντηση είναι στην πραγματικότητα 9.

Λοιπόν, γιατί είναι η απάντηση 9;

Όταν λύνετε μια εξίσωση όπως η παραπάνω, θα πρέπει να θυμηθείτε ένα ακρωνύμιο: PEMDAS / BODMAS. Αυτή είναι μια προσέγγιση των εξισώσεων που διδάσκονται επί του παρόντος στα σχολεία.

Αυτό το ακρωνύμιο σημαίνει:

Παρενθέσεις / βραχίονες

Εκθέτες / Παραγγελίες

Πολλαπλασιασμός-Διαίρεση

Προσθήκη-Αφαίρεση

Το PEMDAS / BODMAS εξηγεί τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε κατά τη διάλυση μιας εξίσωσης.

Μερικές φορές αναφέρεται ως «σειρά λειτουργιών». Εφαρμόζεται σε όλες τις εξισώσεις, όχι μόνο σε αυτό το παράδειγμα.

Για να λύσετε αυτήν την εξίσωση, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Πρώτον, πρέπει να λύσετε το πρόβλημα μέσα στις αγκύλες. Στην περίπτωση αυτή, είναι «1 + 2», η οποία αποδίδει «3.»

Αυτό αλλάζει την εξίσωση σε «6 ÷ 2 (3).»

Στη συνέχεια, πρέπει να μετατρέψετε το «2 (3)» σε «2 x 3», επειδή το τμήμα «Εκθέτες / Παραγγελίες» του PEMBAS / BODMAS απαιτεί να αφαιρέσετε τις αγκύλες, αφήνοντας πίσω μια παραγγελία.

Σε αυτή την περίπτωση, η σειρά είναι πολλαπλασιασμός.

Στη συνέχεια, πρέπει να μεταβείτε στο τμήμα «πολλαπλασιασμού-διαίρεσης» του ακρωνυμίου.

Στην εξίσωση «6 ÷ 2 x 3», πρέπει να εκτελέσετε και τα δύο.

Βασικός κανόνας που πρέπει να θυμάστε εδώ: Εάν πρέπει να πραγματοποιήσετε και τους δύο τύπους λειτουργίας κατά την επίλυση μιας εξίσωσης, πρέπει να μετακινηθείτε από αριστερά προς τα δεξιά.

Επομένως, πρέπει πρώτα να απευθυνθείτε στο «6 ÷ 2», το οποίο ισούται με 3. Αυτό αποδίδει «3 x 3», το οποίο ισούται με 9.

Υπάρχει όμως άλλη απάντηση;

Ο Presh Talwalkar, ο οποίος δημιούργησε το κανάλι MindYourDecisions στο YouTube, δημιούργησε ένα βίντεο που περιγράφει τα παραπάνω βήματα.

Σύμφωνα με τον Talwalkar, οι σύγχρονοι μαθηματικοί θα υποστήριζαν ότι η απάντηση είναι 9, αλλά υπάρχει το επιχείρημα ότι η σωστή απάντηση είναι στην πραγματικότητα 1.

Στις αρχές του 20ου αιώνα, η σειρά εργασιών, όπως εκφράστηκε από το ακρωνύμιο PEMBAS / BODMAS, ήταν κάπως διαφορετική.

Εν συντομία, οι παλαιότεροι μαθηματικοί δεν θα διαιρέσουν 6 με 2 και στη συνέχεια θα το πολλαπλασιάσουν κατά 3, όπως περιγράφεται στο βήμα 3 παραπάνω.

Αντ ‘αυτού, θα διαιρέσουν 6 έως 6, διότι θα πολλαπλασιάσουν πρώτα τα 2 x 3.

6 διαιρούμενο με 6 = 1, έτσι σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, η σωστή απάντηση στην εξίσωση θα είναι 1.

Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να λύσουν την εξίσωση;

Εάν αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, θα ανακουφιστείτε να μάθετε ότι και οι άλλοι άνθρωποι δυσκολεύονται.

Οι περισσότεροι από εμάς διδάσκονται πώς να λύσουν εξισώσεις στο σχολείο, αλλά ξεχνάμε γρήγορα πώς να εφαρμόσουμε τους κανόνες όταν αποφοιτήσουμε.

Εξάλλου, οι περισσότεροι από εμάς δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν τη μέθοδο PEMBAS / BODMAS στην καθημερινότητά μας.

Όταν πρόκειται για μαθηματικά, είναι μια περίπτωση «χρησιμοποιήστε την ή χάστε την».

Σε μια εποχή όπου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Google για να λύσουμε σχεδόν οποιοδήποτε μαθηματικό πρόβλημα, δεν έχουμε κανένα κίνητρο να βγάλουμε από τις ικανότητές μας.

Πηγή : e-daily.gr