H Porsche μπαίνει για τα καλά στην ηλεκτρική εποχή με την καινούργια Taycan


Με επένδυση της τάξης των έξι δισεκατομμυρίων και 1.200 νέες θέσεις εργασίας ξεκίνησε το καινούργιο πρόγραμμα παραγωγής Porsche Production 4.0 με την κυκλοφορία της Taycan και την καμπάνια προώθησης της καινούργιας ιδεολογίας της εταιρείας: η απόλυτη δέσμευση στην ηλεκτρική αυτοκίνηση κατά την οποία η εταιρεία αυτό το διάστημα περνά μεγάλες εσωτερικές αλλαγές έτσι ώστε να είναι βέβαιη και σίγουρα για το μέλλον.

Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της καινούργιας προσέγγισης της εταιρείας είναι και η καινούργια Taycan, η παραγωγή της οποίας πραγματοποιείται σε ένα «εργοστάσιο μέσα σε εργοστάσιο» όπως το περιγράφει η Porsche, στο Zuffenhausen. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί και την μετακίνηση της Porsche μακριά από την παραδοσιακή γραμμή παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο θα συνδυάζονται τα πλεονεκτήματα της κλασσικής παραγωγής και εξέλιξης με μοντέρνες τεχνικές. Ταυτόχρονα η νέα πολιτική της εταιρείας θα βοηθήσει να προστεθούν και άλλοι κύκλοι παραγωγής στο πρόγραμμα στον ίδιο χώρο. Ακολουθώντας την πολιτική «έξυπνα, πράσινα, λιγνά», η Porsche ψάχνει όλους τους τρόπους για να μειώσει τις ύλες που καταναλώνει κατά την διάρκεια της παραγωγής. Η διαδικασία παραγωγής της Taycan δεν θα συμπεριλαμβάνει άνθρακα, ενώ στο μέλλον θα συμπεριληφθεί και ένα εργοστάσιο με κυριολεκτικά μηδέν αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Η ίδια η Taycan έφερε στην εταιρεία 1,200 νέες θέσεις εργασίας στο Zuffenhausen. Η Porsche ήθελε εξ αρχής να συνδυάσει μια έμπειρη ομάδα παραγωγών σπορ αυτοκινήτων με νέο αίμα. Κατά την διάρκεια της παραγωγής μάλιστα θα διεξαχθεί και μια μεγάλη προσπάθεια εκπαίδευσης εντός των εγκαταστάσεων του Zuffenhausen. Μια ψηφιακή πλατφόρμα εκμάθησης για εκείνες τις νέες 1,200 θέσεις θα δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να μελετήσουν στον δικό  τους χρόνο και ρυθμό έτσι ώστε να γίνει ακόμη πιο ομαλή και σωστή η ένταξη τους στο δυναμικό της Porsche και στο ταξίδι της προς το ηλεκτρικό αύριο με την εταιρεία να υπογραμμίζει πόσο σημαντική είναι η εκμάθηση για τον χώρο αυτό.

Όπως η Porsche 919 Hybrid, πολλαπλές φορές νικητής του LeMans, έτσι και η Taycan θα φέρει την καινοτόμα τεχνολογία 800 V. Αυτή ήταν και η πιο σημαντική απόφαση για την 919 μιας και το επίπεδο του φόρτου είναι η βάση για ολόκληρο το σύστημα: από την μπαταρία, στο κύκλωμα και τα υπόλοιπα μηχανήματα που βοηθούν την διαδικασία επαναφόρτισης. Η Porsche κατάφερε να εξελίξει με την τεχνολογία 800 V νέα συστήματα και την υδρόψυκτη μπαταρία lithium-ion. Όλες αυτές οι εξελίξεις έχουν σαν αποτέλεσμα η μπαταρία της Taycan να μπορεί να φορτιστεί μέσα σε τέσσερα λεπτά και να χαρίζει 100 χιλιόμετρα στον χρήστη.

Όλη αυτή η γνώση θα βοηθήσει ταυτόχρονα και την Porsche όταν ενταχθεί επίσημα στο πρωτάθλημα FormulaE από το 2019.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Taycan θα έχει και αυτή τον φορτιστή Porsche Mobile Charger, με δυνατότητα 22kW, τον οποίο θα μπορεί να φορτίσει ο χρήστης την νύχτα για είναι έτοιμη για ταξίδι την επόμενη μέρα το πρωί.

Porsche enters the electric era with the new Taycan

Six billion euros in investments, 1,200 new employees for the launch of the Taycan alone, the ongoing development of Porsche Production 4.0 and an unparalleled knowledge campaign rolled out throughout the entire company: in firmly committing to electric mobility, the sports car manufacturer is undergoing a process of major change and once again reaffirming its ability to safeguard its future.

One example of an efficient approach is the new Taycan production and assembly facilities currently being built as a “factory within a factory” at the main plant in Zuffenhausen. This development signals Porsche’s move away from the traditional principle of an assembly line. This will enable the sports car brand to combine the advantages of the traditional principle of continuous production with the flexibility of versatile assembly. It will also allow the number of work cycles to be increased using the same amount of space. Following the concept of “smart, green, lean”, Porsche is also pursuing resource-friendly production. The Taycan production process is carbon neutral, with the future goal in production being to establish a complete zero-impact factory, a factory with no environmental impact.

The introduction of the Taycan is generating 1,200 new jobs in Zuffenhausen. Porsche’s aim for the Taycan is to create a team with a healthy mix of experienced sports car manufacturers and new staff. This development will also see a large-scale training initiative take place in a specially created production hall built on the training centre premises in Zuffenhausen. A digital learning platform, which contains over 1,200 training units on issues related to digital transformation and allows users to study independently and according to their needs, will also be available for the entire workforce as they join Porsche on its journey into the electric and digital era.

The close working relationship between motorsport and series production highlights just how important it is to share knowledge. Like the Porsche 919 Hybrid, which has multiple Le Mans victories under its belt, the Taycan is powered by innovative 800 V technology. This was one of the most essential decisions for the 919, as the voltage level effectively sets the course for the entire electric drivetrain: from the battery to the layout of the electronics and the e-machines to the capacity of the charging process. In adopting a pioneering approach and specifically developing suitable 800 V components, Porsche pushed the limits of what is technically feasible – including with regard to the liquid-cooled lithium-ion battery. Amid the intensely competitive environment of motorsport, Porsche has continued to develop its technologies. The brand has now achieved a power density the likes of which have never been seen before. For the Taycan this means the 800 V architecture in the vehicle guarantees that the lithium-ion battery can be recharged in just four minutes, providing enough energy to drive 100 kilometres (according to NEDC). This transfer of knowledge will reach a whole new level when Porsche enters Formula E in the 2019/2020 season.

Quick charging processes call for powerful charging systems. That is why Porsche E-Performance covers all areas of infrastructure with solutions for on the go and at home.

With a capacity of up to 22kW, Porsche Mobile Charger Connect is a quick, convenient way to charge the Taycan at home overnight.

It can also be charged using inductive technology.