Έρευνα Kaspersky για την Τηλεργασία: 1 στους 10 εργαζομένους, δουλεύει από το σπίτι… γυμνός!


Οι άνθρωποι που εργάζoνται από το σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας ανακάλυψαν κάποιες ένοχες απολαύσεις που θα ήθελαν να διατηρήσουν στο μέλλον, σύμφωνα με μια νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky, η οποία μελέτησε τις συμπεριφορές 8.000 εργαζομένων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μιλώντας για τις ευκαιρίες που ανοίχθηκαν δουλεύοντας από το σπίτι, 1 στους 10 ερωτηθέντες (11%) δήλωσε ότι του άρεσε να εργάζεται γυμνός. Άλλες καινοτομίες που προτιμούν οι εργαζόμενοι περιλαμβάνουν την απόλαυση ευκαιριών για σύντομο ύπνο (36%), το binge-watching σειρών στο Netflix (23%) και την εργασία έξω στον κήπο ή σε μπαλκόνι (27%).

Καθώς το περιβάλλον εργασίας μας κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας μετατοπίστηκε από τα ασφαλή γραφεία σε τραπέζια κουζίνας, συναντήσαμε πολλές δυσκολίες εξισορρόπησης της εργασίας και της ιδιωτικής ζωής. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι εργαζόμενοι σε καθεστώς τηλεργασίας φέτος αντιμετώπισαν προκλήσεις ψυχικής υγείας και ευεξίας, όπως πιέσεις φροντίδας παιδιών και ψηφιακής συνδεσιμότητας. Παρ “όλα αυτά, κάποιοι υπάλληλοι γραφείου που υιοθέτησαν την τηλεργασία απολάμβαναν αυτήν την εμπειρία και ανακάλυψαν κάποιες ένοχες απολαύσεις που θέλουν τώρα να διατηρήσουν.

Εκτός από το να δουλεύουν γυμνοί, το οποίο απέχει πολύ από το mainstream, η πλειονότητα των ερωτηθέντων ωφελήθηκε απλά από την εργασία με άνετα ρούχα: το 48% συνήθισε αυτόν τον τρόπο ζωής και θα ήθελε να τον κάνει κανόνα στο μέλλον. Το γεγονός ότι αποχαιρέτισαν τις μεγάλες μετακινήσεις έκανε επίσης τους εργαζομένους πιο ευτυχισμένους καθώς μπορούσαν να ξυπνήσουν πέντε λεπτά πριν ξεκινήσει η δουλειά, ενώ πολλοί απολάμβαναν επίσης έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας (36%).

Συνεχίζοντας να ανακαλύπτουν τα προνόμια του νέου φυσιολογικού, το 27% των ανθρώπων απολαμβάνουν να εργάζονται έξω στον κήπο ή σε μπαλκόνι, και το 23% καταφέρνει ακόμη και να παρακολουθεί Netflix εν ώρα εργασίας. Άλλες απολαύσεις που προτιμούν οι υπάλληλοι περιλαμβάνουν περισσότερο χρόνο για βιντεοπαιχνίδια (18%), γεύματα σε πακέτο (16%) και λιγότερο ντους (8%).

Ωστόσο, αυτή η αλλαγή οδηγεί και σε ένα αυξημένο επίπεδο ευθύνης όσον αφορά την ψηφιακή ασφάλεια. Η ύπαρξη αξιόπιστων λύσεων ασφάλειας στις συσκευές μας θα είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του προσωπικού μας απορρήτου καθώς απολαμβάνουμε αυτόν τον νέο τρόπο ζωής.

Η Marina Titova, επικεφαλής του μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων στην Kaspersky, δήλωσε: «Αυτό το lockdown αποδείχθηκε αμφίδρομο για άτομα των οποίων η δουλειά τούς επιτρέπει να εργάζονται από το σπίτι. Από τη μία πλευρά, οι υπάλληλοι είχαν τελικά την ευκαιρία να ξεχάσουν τα μειονεκτήματα της μεγάλης πόλης και να αρχίσουν να εργάζονται σε μια πιο άνετη ατμόσφαιρα. Από την άλλη πλευρά, αντιμετώπισαν πολλές προκλήσεις όταν αγωνίζονταν να παραμείνουν παραγωγικοί, αναδιοργανώνοντας τον χώρο εργασίας τους και αναπτύσσοντας νέες συνήθειες. Όταν εργάζεστε από το σπίτι, το απόρρητό σας τίθεται σε μεγαλύτερο κίνδυνο, καθιστώντας ζωτικής σημασίας να θυμάστε να φροντίζετε την ψηφιακή σας ασφάλεια».

ΠΗΓΗ: digitallife.com.cy