Breakfast Swaps Πρωινό: 7 έξυπνες αντικαταστάσεις που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις

Είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Σου το επεσήμανε και η μαμά σου, όταν ήσουν ακόμα πολύ μικρή. Θυμάσαι; Ακόμα, και εκείνες τις ημέρες που η μέρα σου είναι busy και οι υποχρεώσεις σου “τρέχουν” σε ιλιγγιώδη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνεις να απολαύσεις ούτε και το καφεδάκι σου. Ακόμα και τότε, χρειάζεται να ξεκλέψεις λίγο από το χρόνο σου και να ετοιμάσεις ένα θρεπτικότατο πρωινό. Αν κάνεις τις παρακάτω αντικαταστάσεις, μπορεί να μετατραπεί και σε σύμμαχο σου στο αδυνάτισμα. Αρκεί να αναμείξεις τα σωστά συστατικά και να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές…

Τι θα έλεγες για μία λεμονάδα; Με λίγο ginger, για γεύση και ενεργοποίηση του μεταβολισμού; Αν την προηγούμενη ημέρα υπέκυψες σε μερικές διατροφικές ατασθαλίες και έφαγες εκείνο το παραπάνω κομμάτι της πίτσας που δεν έπρεπε, τότε ο συγκεκριμένος χυμός είναι αυτό που χρειάζεσαι. Αποτοξινωτικός, δυναμωτικός και σύμμαχος σου στην καύση λίπους από μερικές περιοχές που θέλεις να το διασπάσεις ταχύτατα. Για αυτό, ξέχνα την πορτοκαλάδα και στύψε μερικά λεμονάκια.

Ξέχνα τα κλασικά δημητριακά. Και φυσικά εκείνα με τη σοκολάτα, που σκεφτόσουν να πάρεις προχθές από το σούπερ – μάρκετ. Η σωστή αντικατάσταση “ακούει” στο όνομα: muesli. Δημητριακά, δηλαδή, με σταφίδες, αποξηραμένα φρούτα και ίσως λίγο μέλι, για την απαραίτητη γλυκύτητα. Θα προσφέρεις στον οργανισμό σου άφθονες φυτικές ίνες και βιταμίνες, ενώ την ίδια στιγμή θα καταπολεμήσεις το αίσθημα λιγούρας που μπορεί να γαργαλίσει τον ουρανίσκο σου.

Άφησε τη μαρμελάδα στην άκρη και βάλε μερικά φρούτα εποχής. Γλυκιά, φτιαγμένη από φρούτα, το καλύτερο spread για τη φρυγανιά ή το ψωμί σου. Μπορεί και όχι. Γιατί, η μαρμελάδα “κρύβει” πολλά σάκχαρα, τα οποία μπορούν να σου δημιουργήσουν αυτό το ενοχλητικό φούσκωμα και – φυσικά – να αυξήσουν τον αριθμό στη ζυγαριά. Ξέχασε την! Μπορείς να προσθέσεις μερικά καθαρισμένα φρουτάκια εποχής και να πετύχεις το ίδιο γευστικό αποτέλεσμα.

Μην τηγανίσεις το αβγό, αντίθετα κάν’το βραστό. Μπορεί να σου φαίνεται αλλαγή μικρή, όμως, η διαφορά που θα δεις στη σιλουέτα σου θα είναι μεγάλη. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι ο διαφορετικός τρόπος ψησίματος του αβγού μπορεί να σου γλιτώσει ακόμα και 150 θερμίδες. Συνόδευσε το με γαλοπούλα και άσε τον εκρηκτικό αυτό συνδυασμό να σε κρατήσει χορτάτη για πολλές ώρες, εξαιτίας της πρωτεΐνης του.

Βάλε λίγο cottage και ξέχνα το τυρί κρέμα. Θες κάτι να αλείψεις τη φρυγανιά σου. Αν βρίσκεσαι σε δίλημμα, επίλεξε το τυρί τύπου cottage, το οποίο, μεταξύ άλλων, θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, αλλά και να ενεργοποιήσεις τη διαδικασία καύσης λίπους από το πρωί και για όλη την ημέρα.

Ξέχνα το πλήρες γάλα και τίμησε εκείνο με τα χαμηλά λιπαρά. Light, χωρίς λακτόζη – η οποία μπορεί να είναι η αιτία που η κοιλιά σου φουσκώνει -, αμυγδάλου, σόγιας. Πολλές επιλογές και η ευκαιρία σου να μειώσεις τις θερμίδες που σου προσδίδει.

Άφησε το ψωμί στην άκρη και απόλαυσε την τορτίγια σου. Λεπτή, χορταστική, για ένα wrap ιδανική. Άσε που θα καταπολεμήσεις το αίσθημα της πείνας, χωρίς να αυξήσεις την περιφέρεια και την κοιλιά σου. Yummy!

Πηγή : tlife.gr