Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να βάλεις τα ροδάκινα στη διατροφή σου

Άλλο ένα τέλειο φρούτο.

Ας ξεκινήσουμε από τις συστάσεις. Τα ροδάκινα είναι μικρά φρούτα με χνουδωτή φλούδα και γλυκιά λευκή ή κίτρινη σάρκα. Πιστεύεται ότι προέρχονταν από την Κίνα πριν από περισσότερα από 8.000 χρόνια. Τα ροδάκινα σχετίζονται με δαμάσκηνα, βερίκοκα, κεράσια και αμύγδαλα. Θεωρούνται stone fruits ή «πέτρινα» φρούτα επειδή η σάρκα τους περιβάλλει ένα κέλυφος που στεγάζει έναν βρώσιμο σπόρο.
Μπορούν να καταναλωθούν μόνa τους ή να προστεθούν σε ποικιλία πιάτων. Επιπλέον, τα ροδάκινα είναι θρεπτικά και μπορεί να προσφέρουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία, όπως βελτιωμένη πέψη, λείο δέρμα και ανακούφιση από αλλεργίες. Παρακάτω θα δεις τέσσερα διαφορετικά διατροφικά του οφέλη ή αλλιώς 4 λόγους για να τα έχεις στη διατροφή σου πιο συχνά αυτούς τους μήνες.

1. Είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και θρεπτικά συστατικά

Τα ροδάκινα είναι πλούσια σε πολλές βιταμίνες, μέταλλα και ευεργετικές φυτικές ενώσεις. Ένα μεσαίου μεγέθους ροδάκινο (150 γραμμάρια) παρέχει περίπου:

Θερμίδες: 58
Πρωτεΐνη: 1 γραμμάριο
Λίπος: λιγότερο από 1 γραμμάριο
Υδατάνθρακες: 14 γραμμάρια
Ίνες: 2 γραμμάρια
Βιταμίνη C: 17% της ημερήσιας αξίας (DV)
Βιταμίνη Α: 10% του DV
Κάλιο: 8% του DV
Νιασίνη: 6% του DV
Βιταμίνη Ε: 5% του DV
Βιταμίνη Κ: 5% του DV
Χαλκός: 5% του DV
Μαγγάνιο: 5% του DV

2. Βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς

3. Προστατεύουν το δέρμα σου

4. Μειώνουν τα συμπτώματα αλλεργίας

Πηγή : philenews.com