Τρία tips για να χάσετε κιλά μέχρι τις γιορτές

Τρία tips για να χάσετε κιλά μέχρι τις γιορτές

Ακόμη και αν μισείτε τις δίαιτες

Σιγά σιγά μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικο κλίμα και κάνουμε σχέδια για τις γιορτές. Αν μέσα στα σχέδιά σας είναι και το να χάσετε μερικά κιλά μέχρι τις γιορτές, σας έχουμε καλά νέα, αφού δεν είναι ανάγκη να ακολουθήσετε κάποια στερητική δίαιτα, προκειμένου να δείτε διαφορά στο σώμα σας.

Μην πανικοβάλλεστε, λοιπόν, και ακολουθήστε τα παρακάτω τρία tips από σήμερα κιόλας.

1. Κοιμηθείτε επαρκώς

Οι μαμάδες συνήθως ξυπνάνε πρώτες και κοιμούνται τελευταίες, θεωρώντας ότι ο οκτάωρος ύπνος είναι πολυτέλεια. Αλλάξτε αυτήν την κακή σας συνήθεια και φροντίστε να κοιμάστε κάθε βράδυ για οκτώ ώρες. Όταν ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται επαρκώς, προσπαθεί να αναπληρώσει ενέργεια μέσω του φαγητού.

Επίσης, όσο πιο αργά κοιμάστε, τόσο πιο πιθανό είναι να τσιμπολογήσετε τις ακατάλληλες νυχτερινές ώρες.

2. Γυμναστείτε

Μισή ώρα γυμναστικής κάθε ημέρα είναι ικανή να ενισχύσει το αδυνάτισμά σας και να μεταμορφώσει το σώμα σας (όταν συνδυάζεται με μια ισορροπημένη διατροφή, φυσικά). Επιλέξτε μια μορφή άσκησης που σας ευχαριστεί, έτσι ώστε να αυξήσετε τις καύσεις του οργανισμού σας και παράλληλα να εκτονωθείτε.

Αν δεν έχετε τον χρόνο ή τη διάθεση να γραφτείτε σε γυμναστήριο, μπορείτε να γυμναστείτε από την άνεση του σπιτιού σας με τα διάφορα βιντεάκια που σας προτείνουμε.

3. Καταναλώστε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες μάς αδυνατίζουν με δύο τρόπους: αφενός, επιφέρουν το αίσθημα κορεσμού ευκολότερα (μας χορταίνουν, δηλαδή, πιο εύκολα) με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες, αφετέρου, δημιουργούν μία κολλώδη ουσία στο έντερο που επιβραδύνει την απορρόφηση της τροφής, με αποτέλεσμα να μένουμε χορτάτες για περισσότερη ώρα.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες είναι όλες οι φυτικές τροφές που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία. Για παράδειγμα, τα φρέσκα λαχανικά, τα φρέσκα φρούτα (όχι οι χυμοί), τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής άλεσης και οι ανάλατοι ξηροί καρποί.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε καθημερινά 25 γραμμάρια φυτικές ίνες, δηλαδή τουλάχιστον 3 φρούτα, 1 μεγάλη σαλάτα και 4 μερίδες δημητριακών ολικής άλεσης.

Πηγή : Vita.gr

 

Category FITNESS