Πρόγραμμα Pilates για το κάτω μέρος του σώματος

Πρόγραμμα Pilates για το κάτω μέρος του σώματος

Tο Pilates ξεκίνησε από την Αμερική και εδώ και χρόνια αποτελεί μία από τις πιο διάσημες μεθόδους γυμναστικής στον κόσμο.

Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου εκγύμνασης Pilates, «Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα». Mην παρασυρθείτε, όμως, επειδή δε γίνονται θαύματα. Xωρίς προσπάθεια, συνέπεια και προσοχή δεν πρόκειται να πετύχετε τον στόχο σας για καλλίγραμμο σώμα.

Το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής έχει διάρκεια 35 λεπτά και περιλαμβάνει ασκήσεις που στοχεύουν στην περιοχή των γλουτών και των μηρών.

Προσπαθήστε να εκτελείτε το πρόγραμμα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα και θα δείτε βελτίωση μέσα σε 1-2 μήνες.

Φορέστε, λοιπόν, τα αθλητικά σας και γυμναστείτε, πάντα από την άνεση του σπιτιού σας.

Πηγή : vita.gr

Category Featured, FITNESS