Η τεχνική των χεριών στο τρέξιμο:

Η τεχνική των χεριών στο τρέξιμο:

1. Οι ώμοι μας θα πρέπει να είναι κατεβασμένοι και χαλαροί.
2. Η ταχύτητα με την οποία κινούνται τα χέρια μας, επηρεάζει την ταχύτητα των ποδιών μας.
3. Τα χέρια μας θα πρέπει να κινούνται στην ευθεία με τους ώμους (μπροστά-πίσω) και όχι μπροστά από τον θώρακα.
4. Είναι χαλαρά και ελέγχουν την ένταση στο πάνω μέρος του σώματος. Πολλές φορές μπερδεύεται η γρήγορη κίνηση των χεριών με την σύσπαση στα χέρια. Η σύσπαση στα χέρια μας, είναι αχρείαστη και καταναλώνει ενέργεια χωρίς όφελος για την απόδοσή μας. 5. Ανεβαίνουν μέχρι το ύψος του θώρακα μας και κατεβαίνουν μέχρι το ύψος της μέσης.
6. Οι αγκώνες θα πρέπει να είναι σε γωνία περίπου 90°.
7. Τα δάκτυλα είναι επίσης χαλαρά και είναι σε θέση όπως όταν κρατάμε μια σκυτάλη.

Στέλιος Αριστοδήμου
ACSM Exercise Physiologist,
ACE Health Coach

Category Featured, FITNESS