6 Τρόποι Για Να Διώξεις Το Άγχος Και Το Στρες

6 Τρόποι Για Να Διώξεις Το Άγχος Και Το Στρες

Μικρές αλλαγές που θα σε βοηθήσουν να ζήσεις καλύτερα και να δουλεύεις πιο αποδοτικά.

Το φορτωμένο σου πρόγραμμα σου δημιουργεί άγχος και στρες. Ξέρεις όμως τι συμβαίνει τότε; Η προσοχή σου διασπάται, δεν ξέρεις με τι να ξεκινήσεις, χρονοτριβείς, και το αποτέλεσμα είναι να νιώθεις ακόμα περισσότερο άγχος και να μην μπορείς να σκεφτείς λογικά και ψύχραιμα.

Όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ σημαντικό να βρεις τρόπους να χαλαρώσεις, να σκέφτεσαι καθαρά και να δουλεύεις πιο αποτελεσματικά. Τα καλά νέα είναι ότι αυτοί οι τρόποι υπάρχουν:

1.Μείωσε το multitasking

Προσπαθείς να συγκεντρωθείς και να κάνεις όλα όσα πρέπει, αλλά πάντα κάτι σου αποσπά την προσοχή και ξαφνικά πρέπει να απαντήσεις σε ένα τηλέφωνο, ένα email, ένα μήνυμα, έναν συνάδελφό. Υπάρχει πολύς θόρυβος σε κάθε γραφείο. Βρες λοιπόν έναν τρόπο να τον περιορίσεις και να ασχολείσαι με ένα πράγμα τη φορά. Το multitasking σίγουρα δεν σε βοηθάει.

2. Αύξησε την άσκηση

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να διαχειριστείς το άγχος σου, είναι η σωματική άσκηση. Η γυμναστική απελευθερώνει ενδορφίνες, τις ορμόνες που σε βοηθούν να νιώθεις καλύτερα, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η διάθεση και να ενισχύεται η ενέργειά σου. Και δεν είναι απαραίτητο να πας στο γυμναστήριο. Ακόμα και ένα γρήγορο περπάτημα θα σε βοηθήσει να αδειάσεις το μυαλό σου και να αποβάλεις το στρες. Βρες λοιπόν τη μορφή άσκησης που ταιριάζει καλύτερα σε εσένα και διώξε το άγχος σου.

3. Κάνε διαλογισμό

Μπορεί να σου ακούγεται σαν μία τεράστια πρόκληση, όμως δεν είναι. Αφιέρωσε λίγα λεπτά κάθε ημέρα και συγκεντρώσου στην αναπνοή σου. Πάρε μερικές βαθιές αναπνοές, και κράτησε για μερικά δευτερόλεπτα τον αέρα. Κάθε σκέψη που σε απασχολεί θα φύγει μακριά.

4. Κάνε κάτι που σε ευχαριστεί

Έρευνες δείχνουν ότι όταν κάνεις κάτι ευχάριστο, μειώνεις το στρες, βελτιώνεις το ανοσοποιητικό και τη μνήμη σου, αυξάνεις την δημιουργικότητα, τις γνωστικές λειτουργίες σου και τα επίπεδα ενέργειάς σου.

5. Άκουσε μουσική

Η μουσική έχει τη δύναμη να σε χαλαρώνει και να ηρεμεί το μυαλό και το νευρικό σου σύστημα. Φτιάξε λοιπόν μία playlist με την αγαπημένη σου μουσική και πάτα play κάθε φορά που θέλεις να ηρεμήσεις.

6. Κάνε κάτι χαλαρωτικό

Η ένταση και το άγχος συσσωρεύονται στον οργανισμό σου. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα χαλαρωτικό μασάζ ή ένα ζεστό μπάνιο στο τέλος μιας δύσκολης μέρας; Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεις τρόπους που σε αποφορτίζουν, γεμίζουν τις μπαταρίες σου, σε βοηθούν να διώχνεις το άγχος και την πίεση της καθημερινότητας και σε κάνουν περισσότερο συγκεντρωμένο και αποδοτικό.

Πηγή : Thrive Global Greece